אירועים עסקיים - מיאון דה מייק

אירועים עסקיים

בתור מנהל חברה גדולה, מוטלת עלייך החובה לערוך אירוע עסקי. אירוע עסקי יכול להיות אירוע הכולל רק את העובדים, או אירוע המיועד ללקוחות החברה. כך או כך, אתה זקוק לבחור מקום שיתאים לאירוע עסקי זה. מי און דה מייק עם הצעה שלא תוכל לסרב לה...

10/01/2018

כשחושבים על אירועים עסקיים, בדרך כלל חושבים על אירוע פורמלי, כאשר כולם מגיעים עם חליפות ויושבים סביב שולחנות עם כוסות יין משובח ומלצרים מסביב מציעים מנות יוקרתיות. אין ספק שזה נשמע טוב. אבל מה אם נגיד לכם שבתור מנהלי החברה, יש לכם את האפשרות לערוך אירוע עסקי שונה מהרגיל, עם אווירה אחרת לגמרי, בה החוקים טיפה שונים וכולם נהנים ולא רוצים לעזוב, לא הייתם רוצים לדעת במה מדובר? אם כן נספר לכם שחלק מסניפי מי און דה מייק מיועדים במיוחד לאירועים עסקיים, היכולים להכיל מספר רב של אנשים לאירועים עסקיים בסדרי גודל שונים.

 

 

פנו כבר עכשיו לחגיגת אירוע עסקי במי און דה מייק

 

 

מתי בפעם האחרונה שטתם בגונדולה?

 

 

חדר ונציה הנמצא בסניף חיפה מאכלס בין 70-120 אורחים. הוא מעוצב בסגנון אירופאי קלאסי, וההרגשה היא כאילו אתם נמצאים בכיכר סן-מרקו בונציה. חדר זה הוא החדר הגדול ביותר במי און דה מייק, והוא מושלם לעריכת אירוע עסקי באווירה אחרת. כמו בכל חדר, גם כאן עומד לרשותכם תפריט עשיר ומגוון ובר אלכוהול מפנק.

 

לחדר ונציה בחיפה

 

 

חדר ונציה - מי און דה מייק

 

 

ברוכים הבאים לכרם

 

 

חדר טוסקה הנמצא בסניף פתח תקווה מכיל בין 50-120 אורחים. מעוצב בסגנון איטלקי מהודר וקלאסי עם רהיטים יוקרתיים ותמונות של כרמים שמיד יכניסו אתכם לאווירה שמחה ואלגנטית. חדר טוסקה הוא החדר האידיאלי לעריכת אירועים עסקיים במרכז הארץ וגם פה תיהנו מתפריט משובח של אוכל ואלכוהול.

 

לחדר טוסקה בפתח תקווה

 

 

חדר טוסקה - מי און דה מייק

 

 

מסיבת קריוקי אל תוך הלילה

 

 

כמובן שאם תחליטו שאתם רוצים לערוך אירועים עסקיים קטנים יותר, תוכלו לבחור בכל אחד מהחדרים שלנו ובכל אחד מהם תיהנו מערב שלם של הנאה צרופה. מלבד מקום שתוכנן ברמה גבוהה, תקבלו גם מערכת קריוקי ומולטימדיה מתקדמת ומשוכללת במיוחד, כך שהאורחים שלכם לא ירצו ללכת גם אחרי שהאירוע יגמר...

 

חדרי קריוקי פרטיים של מיאון דה מייק מבטיחים הנאה רצופה שעוד לא ידעתם כמוה.

 

אירוע עסקי בקריוקי - מי און דה מייק

מחפשים מקום לאירוע עסקי?

מחפשים מקום לאירוע עסקי?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...