5 החוקים הבלתי כתובים של ערב קריוקי מוצלח - מיאון דה מייק

5 החוקים הבלתי כתובים של ערב קריוקי מוצלח

כדי שהבילוי שלכם בקריוקי יהיה מושלם, שימו לב לחוקים הבאים

23/12/2015

איך שלא נסתכל על זה, קריוקי זה כיף. השירים, הזיופים, הצחוקים. אבל לפעמים, פתאום מבליח איזה רגע מוזר, שמפריע לאנרגיה הטובה של הערב. אנחנו כאן כדי לעזור לכם למנוע את הרגעים האלה, עם רשימה של חמשת החוקים הלא כתובים של ערבי קריוקי מוצלחים. לפני שאתם מגיעים אלינו, ל"מיאון דה מייק", לבילוי סוער באחד משלושת סניפי הרשת שלנו (ת"א, רחובות ועכשיו גם בפתח תקווה), קראו היטב את החוקים והפנימו אותם.

לא בוחרים שיר שעולה על 5 דקות 

יש המון שירים מעולים שאורכם יותר מ-5 דקות ("היי ג'וד" של הביטלס – 7:11, Stairway to Heaven של לד זפלין, 8:03, "ניצוצות" של ברי סחרוף, 7:14. ואלה רק קצה הקרחון), אבל לא כל שיר טוב דורש ביצוע קריוקי. אתם לא בהופעת רוק, אלא בבילוי עם קבוצת אנשים, שפשוט רוצים לזייף להנאתם. אז כדי שלא תמצאו את החברים הטובים שלכם מפהקים באמצע הביצוע שלכם, השתמשו בחוכמה באפליקציה שלנו, שמותקנת כבר על האייפד שתקבלו עם הגעתכם, ובחרו שירים באורך הגיוני.

 

כדי שלא תמצאו את החברים מפהקים באמצע הביצוע שלכם, בחרו שירים באורך הגיוני - מיאון דה מייק
כדי שלא תמצאו את החברים מפהקים באמצע הביצוע שלכם, בחרו שירים באורך הגיוני

כשאתם עם המיקרופון, אתם בתפקיד הבדרנים

ברגע שאתם אוחזים במיקרופון ועולים על הבמה שממוקמת בכל אחד מהחדרים שלנו, כל העיניים ננעצות בכם. עכשיו תפקידכם לבדר את החברים. כך שאם בחרתם שיר עם סולו גיטרה ארוך, בזמן הסולו, אתם לא יכולים פשוט להתיישב ולחכות לסופו. אנחנו מצפים מכם לרקוד. בטירוף!

 

ברגע שאתם אוחזים במיקרופון, כל העיניים ננעצות בכם - מיאון דה מייק
ברגע שאתם אוחזים במיקרופון, כל העיניים ננעצות בכם

כשאתם שרים קריוקי בחדר פרטי, נצלו את כל החדר

לפעמים כשמגיעים לקריוקי בחדרים פרטיים, הנטייה היא לשיר קריוקי מהמקום הנוח שלכם על הספה. טעות! חצי מהופעת קריוקי טובה תלויה בתנועה שלכם ברחבי החדר. אז נכון, אצלנו תמצאו במה בכל חדר, אבל מעבר לבמה, החדר עצמו הוא הבסיס להופעה שלכם. החדרים שלנו מעוצבים כולם בהשפעת ערים גדולות בעולם, נצלו את העיצוב כדי להפיק את המקסימום מהביצוע שלכם.

 

בחדר הפריזאי תוכלו לבחור שנסון ולזמר אותו כשאתם עוברים משולחן לשולחן בבית הקפה הקטן, החדר המרוקאי דורש תיפופים לקצב השיר (וריקודי בטן, אם שתיתם מספיק אלכוהול לפני כן) ובחדר שמעוצב בסגנון לאס וגאס, נו, אתם כבר יודעים – מה שקורה בווגאס, נשאר בווגאס.

 

רוצים לחגוג בחדר וגאס? בואו להתרשם ממועדון הקריוקי שלנו בתל אביב

 

חדר קריוקי וגאס בסניף תל אביב - מיאון דה מייק
חדר קריוקי וגאס בסניף תל אביב

ראפ שמור למקצוענים בלבד

אם אתם חובבי ראפ, אנחנו יודעים שבטח תתפתו לנסות איזה אמינם קטן. אבל כדאי שתחשבו היטב לפני שאתם בוחרים שיר ראפ. נכון, כיף לשמוע מוזיקת ראפ ולרקוד לצלילי ראפ. אבל לשיר ראפ זה כבר עניין של מקצוענות. אם אין לכם את זה בדם, אם אתם לא מתכוונים לתת את ההופעה המלאה, כולל כל התנועות וכל המילים (במהירות הנכונה!), עדיף שתוותרו מראש ותבחרו משהו קצת יותר פשוט לביצוע.

 

ראפ זה לא לכל אחד. כדאי שתחשבו היטב לפני שאתם בוחרים שיר ראפ - מיאון דה מייק
ראפ זה לא לכל אחד. כדאי שתחשבו היטב לפני שאתם בוחרים שיר ראפ

לא משנה כמה הביצוע גרוע, בסופו כולם מוחאים כפיים!

החוק האחרון ואולי החשוב ביותר של קריוקי. אתם באים לשיר שירים ולהקשיב לשירים. אי אפשר לבצע רק חלק מהחוק. כשאתם בקריוקי עם החבר'ה, אתם מחויבים להקשיב לביצועים של כולם, בדיוק כמו שהייתם רוצים שיקשיבו לביצוע שלכם. קריוקי הוא בילוי בשביל הכיף, לא האודישנים לדה ווייס או הכוכב הבא, וכדי שהקריוקי יהיה מוצלח, אתם לא צריכים להיות זמרים גדולים, רק להשתחרר, להיכנס לאווירה הנכונה וליהנות.

 

קבלו את שירי הקריוקי המוצלחים ביותר לאירוע

 

כולם מפרגנים! - מיאון דה מייק
כולם מפרגנים! (וחג שמח למי שחוגג)

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...