רגעי קריוקי גדולים מהסרטים - מיאון דה מייק

רגעי קריוקי גדולים מהסרטים

גם כוכבי הקולנוע מזייפים בקריוקי. קבלו את 5 סצנות הקריוקי הטובות בקולנוע

16/12/2015

נכון, תענוג גדול לראות את החברים הטובים עולים על במת הקריוקי ומזייפים להיטים, אבל תענוג גדול אפילו יותר הוא לראות כוכבי קולנוע עושים את זה, גם אם זו רק דמות פיקטיבית בסרט. אצלנו ב"מיאון דה מייק", הרשת הראשונה שהביאה לארץ קריוקי בחדרים פרטיים, אמנם לא תזכו לראות את קמרון דיאז עם מיקרופון, אבל בהחלט תוכלו להגיע לחגוג במסיבת קריוקי פרטית באחד מהסניפים שלנו (ת"א, פ"ת או רחובות) ולנסות להרגיש כמו כוכבים בעצמכם.

 

קמרון דיאז ב"החתונה של החבר שלי"

 

ג'וליאן (ג'וליה רוברטס) מנסה לגרום לקימי (קמרון דיאז) להיראות רע ודוחפת אותה לשיר קריוקי בבר. אז נכון, קימי לא באמת יודעת לשיר, אבל מה זה משנה? יש לה את הקסם והיא מבצעת אתI Don't Know Just What to Do with Myself בזיופים חינניים, שכמובן כובשים את ליבם של כל הנוכחים. קבלי את זה, ג'וליה!

 

בואו לגלות אילו שירים יהפכו אירוע קריוקי לשלם

 


 

קמרון דיאז ויואן מקגרגור ב"חיים לא רגילים"

 

והנה קמרון מוכיחה שוב שגם אם לא חוננתם בקול פעמונים, מספיק לדעת ליהנות מהרגע, כדי לשיר יופי של קריוקי. יואן מקגרגור הוא שרת שפוטר מעבודתו. הוא חוטף את הבת המפונקת של הבוס העשיר (דיאז), שדווקא נהנית לשתף איתו פעולה, ויחד הם שרים גירסה לא רעה בכלל של Beyond the Sea, כשהם מתחזים לזוג שרק התחתן.

 


 

ביל מארי ב"אבודים בטוקיו"

 

סרט שמתרחש בטוקיו, בירת הקריוקי, כמעט מתחנן שישבצו בו סצנת קריוקי. בוב (ביל מארי), כוכב הוליוודי מזדקן שנמצא בטוקיו כדי לצלם פרסומת, ושרלוט (סקרלט ג'והנסון), צעירה אמריקאית בשנות ה-20 שמתלווה לחבר העסוק שלה, מגיעים למסיבת קריוקי. מארי מבצע את More Than This בגירסה נוגעת ללב, שמאירה בזרקור את משבר גיל העמידה שלו ואת האהבה שמתחילה להתפתח בין השניים.

 

 

ג'ים קארי ב"כייבל גאי"

 

הסרט "כייבל גאי" אולי לא היה הצלחה קופתית, אבל לפחות הוא הצליח להנפיק פנינת קריוקי נהדרת. הגירסה הספק מוזרה, ספק הזויה, ספק חיננית ל-Somebody to Love (כולל גלגולי העיניים והעוויתות המפורסמות של קארי) תיכתב לוודאי בספרי ההיסטוריה של סצנות הקריוקי בסרטים. הגירסה הזו היא בדיוק מה שהופך את ג'ים קארי למה שהוא – שחקן מחונן, לפרקים מצחיק, לפרקים דרמטי, לפרקים מוזר, אבל תמיד מוצלח.

 

 

ג'וזף גורדון לוויט ב"500 ימים עם סאמר"

 

לפני שעזר להציל את גות'אם סיטי, ג'וזף גורדון לוויט היה אחראי לאחת מסצנות הקריוקי הכי כיפיות שנראו על המסך הגדול. ב"500 ימים עם סאמר" טום (גורדון לוויט), שרוצה להרשים את סאמר (זואי דשנל), לוקח את המיקרופון לידיים כשהוא שיכור כלוט ומתחיל לשיר את Here Comes Your Man של הפיקסיז. לא רק שהוא שר וזז מצוין, הוא גם אחראי לסצנת קריוקי משובחת של אדם שיכור מאוד. ריאליזם זה כאן!

 

בואו להתרשם מעוד טכנולוגיה וקריוקי - האפליקציות קריוקי החמות

 

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...