מסיבת רווקות במרכז - מיאון דה מייק

מסיבת רווקות במרכז

עומדת להתחתן? אם חברות שלך כבדות ולא מוכנות להוציא סכומי עתק על מסיבה בוילה או לופט בצפון, מסיבת רווקות במרכז באחד מסניפי מי און דה מייק יכולה להיות פתרון מצוין!

05/07/2017

רגע לפני שאת עומדת מתחת לחופה ומתחילה את החיים המשותפים עם בחיר ליבך, קחי את כל החברות הטובות שלך לערב אחד בלבד בו את שוכחת מכל הארגונים והמתח הבלתי פוסקים שמלווים אותם בחודשים האחרונים. אם חלמת על מסיבת רווקות באיזו וילה מטורפת בצפון אבל החברות שלך לא ממש זורמות ומעדיפות מקום קרוב יותר, אין סיבה שתתבאסי. לנו יש את כל הפתרונות בשבילך למסיבת רווקות באזור המרכז שתטריף את כולן. 

 

לתיאום מסיבת רווקות במי און דה מייק לחצי כאן



בחירת לוקיישן מנצח

 

אחד הדברים החשובים ביותר כשמתכננים אירוע הוא המיקום שלו. כשמדובר בערב מיוחד שתחווי פעם אחת בלבד בחייך, לא כדאי שתקלי ראש בבחירה. אם את גם ככה במצב רוח ירוד כי חברות שלך לא רוצות לטוס לרודוס או אפילו לנסוע לצפון, לא כדאי שתבחרי במסעדה או פאב באנליים ורגילים, אלא בחרי במקום טיפה יותר מקורי ומעניין. ההמלצה שלנו – מסיבת רווקות בחדר קריוקי פרטי, בו תקבלי לא רק חדר פרטי רק לך ולכל החברות שלך לערב אחד שלם של מסיבה מטורפת אל תוך הלילה, אלא גם חבילה הכוללת תפריט אוכל ואלכוהול משובחים שיתאימו לכל אחת ואחת מכן. 

 

מסיבת רווקות בחדר קריוקי - מי און דה מייק

 

 

מיקום מרכזי ונגיש לכולם

 

רשת מי און דה מייק מפעילה 4 סניפים, כאשר שלושה מהם נמצאים במרכז, באזור נגיש לכלי רכב ותחבורה ציבורית, כך שתוכלי לחגוג מסיבת רווקות במרכז ולהזמין את כל החברות שלך שלא רצו להתרחק יותר מדי מהבית. תוכלי לבחור אם לחגוג בתל אביב, פתח תקווה או ברחובות ובכל אחד מהם תקבלי יחס של נסיכה, כמו שאת צריכה לקבל בערב מיוחד זה בחייך. 

 

חדר קריוקי למסיבת רווקות - מי און דה מייק

 

 

בואו נדבר על המחיר

 

עוד דבר חשוב שכדאי לקחת בחשבון הוא כמובן ההוצאה שמלווה כל מסיבת רווקות. כשעורכים אותה בצפון, צריך לחשוב על דרכי ההגעה וכמובן הלינה במקום, דבר היכול לייקר את העלות של המסיבה, ולא כל אחת יכולה להרשות לעצמה להוציא סכומים גבוהים. את הרי לא היחידה שעומדת להתחתן. תחשבי כמה תצטרכי לשלם על כל מסיבת רווקות מושקעת בצפון שתוזמני אליה... במי און דה מייק פתרו לך לא רק את בעיית המיקום, אלא גם את עניין המחיר. תוכלי ליצור איתנו קשר ואנו נסדר לך מסיבת רווקות במרכז במחיר אטרקטיבי שלא תוכלי לסרב לו.

 

אטרקציות והפעלות למסיבה במרכז

 

אם עדיין לא התעודדת מהעובדה שחברות שלך כבדות ורוצות להישאר קרוב לבית, את יכולה להתנחם בעובדה שאם היית נוסעת לצפון, מספר התוספות האפשריות למסיבה היה הולך ומצטמצם. אז נכון שיכולת לחגוג בוילה ענקית עם בריכה אינסופית וכמובן המון אלכוהול, אבל, תכלס, מה יותר כיף מפינוקים נוספים שיכולים לשדרג לך את המסיבה? פינוקים אלה זמינים בעיקר באזור המרכז. כשאנחנו מדברים על פינוקים הכוונה היא כמובן לסדנאות שונות שאת יכולה להזמין למקום החגיגה, כמו סדנת סטיילינג וטיפוח, סדנה עם סקסולוגית, סדנת ריקודי בטן האידיאלית למסיבת רווקות ועוד ועוד. הזמנת אטרקציות לצפון עלולה להיות עסק יקר מאוד וספקים רבים לא יהיו מוכנים לעשות את כל הדרך למקום המסיבה שלך, לכן מסיבת רווקות באזור המרכז היא פתרון מעולה. 

 

לחצי כאן לאטרקציות נוספות למסיבת רווקות 

 

 

סדנאות למסיבת רווקות - מי און דה מייק

 

מחפשת מקום למסיבת רווקות במרכז?

מחפשת מקום למסיבת רווקות במרכז?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...