אטרקציות למסיבת רווקות - מיאון דה מייק

אטרקציות למסיבת רווקות

החברה הכי טובה מתחתנת, ואת נבחרת לתפקיד מארגנת מסיבת הרווקות? אל חשש, אנחנו כאן כדי לעזור לך לחשוב על אטרקציות שיהפכו את המסיבה להכי שווה שרק אפשר

19/08/2015

כדי שמסיבת הרווקות של החברה הטובה תהיה ערב מוצלח במיוחד, תשכחו מארוחה בבית קפה או יציאה משותפת לפאב. אז מה כן? טוב ששאלתן! מחדר קריוקי פרטי ועד יאכטה שעומדת לרשותכן. רק תבחרו.

 

לבנות שיודעות לחגוג

 

אם אתן חובבות מוסיקה ומסיבות טובות, המקום המושלם עבור מסיבת הרווקות שלכן הוא חדר קריוקי פרטי. אצלנו במיאון דה מייק תוכלו לבחור באחד מהחדרים הפרטיים, בכל אחד מסניפינו לרבות מועדון הקריוקי בתל אביב, שעוצבו בהשראת מבחר ערים מהעולם – טוקיו (כמובן), פריז, לונדון ועוד – ולהתחיל לשיר.

 

איך זה עובד? אחרי שתגיעו ותבחרו חדר, תקבלו אייפד עם אפליקציה מיוחדת ותוכלו להתחיל להזמין באמצעות האפליקציה – אתן יכולות לבחור שירים, לנגן מוזיקה לריקודים, לצלם תמונות וגם לקרוא למלצרים ולהזמין מתפריט האוכל והשתייה העשיר לחימום האווירה (מה אתן אומרות על פוקאצ'ה עם מבחר תוספות לצד קוקטייל Sex in the City קריר ומרענן?). וגם המחיר שווה במיוחד – החל מ-100 ₪ למשתתפת (שיקנו לכן 2 משקאות לכל אחת וגם מנה לבחירה מהתפריט לכל 4 אורחות) ועד 230 ₪ למשתתפת, למבחר מנות ושתייה ללא הגבלה. בקיצור, תכינו את מיתרי הקול ותתחילו להשתולל!

 

קיראו עוד על מיאון דה מייק כמקום למסיבת רווקות

 

חדר קריוקי משל עצמכם - מיאון דה מייק

 

לחובבות הבישול

 

תכל'ס, אין דבר כיפי יותר מלבשל יחד עם החברות, כשהיין נשפך כמו מים ומישהו מסביר לכן בדיוק מה לעשות. שפים רבים מציעים כיום סדנאות בישול פרטיות, בכל מקום שתבחרו. תוכלו גם לבחור אם אתן מעדיפות סדנת סושי, סדנת בישול אסייתי, סדנת בישול בריא או שבא לכן להתפנק עם המון שוקולדים בסדנת קינוחים טעימה.

 

סדנת בישול לכולן - מיאון דה מייק

 

לחובבות המים

 

אם אתן דווקא מאלה שנהנות מקצת חול ים בין הרגליים וחופת כוכבים מעל הראש, תוכלו לערוך את מסיבת הרווקות שלכן על חוף הים, בחיק הטבע. תוכלו להוסיף גם אקסטרות כמו פריטי עיצוב שונים לאווירה נעימה, משחקי חוף ואפילו מקלחת שדה. אתן תצטרכו רק להגיע למקום עם הבירות ובגד הים ולהתחיל ליהנות.

 

ריקודי בריכות לחובבות המים - מיאון דה מייק

 

לנועזות

 

מתחשק לכן לתבל את מסיבת הרווקות עם קצת ספייס? ריקוד על עמוד וריקודי בטן הפכו כבר מזמן לספורט של ממש, ועכשיו תוכלו לנסות אותם גם אתן. האלכוהול, התלבושות המיוחדות והחברה הטובה יעזרו לכן להשתחרר, ותוכלו לקבל שיעור קבוצתי מהנה, שילמד אתכן איך בדיוק מזיזים את הגוף. שריפת קלוריות ואווירת חופש מובטחות לכולן!


ואם לרקוד זה לא הקטע שלכן, אבל גם אתן רוצות ליהנות מערב נועז, תוכלו להזמין סקסולוגית, שתעביר משחקים מצחיקים וסקסיים, תתן לכן טיפים חשובים וגם תחלק לכן פרסים שמתאימים לקונספט.

 

ריקודי עמוד - מיאון דה מייק

 

לחובבות הגלים

 

אם אתן רוצות לחגוג את מסיבת הרווקות בצורה מקורית ואתן לא סובלות ממחלת ים, תוכלו לשכור יאכטה מפנקת, שתשיט אתכן לאורך רצועת החוף. ביאכטה יחכו לכן מזנון עשיר, אלכוהול, רחבת ריקודים, עמדת דיג'יי, רשתות שיזוף וגם אבובים, שניתן לרדת איתם אל המים.

 

נועזות בים עם הרווקות שלי - מיאון דה מייק

 

לנסיכות

 

מה אם נגיד לכן שאתן יכולות להיות חלק ממסיבת רווקות, שמתקיימת בממלכה קסומה? זה בדיוק מה שעושים החבר'ה מ"ז'ובלה" – אתם תגידו להם לאן להגיע והם כבר יגיעו עם התפאורה, האמנים, מערכת הסאונד, התלבושות, התאורה וכל מה שצריך כדי להפוך את רעיון מסיבת הרווקות שלכן לערב קסום במיוחד.

 

תוכלו לבחור בין סדנאות או מופעים שונים (סדנה ליצירת תכשיטים וכנפי פיות, מופע אש ועוד) וליהנות גם ממשקאות משכרים מהאגדות, איפור פיות מקצועי ופעילויות נוספות.

 

קיראו עוד על מיאון דה מייק כמקום למסיבת הפתעה

 

העיקר, תרגישי נסיכה ביום שלך - מיאון דה מייק

מחפשת מקום למסיבת רווקות?

מחפשת מקום למסיבת רווקות?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...