סלבס וקריוקי - מיאון דה מייק

סלבס וקריוקי

גם סלבס הם כמעט בני אדם ואפילו הם לא יכולים להתעלם ממיקרופון ומוזיקה שמנגנת

17/02/2016

אנחנו כבר יודעים שאין כמו ערב קריוקי מוצלח כדי לרומם את הנפש, אבל תמיד משמח לגלות שגם סלבס הם כמעט כמונו ושהם נהנים ממש מאותם בילויים כמונו. אז אחרי שחיפשנו ובדקנו, גילינו שלא מעט סלבס מוצאים את עצמם על הבמה בערב קריוקי. כן, כן, ממש כמו אצלנו ב"מיאון דה מייק" – חברה טובה, במה, מיקרופון, מוזיקה וגם זיופים. ההבדל היחיד בינינו לבינם – הם יזכו למחיאות כפיים סוערות גם אחרי ביצוע צורם במיוחד.

 

פול ראד ודיוויד וויין

 

פול ראד, שאנחנו זוכרים לו חסד נעורים מאז שגילם את בעלה של פיבי ב"חברים", ודיוויד וויין, במאי וקומיקאי אמריקאי, עולים על הבמה ומבצעים גירסה שמחה במיוחד של More Than a Feeling בליווי להקה חיה במועדון במונטריאול, קנדה. אז נכון, הסאונד לא מרשים והצמד מזייף בערך בכל תו של השיר, אבל הביצוע הזה הוא הוכחה חיה לכך שקריוקי מוצלח לא תלוי ביכולת השירה, אלא ביכולת ההופעה.

 

 

ג'ייסון סיגל וג'ון קרסינסקי

 

ג'ייסון סיגל ("איך פגשתי את אמא") וג'ון קרסינסקי ("המשרד") בביצוע די עלוב ל-A Little Help From My Friends. אמנם גם אנחנו לא הביטלס או ג'ו קוקר, אבל או שהשניים כבר בשלב המשתכר למדי של הערב או שהם פשוט לא מבצעי קריוקי דגולים. שתי נקודות זכות נעניק לצמד על שילהוב היסטרי של קהל הצופים (ובעיקר הצופות).

 

 

ג'וד לאו

 

ג'וד לאו, שאנחנו לא שוכחים לו את הביצוע המרהיב עם מאט דיימון לשיר האיטלקי  Tu Vuo' Fa L'Americano בסרט "הכישרון של מר ריפלי", מוריד את הג'קט ומראה שפעם כוכב, תמיד כוכב. לאו מבצע כאן את "ג'וני בי גוד", במקור של צ'אק ברי, שיר שזכה לאינספור גירסאות כיסוי, כולל אחת משובחת במיוחד בסרט "בחזרה לעתיד" (אגב, מייקל ג'יי פוקס אינו הזמר האמיתי של השיר בסרט והוא רק מזיז את השפתיים לצלילי קולו של מארק קמפבל). באופן מפתיע, דווקא גירסת הקריוקי של לאו היא אחת מגירסאות הכיסוי האהובות עלינו לשיר הזה.

 

 

ריהאנה

 

ריהאנה וחברה, שתיהן שיכורות במיוחד, בביקור במועדון קריוקי בגרמניה. אפשר להעריך אותה על כך שפשוט לא אכפת לה והיא עושה מה שהיא רוצה, כולל לזייף קשות במועדון קריוקי. אפשר גם לתהות איך זמרת ענקית כל כך כמו ריהאנה מצליחה לזייף בצורה עקשנית כל כך. ואפשר פשוט לצפות, לחייך ולהזמין מהר חדר קריוקי לבילוי דומה.

 

 

ובינתיים בארץ הקודש

 

גם אצלנו בארץ הסלבס לא טומנים את ידם בצלחת. גם כאן, ב"מיאון דה מייק", כבר התארחו לא מעט ידוענים, מאגם רודברג, גיא לרר ופנינה רוזנבלום ועד טילטיל, דנה פרידר וטהוניה רובל, ושיגעון הקריוקי בהחלט תופס תאוצה. תראו, למשל, את הביצוע הזה של רוסלנה רודינה, שהעלה לאינסטגרם בן הזוג הגאה, אייל גולן.

 

רוצים לחגוג אירוע במיאון דה מייק? כל סוגי האירועים הפרטיים שלנו

 

גם עומר רוזן והחברים מ"הישרדות" הגיעו ל"מיאון דה מייק" לערב קריוקי מהסרטים, עם רון שובל בתפקיד הזמר הראשי ושאר החברים בליווי.

 

 

ואפילו השרה לשיוויון חברתי, גילה גמליאל, עולה על במת "מיאון דה מייק" ברחובות בערב גיבוש משרדי ושרה בחיוך גדול את "פרפרים לבנים" של אורי בנאי.

 

 

אנג'לינה ג'ולי

 

ולסיום, היינו חייבים לפנק אתכם בדובדבן מתוק במיוחד – אנג'לינה ג'ולי בת ה-12 מלווה בתחפושת של אוזני  דמבו ושתי חברות, מנסות בקושי רב לצלוח גירסת קריוקי ל-Stand By Me.

 

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על רגעי קריוקי גדולים בסרטים

 

 

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...