אפליקציות קריוקי מעולות - מיאון דה מייק

אפליקציות קריוקי מעולות

לפני שמגיעים אלינו ל"מיאון דה מייק", מתאמנים בבית עם אפליקציות קריוקי שוות

31/12/2015

מתכננים ערב קריוקי סוער בקרוב? הרי אין כמו קריוקי לקירוב לבבות במסיבת יום הולדת, מסיבת רווקות, ערב גיבוש או סתם בשביל הכיף. "מיאון דה מייק", הרשת הראשונה שהביאה לארץ את טרנד הקריוקי בחדרים פרטיים, מציעה חוויה היסטרית באחד משלושת סניפי הרשת (תל אביב, רחובות והסניף החדש והנוצץ בפתח תקווה).

 

בוחרים חדר מבין החדרים המעוצבים למשעי בהשראת ערים מהעולם, מזמינים משהו לנשנש ולשתות, תופסים את המיקרופון ומתחילים לשיר! מתחילים לשיר, אמרנו? אולי עדיף שכדי להפחית את סיכויי הפדיחה, תתאמנו קצת בבית לפני שאתם מתחילים לזמר את התו הראשון? למרבה המזל אנחנו חיים במאה ה-21 ולא חייבים להתאמן במקלחת, אפשר להתאמן בקריוקי של ממש, באמצעות אפליקציות ייעודיות בסמארטפון שלכם. מצאנו לכם 5 אפליקציות מוצלחות במיוחד, שיבטיחו שתהיו אלופי הקריוקי בביקור הבא שלכם ב"מיאון דה מייק".

 

אפליקציות קריוקי שכדאי להכיר - מיאון דה מייק

 

Sing! Karaoke by Smule

אפליקציה משובחת עם למעלה מ-1,200 שירים, שמאפשרת לכם גם להקליט את עצמכם, להשתמש באפקטים קוליים ולשיר דואטים (עם חברים, עם משתמשים אחרים באפליקציה ואפילו עם אמנים כמו קיילי מינו, ג'ייסון דרולו ועוד). אחרי שתקליטו את עצמכם, תוכלו גם לשתף את הביצוע המושלם שלכם עם למעלה מ-50 מיליון המשתמשים האחרים באפליקציה. ומי יודע, אולי אחד מהם יהיה זה שיחתים אתכם על החוזה לאלבום הראשון שלכם?


האפליקציה חינמית, אבל כדי להפיק ממנה את המקסימום, ייתכן שתצטרכו לשלם על חלק מהאפשרויות.

 

אנו מזמינים אתכם לדעת מה הם שירי הקריוקי לאירוע מושלם

 

Sing! אפליקציה משובחת עם למעלה מ-1,200 שירים - מיאון דה מייקSing! אפליקציה משובחת עם למעלה מ-1,200 שירים

The Voice: On Stage

השם כבר מסגיר את הרעיון – מדובר באפליקציה הרשמית של התכנית The Voice בגירסה האמריקאית שלה. בוחרים שיר מתוך רשימה מרשימה של שירים מוכרים, שרים, מלטשים אותו עם אפקטים ואם רוצים מוסיפים גם וידאו. תוכלו לבחור להשאיר את הביצועים שלכם פרטיים או לשתף אותם עם אחרים (ואולי אפילו תצליחו לסובב את ארבעת הכיסאות!).

StarMaker: Sing + Video

אם אתם רציניים בכוונות השירה שלכם, StarMaker היא האפליקציה בשבילכם. כמו האפליקציה של דה וויס, גם כאן תוכלו לבחור שירים, להקליט את עצמכם, לצלם סרטוני וידאו ולשתף את הביצועים שלכם. אבל בנוסף, תוכלו גם להשתתף בתחרויות, שיכולות להקנות לכם אפילו מקום באודישנים של תכניות ריאליטי מוזיקליות כמו אמריקן איידול או דה ווייס.

אם אתם רציניים בכוונות השירה שלכם, StarMaker היא האפליקציה בשבילכם - מיאון דה מייק
אם אתם רציניים בכוונות השירה שלכם, StarMaker היא האפליקציה בשבילכם

Yokee

היתרון הכי גדול של האפליקציה Yokee היא העובדה שהיא שואבת את השירים מתוך מאגרים של שירי קריוקי ביוטיוב, כך שאפשר למצוא שירים בכל שפה, אפילו בעברית. מעבר לכך, גם היא מציעה את האפשרויות שמציעות האפליקציות האחרות – לשיר, ללטש את השירה, להקליט את עצמכם ולשתף עם אחרים.

 

האפליקציה Yokee שואבת את השירים מתוך מאגרים של שירי קריוקי ביוטיוב - מיאון דה מייק
האפליקציה Yokee שואבת את השירים מתוך מאגרים של שירי קריוקי ביוטיוב

Fusic - Sing, Dance & Karaoke

אפליקציה שלוקחת את רעיון הקריוקי כמה רמות קדימה. עם Fusic תוכלו לא רק להקליט את עצמכם ולצלם את עצמכם בווידאו, אלא אפילו לשלב את השירה שלכם ואת הווידאו שלכם בשירה ובקליפ של השיר המקורי. כמובן שאחר כך תוכלו גם לשתף את הקליפ המשותף שלכם עם קייטי פרי או ליידי גאגא לחברים ולמשפחה. העתיד כבר לגמרי כאן!

 

זהו? הורדתם את כל האפליקציות, התאמנתם ואתם מוכנים להגיע אלינו? גם אצלנו מחכה לכם אפליקציה – האפליקציה הייחודית של "מיאון דה מייק", שדרכה תוכלו לבחור את השירים לערב הקריוקי שלכם, להזמין אוכל ושתייה, להצטלם ולנגן מוזיקה לריקודים. ואפילו לא צריך להוריד אותה, היא כבר מותקנת ומוכנה לשימוש על האייפד שתקבלו כשתגיעו. מוכנים? תתחילו לשיר!

 

אנו מזמינים אתכם לקבל טיפים לאירוע קריוקי מושלם

 

Fusic. אפליקציה שלוקחת את רעיון הקריוקי כמה רמות קדימה - מיאון דה מייק
Fusic. אפליקציה שלוקחת את רעיון הקריוקי כמה רמות קדימה

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...