5 שירי קריוקי לאנשים שלא יודעים לשיר - מיאון דה מייק

5 שירי קריוקי לאנשים שלא יודעים לשיר

יש לא מעט אנשים שפחות בעדיפים לבלות בערבי קריוקי מהסיבה הפשוטה שהם לא יודעים לשיר, במיוחד בשבילם אספנו לכם 5 שירי קריוקי שגם הזמר הגרוע ביותר יוכל לשיר

06/07/2016

קריוקי יכול להיות עניין מלחיץ, הרי לא כולנו נולדים עם היכולות המוזיקליות של סלין דיון או אדל. אבל בניגוד למה שאתם אולי חושבים, כדי לתת הופעת קריוקי מהסרטים, דווקא לא חייבים לדעת לשיר. מספיק לעלות עם מספיק ביטחון לבמה, לזוז מכל הלב, לבחור את השיר הנכון, ואתם כבר בדרך לעשרת הגדולים של הערב. אז אמנם אנחנו לא יכולים ללמד אתכם איך לזוז וגם קצת קשה לנו להרעיף עליכם מכאן כמויות של ביטחון עצמי, אבל אנחנו בהחלט יכולים לעזור לכם לבחור את השיר הנכון! אז קבלו, 5 שירי הקריוקי הכי מוצלחים לאנשים שלא יודעים לשיר.

 

Right Said Fred - I'm Too Sexy


אם אתם מחפשים שיר קריוקי לאנשים שלא יודעים לשיר, הכי טוב להתחיל את החיפוש בשיר שלא ממש דורש שירה. ואין שיר יותר מושלם מ-I'm Too Sexy. גם להיט, גם לא דורש יכולת שירה, אפילו לא מינימלית, וגם גורר בוודאות פרצי צחוק ומחיאות כפיים סוערות (אם רק תלוו את השירה בתנועות הנכונות). מי בכלל ינסה להקשיב לאיך שאתם שרים?

 

 

 

I Love Rock and Roll – ג'ואן ג'ט והבלק הרטס

 


יש בשיר הזה כל מה ששיר קריוקי צריך – פזמון קליט, הזדמנויות לשיתוף הקהל ומנעד קולי לא מסובך. אם אתם זייפנים רציניים, זאת בחירה מצוינת להתחלה. לפזמון יצטרף הקהל, אם תרצו או לא תרצו, ובמהלך בתי השיר מספיק לאמץ את הגישה הרוקיסטית והקול הדרמטי, כדי להצליח לבצע את השיר, גם בלי לדעת מה ההבדל בין דו לסול.

 

 

Barbie Girl – אקווה


לא באמת צריך לדעת לשיר, כדי לבצע את "ברבי גירל" כמו שצריך. מספיק לדעת לאנפף קלות (לשורות שלה) ולהמהם בקול בס (לשורות שלו). אם אתם מקצועני קריוקי, הרשו לעצמכם לבצע את שני התפקידים, כשאתם מחליפים קולות במקומות הנכונים, צהלות הקהל מובטחות מראש. אם אתם רק מתחילים, לכו על דואט הפוך – הוא שר את השורות של ברבי (בקול נשי ומאנפף) והיא עונה לו עם השורות של קן בקול בס גברי.

 

 

כמעט כל שיר של "הדג נחש"


גם נציגות ישראלית בחרנו עבור אלה שקצת קשה להם עם האנגלית. רוב השירים המוכרים של הדג נחש מושלמים לזמרי קריוקי שפשוט לא יודעים לשיר – יש להם את הגרוב, הם מקפיצים, הם כמעט לא דורשים שירה של ממש והקהל תמיד ישמח להצטרף לשירה בפזמון. המלצות חמות – "הנה אני בא", "לזוז" או "לא מוותר".

 

Chumbawamba - Tubthumping  

 

אתם בטח מכירים את השיר הזה כ-I Get Knocked Down, אבל האמת שלא ממש משנה איך אתם קוראים לו, מה שחשוב זה שמדובר באחד השירים המקפיצים שיש. רצוי וכדאי לחכות איתו לחלקים המאוחרים יותר של הערב, כשכולם גם ככה שמחים ושתויים, כדי להבטיח השתתפות מלאה של הקהל בשירת הפזמון. זהו שיר מושלם לזמרי קריוקי זייפנים, פשוט מפני שאף אחד לא לוקח אותו ברצינות.

 

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...