איך לארגן תחרות קריוקי? - מיאון דה מייק

איך לארגן תחרות קריוקי?

רוצים לארגן תחרות קריוקי לחבר'ה או לצוות מהעבודה? אספנו עבורכם טיפים שיעזרו לכם לארגן את התחרות הכיפית ביותר

13/04/2016

מתחשק לכם לארגן ערב מדהים לחברים, למסיבת רווקות או לצוות מהעבודה? תחרות קריוקי היא פתרון מעולה – גם מצחיק, גם מגבש וגם מאתגר. אבל כדי לארגן תחרות קריוקי מוצלחת, לא מספיק להכריז על תחרות ופרס, כדאי לכם להשקיע מחשבה גם לגבי האופן שבו יתנהל הערב, כדי להימנע מרגעים מתים או מביכים. אז איך בדיוק עושים את זה?

 

המקום

 

אם אתם רוצים לארגן תחרות קריוקי שאינה פתוחה לקהל הרחב, חדר קריוקי פרטי הוא הפתרון המושלם עבורכם. תוכלו, למשל, לבחור לערוך את התחרות באחד הסניפים של "מיאון דה מייק" (תל אביב, רחובות או פתח תקווה). כל אחד מהסניפים שלנו מציע מגוון חדרים, המעוצבים בהשראת ערים גדולות מהעולם. בכל אחד מהחדרים תמצאו גם במה, שתעניק תחושה של תחרות שירה אמיתית. החדרים יכולים להכיל בין 6-120 איש, כך שתוכלו לארגן גם תחרות גדולה במיוחד. 

 

בואו להכיר את סניפי הקריוקי של מיאון דה מייק

 

תחרות קריוקי במיאון דה מייק

 

השופטים

 

קודם כל עליכם להחליט האם בתחרות שלכם ישפטו שופטים או שאתם מעדיפים לתת לקהל את האפשרות להצביע למתמודדים. אם תרצו שהקהל יכריע, תוכלו להיעזר באפליקציה טלפונית להצבעה. בקשו מהקהל להוריד לטלפון שלהם את האפליקציה, ובזמן ההופעות הם יוכלו להצביע למתמודדים. אם תרצו ששופטים ידרגו את המתמודדים, תצטרכו למצוא את השופטים המתאימים לתחרות שלכם. קחו בחשבון שהמטלה הקשה ביותר בארגון תחרות קריוקי היא כנראה מציאת השופטים המתאימים. אתם זקוקים לשני שופטים לפחות (ועדיף שלושה), ועליהם להיות אובייקטיבים ככל האפשר. קחו בחשבון שתמיד עלולות להיות טענות כלפי השופטים (כן, גם כשהתחרות מתנהלת בין חברים!), נסו לעזור למתמודדים לשמור על רוח ספורטיבית והזכירו להם שמדובר בתחרות קריוקי חברתית ולא ב"כוכב נולד".

 

בואו לקרוא איך להפוך ערב קריוקי לערב מוצלח

 

אירוע קריוקי במיאון דה מייק

 

שיטת הניקוד

 

אחרי שהחלטתם על דרך השיפוט, עליכם לבחור בשיטת ניקוד שמתאימה לתחרות שלכם. האם המתמודדים מדורגים לפי קריטריונים שונים (קושי השיר, שירה, תנועה על הבמה וכו') או שהם מקבלים ניקוד כללי לפי רמת ההופעה הכללית שלהם? אתם יכולים גם לשלב בין החלטת שופטים להחלטת הקהל, עם אחוזים מסוימים המחושבים להחלטת השופטים ואחוזים מסוימים להחלטת הקהל. בכל מקרה, כדי למנוע אי נעימויות ולשמור על תחרות חיובית, חשוב להגדיר מראש את שיטת הניקוד ולהסביר אותה בצורה ברורה למתמודדים ולקהל עם תחילת התחרות.

 

הפרס

 

מכיוון שאנחנו בתחרות קריוקי כיפית, הפרס לא חייב להיות גרנדיוזי. אם אתם מארגנים תחרות לקבוצת חברים, תוכלו לאסוף מראש סכום מסוים מכל אחד מהמשתתפים ולרכוש פרס שווה בסכום שנאסף. אם אתם מארגנים תחרות קריוקי לצוות מהעבודה, בידקו את התקציב שלכם ונסו למצוא פרס שמתאים לאופי התחרות. תוכלו, למשל, לרכוש עבור הזוכה ערכת קריוקי ביתית או קופון להשכרת חדר קריוקי פרטי, עם חבילת אוכל ושתייה, לו ולמספר חברים.

 

אתם מוזמנים לקרוא מה שירי הקריוקי הטובים ביותר לאירועים

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...