מועדון קריוקי בתל אביב - מיאון דה מייק

מועדון קריוקי בתל אביב

מחפשים מועדון קריוקי שווה בתל אביב? אתם יכולים להפסיק לחפש, הגעתם למקום הנכון!

04/11/2015

תשכחו כל מה שחשבתם אי פעם על קריוקי ותכינו את עצמכם לחוויה מטורפת של מוזיקה, אוכל טוב וגם הרבה אלכוהול, כמובן. "מיאון דה מייק" הוא לא סתם מועדון קריוקי, אלא מקום לבלות בו ערב שלם ולחזור למחרת לעוד ערב כזה בדיוק.

 

מה זה חדר קריוקי פרטי?

 

"מיאון דה מייק" היא הרשת הראשונה שהכניסה לארץ את טרנד חדרי הקריוקי הפרטיים, שפופולרי מאוד כבר שנים רבות ברחבי אסיה. הקונספט פשוט מאוד – קבוצת אנשים, שרוצים לשיר בלי לשמוע זרים אחרים מזייפים (וגם בלי לזייף מול זרים), בוחרת חדר פרטי, מקבלת מיקרופונים ומתחילה לעשות שמח.

 

סניף הקריוקי של מיאון דה מייק בתל אביב - מיאון דה מייק
סניף הקריוקי של מיאון דה מייק בתל אביב

 

איך זה עובד בדיוק?

 

בסניף שלנו בנמל תל אביב תמצאו 10 חדרים, שכל אחד מהם מעוצב בהשראת עיר אחרת בעולם. החדרים מתאימים לקבוצות של 6-100 אורחים, ומותאמים לכל סגוי האירועים - יום הולדת, ערבי גיבוש וכו'. ברגע שתגיעו אלינו ותבחרו חדר, תקבלו אייפד עם אפליקציה מיוחדת, שבאמצעותה תוכלו לנהל את כל הערב בלי לצאת מהחדר – לבחור את השירים שלכם, לשלוט בעצמכם בווליום, לקרוא למלצרים ולהזמין אוכל ושתייה, לצלם תמונות ואפילו לבחור מוסיקה לריקודים, אם אתם כבר צרודים מדי בכדי לשיר.

 

לצפייה בכל נושאי חדרי הקריוקי בסניף תל אביב

 

חדר קריוקי פרטי בסניף תל אביב - מיאון דה מייק
חדר קריוקי פרטי בסניף תל אביב

מה אוכלים?

 

מכיוון שאנחנו יודעים כמה קשה לשיר במיקרופון על קיבה ריקה (או שלא תחת השפעת אלכוהול), הכנו עבורכם תפריט משובח, שכל אחד ימצא בו משהו שהוא אוהב. ממנות ראשונות כמו חציל בלאדי או קרפצ'יו סינטה, דרך מנות עיקריות כמו פיש אנד צ'יפס, פיצה, מיני המבורגרים וראמפ סטייק ועד סלטים טריים ורעננים. תפריט השתייה שלנו כולל מגוון רחב של שתייה אלכוהולית ולא אלכוהולית – שתיה קלה, יינות, בירות, ליקרים, וודקה, ויסקי, מגשי צ'ייסרים לחבורות שמחות במיוחד ועוד.

 

לצפייה בתפריט המלא

 

בר המשקאות העשיר שלנו - מיאון דה מייק
בר המשקאות העשיר שלנו

 

אז מה עושים אצלנו?

 

שרים, כמובן! בין אם אתם מחובבי ביונסה או ממעריצי אייל גולן, יש לנו מה להציע לכם. תפסו את המיקרופון ותתחילו לזמר! ומכיוון שכבר הזמנתם חדר פרטי, תוכלו לערוך בו מסיבת ריקודים (דאגנו גם לזה) או להזמין סדנאות שונות, שמתאימות לערבי רווקות, ערבי צוות, מסיבות יום הולדת או כל אירוע אחר שאתם רוצים לחגוג.

 

כל סוגי האירועים הפרטיים שלנו

 

חדרים למגוון אירועים פרטיים או עסקיים - מיאון דה מייק
חדרים למגוון אירועים פרטיים או עסקיים

 

כמה זה עולה?

 

אנחנו ב"מיאון דה מייק" מציעים מבחר חבילות, שמתאימות לכל זמר ולכל כיס, כדי שכולכם תוכלו ליהנות מהחוויה הייחודית שלנו. החבילות מתחילות במחיר של 100 ₪ לאורח, לחבילה שכוללת מנה מתפריט האוכל שלנו לכל ארבעה אורחים ובנוסף גם 2 משקאות לכל אורח. החבילה היוקרתית ביותר שלנו תעלה לכם 230 ₪ בלבד, והיא מסדרת לכם שתייה ואוכל ללא הגבלה מתוך מבחר מנות שבתפריט.

 

חבילות מותאמות אישית למגוון חדרי קריוקי - מיאון דה מייק
חבילות מותאמות אישית למגוון חדרי קריוקי

 

השתכנענו! מתי אפשר לבוא?

 

הסניף התל אביבי שלנו, כמו גם הסניף ברחובות, פתוחים בכל יום בין השעות 10:00 בבוקר עד 01:30 לפנות בוקר. כדאי, כמובן, להזמין מקום מראש, בעיקר אם אתם קבוצה גדולה, כדי לוודא שנוכל לארח אתכם בחדר המועדף עליכם. 

 

נשמח לשמוע ממכם עוד היום!

 

נשמח לארח אתכם אצלנו! - מיאון דה מייק
נשמח לארח אתכם אצלנו!

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...