שירי הקריוקי הטובים לאירועים - מיאון דה מייק

שירי הקריוקי הטובים לאירועים

שירי הקריוקי הטובים ביותר ליום הולדת, הצעת נישואין ואפילו פרידה

03/02/2016

אם אתם יוצאים לערב קריוקי כדי לחגוג אירוע מיוחד – יום הולדת, ולנטיינ'ס דיי או מסיבת רווקות, כדאי שתתכוננו מראש ותכינו בקנה כמה שירים, שמתאימים בדיוק לאירוע. אנחנו ב"מיאון דה מייק" יכולים לעזור לכם עם כל ההתארגנות שמסביב – תפריט האוכל העשיר והמעולה שלנו, השתייה המושלמת לכל אירוע, החדרים המעוצבים בהשראת ערים גדולות בעולם (כי איפה תציעו נישואין אם לא בפריז?) והבמה, אבל את המוזיקה אתם צריכים לבחור. אז כדי לעזור לכם לוודא שגם המוזיקה תתאים בדיוק לאירוע שאתם חוגגים, הכנו עבורכם רשימת שירים שמתאימים לאירועים חשובים.

 

הצעת נישואין

 

אין כמו הצעת נישואין מרגשת בהפתעה מול כל החברים. דמיינו את עצמכם מגיעים אלינו עם בת הזוג והחבר'ה, מתיישבים ומתחילים לבלות, וברגע האמת אתם עולים על הבמה, כורעים ברך, מוציאים טבעת ומתחילים לשיר את Marry You של ברונו מארס. ה"כן" פשוט מובטח מראש במקרה הזה. ואם את רוצה להציע לו נישואין, אנחנו ממליצים בחום על Unconditionally של קייטי פרי, כי אין כמו הכרזה על אהבה ללא תנאים כשמציעים נישואין.

 

בואו לעשות הצעת נישואין שאי אפשר לסרב לה! מוזמנים לראות הצעת נישואין במיאון דה מייק

 

שירי קריוקי להצעת נישואין - מיאון דה מייק

 

יום הולדת

 

שירים שמתאימים לימי הולדת יש המון, אבל החוכמה היא לדעת לבחור את השיר שמתאים לחתן או לכלת השמחה. אם מדובר בחובבי רוק, אל תהססו, ביחרו את החדר הלונדוני שלנו ועלו לבצע גירסה שמחה של Birthday של הביטלס. חובבי פופ מתקתק, לעומת זאת, יהנו במיוחד מ-Happy Birthday to You של להקת הבנים מהניינטיז, ניו קידז און דה בלוק, וחובבי המוזיקה העברית ישמחו לשמוע את "יומולדת" של נסיך הרוק הישראלי, ברי סחרוף.

 

מוזמנים לחגוג יום הולדת כמו שצריך במיאון דה מייק

 

שירי קריוקי לימי הולדת - מיאון דה מייק

 

פרידה

 

אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו תמיד מעדיפים שאם זה ייגמר, נגמור את זה יפה. ומה יפה יותר מפרידה לצלילי קריוקי? בילוי אחרון לפני שנפרדים בערב קריוקי פרטי, עם שלל שירי פרידה, שאולי אפילו יצליחו להחזיר לכם את הניצוץ. אז שימי תבורי אמרנו כבר? בין אם זה "עוד סיפור אחד של אהבה" או "אתמול היית שונה", שימי שולט בענייני פרידות. ואם אתם מעדיפים את הפרידה שלכם בניחוח לועזי, אל תשכחו את I Will Always Love You  בגירסה של וויטני יוסטון או דולי פרטון ואת שיר הפרידות האולטימטיבי – I Will Survive של גלוריה גיינור.

 

מקום לפרידה מעובד זה מיאון דה מייק

 

שירי קריוקי לפרידה - מיאון דה מייק

 

מסיבת רווקות

 

תאמינו לנו, אין מראה משמח יותר מחבורת בנות שחוגגת מסיבת רווקות בקריוקי. האלכוהול זורם לחדר, הבנות על הבמה רוקדות והשירים – גירל פאואר! שירי בנות קלאסיים, השירים הכי כיפיים שיש. כל מסיבת רווקות בקריוקי חייבת לכלול את השירים הבאים – Girls Just Want to Have Fun של סינדי לאופר, Roar של קייטי פרי, Girl on Fire של אלישה קיז, It’s Raining men שלThe Weather Girls  ואם אתן ממש אמיצות (וממש שיכורות), אל תדלגו על Wannabe של הספייס גירלז.

 

מוזמנות לעשות לחברה מסיבת רווקות שהיא לא תישכח

 

שירי קריוקי למסיבת רווקות - מיאון דה מייק

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...