מועדוני הקריוקי הטובים בעולם - מיאון דה מייק

מועדוני הקריוקי הטובים בעולם

חמשת מועדוני הקריוקי הטובים ביותר בעולם

09/12/2015

קריוקי בבית יכול להיות בילוי נחמד לערב, אבל אם אתם רוצים לעשות את זה כמו שצריך, יש כמה מקומות ברחבי העולם, שקריוקי בשבילם הוא לא רק כמה שירים ומיקרופון, אלא חוויה כוללת, שתגרום לכם (אפילו אם רק לרגע קצר אחד) להרגיש שאתם עומדים על במה אל מול עשרות אלפי צופים במדיסון סקוור גארדן בניו יורק או ב-O2 בלונדון.

ישראל

אחרי שנים שקריוקי בארץ היה שם שני לשירה בציבור, סופסוף אפשר לשיר קריוקי במקום ראוי גם בארץ. לרשת "מיאון דה מייק", הראשונה שהביאה לארץ את טרנד הקריוקי הפרטי, יש שני סניפים, בתל אביב וברחובות, ועוד אחד בדרך (פתח תקווה, תתכונני!). החדרים הפרטיים של הסניפים מעוצבים בהשפעת ערים גדולות ברחבי העולם והושקעה בהם מחשבה ועבודה רבה, כדי שתרגישו ממש בחו"ל ברגע שתיכנסו. המבלים במקום מקבלים לחדר שהזמינו אייפד עם אפליקציה ייחודית, בעזרתה אפשר לבחור שירים, לנגן מוזיקה לריקודים, לצלם תמונות (כי מה זה קריוקי בלי סלפי עם המיקרופון?) וגם להזמין שתייה ואוכל מהתפריט העשיר. במקום תוכלו לבחור מבין חבילות שונות, שמתאימות לכל כיס, מ-100 ₪ לחוגג, לחבילה שכוללת מנה מתפריט האוכל לכל 4 חוגגים וכן 2 משקאות לחוגג, ועד חבילת פרמיום משודרגת ב-230 ₪ לאדם, המקנה שתייה ומבחר מנות מהתפריט ללא הגבלה.

 

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממועדון הקריוקי בתל אביב שלנו

 

מועדון קריוקי בתל אביב, ישראל - מיאון דה מייק
מועדון קריוקי בתל אביב, ישראל - מיאון דה מייק

יפן

אם אתם לוקחים את הקריוקי שלכם ברצינות, אתם חייבים לעצמכם קפיצה ליפן, המקום ממנו התחיל הכל. אם היפנית שלכם קצת חלודה, כדאי לשים לב לאיזה מועדון אתם נכנסים. מועדונים רבים פונים בעיקר למקומיים ורוב תפריט השירים שלהם מבוסס על להיטים יפניים ועוד כמה שירים בודדים באנגלית שנס ליחם. ברובע שיבויה התוסס שבטוקיו תמצאו לא מעט מועדוני קריוקי שמציעים גם מבחר גדול של שירים באנגלית (רק אל תצפו למצוא שם את "דרך השלום"). Karaoke No Tetsujin היא רשת מועדוני קריוקי, בה תוכלו להתנסות בקריוקי בתחפושת. אחרי שתבחרו חדר (מבין חדרים שונים כמו חדר ילדים, חדר נשים או חדר המעוצב כמו דירה), תוכלו לשכור תחפושות של דמויות נשיות, מתלמידת בית ספר ועד דיילת אוויר, ולהתחיל לשיר.

 

אם אתם לוקחים את הקריוקי שלכם ברצינות, אתם חייבים לעצמכם קפיצה ליפן - מיאון דה מייק
אם אתם לוקחים את הקריוקי שלכם ברצינות, אתם חייבים לעצמכם קפיצה ליפן

ארה"ב - לוס אנג'לס

בלוס אנג'לס תפגשו במועדוני הקריוקי לא מעט זמרים, שרק מחכים לפריצה הגדולה שלהם, ובינתיים מעבירים את הזמן בהכנה לאודישנים במועדוני קריוקי. קחו את זה בחשבון לפני שאתם משתכרים ומתחילים לזייף את הגרסה שלכם ל"Born in the USA" של ספרינגסטין. אם אתם רוצים ליהנות באמת, תנו קפיצה ל-Fubar, מועדון גייז שבימי שני מארח ערבי קריוקי מצחיקים במיוחד, עם דראג קווינס בתפקיד המנחות והרבה אלכוהול במחירים נמוכים.

 

בלוס אנג'לס תפגשו במועדוני הקריוקי לא מעט זמרים, שאולי הם הדבר הבא - מיאון דה מייק
בלוס אנג'לס תפגשו במועדוני הקריוקי לא מעט זמרים, שאולי הם הדבר הבא

ארה"ב – ניו יורק

ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות מציעה גם מספר כמעט בלתי מוגבל של מועדוני קריוקי שווים. בניו יורק תוכלו למצוא את Hill Country, לא בדיוק מועדון קריוקי, אלא מעין מקדש לתרבות הטקסנית של של מוזיקה, ברביקיו והרבה שמחת חיים. הסניף בניו יורק מארח מדי פעם להקה חיה, שברזומה שלה כ-300 קאברים של קלאסיקות קאנטרי ורוק. אם אתם רוצים להרגיש כוכבים של ממש, אל תפספסו את ההזדמנות הזו להופיע על במה של ממש עם להקה שמלווה אתכם.

 

הצבעוניות של ניו יורק מתבטאת גם במועדוני קריוקי שונים - מיאון דה מייק
הצבעוניות של ניו יורק מתבטאת גם במועדוני קריוקי שונים

ארה"ב – ניו אורלינס

המקום שנחשב למכה של מועדוני הקריוקי, Cats Meow בניו אורלינס, נחשב כבר כ-25 שנה למועדון הקריוקי הטוב בעולם. עם במה פתוחה, מאות להיטים, צוות מקפיץ ואווירה שמחה ומשגעת, כמו שרק ניו אורלינס יכולה, אין פלא שגם סלבס ברמה עולמית מגיעים מדי פעם לתת שם שואו. אם אתם בסביבה, אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר במקום. ומי יודע, אולי בדיוק כשתגיעו, מיילי סיירוס, דפש מוד או ביל גייטס שוב יקפצו לביקור במקום?

 

קריוקי זורם בעורקיכם? בואו לקבל עוד תכנים על קריוקי

 

המקום שנחשב למכה של מועדוני הקריוקי, Cats Meow בניו אורלינס, נחשב כבר כ-25 שנה למועדון הקריוקי הטוב בעולם - מיאון דה מייק
המקום שנחשב למכה של מועדוני הקריוקי, Cats Meow בניו אורלינס, נחשב כבר כ-25 שנה למועדון הקריוקי הטוב בעולם

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...