הגעתם לגיל מצוות? מזל טוב! <br/>בואו לצרוח איתנו משמחה במי און דה מייק - מיאון דה מייק

הגעתם לגיל מצוות? מזל טוב!
בואו לצרוח איתנו משמחה במי און דה מייק

מגוון חדרים מעוצבים מושלמים לאירועי בר ובת מצווה משפחתיים

20/02/2019

הבן או הבת הגיעו לגיל מצוות, ואתם מחפשים את המקום האידיאלי לחגוג את המאורע המשמח?

אירועי בר / בת מצווה ניתן לחגוג במגוון צורות: החל מאירוע בוטיק מוקפד ואיכותי עם המשפחה המורחבת, המשך במסיבת ריקודים ססגונית לילדי הכיתה עד לאירוע בסגנון קריוקי. או בעצם.... אולי בכלל אירוע שמשלב את הכל? 

 

סניפי מי און דה מייק השונים ברחבי הארץ, מזמינים אתכם לחגוג את בר / בת המצווה עם כל החברים והמשפחה, באחד מהחדרים המעוצבים שלנו, המותאמים בגודלם לחווית אירוח של אירוע, ולא רק לקריוקי משובח.

 

תל אביב

הסניף השני של הרשת, נבנה במקום שהיה המועדון האגדי של ת״א, מועדון ה TLV. הסניף התל אביבי מכיל עשרה חדרים המכילים בין 6-100 אורחים. החדרים, מותאמים למסיבות ואירועים, כאשר הם מעוצבים בהשראת הערים הגדולות בעולם: לאס ווגאס, מוסקבה, מרקש, ברלין, פריז ועוד. אנחנו נדאג לאוכל, השתייה והאווירה, ואתם תגיעו עם קול מחומם. 

 

לאירועים ושמחות גדולות יותר, כמו בר / בת מצווה, ישנו חדר פריז.

בבתי הקפה בפריז שרים שאנסונים, אוכלים בגט מרוח בחמאה ומתלבשים בסטייל. אצלנו החדר המרווח והשיקי יגרום לכם להאמין שמגדל האייפל נמצא ממש מעבר לפינה...

עם אפשרות לאירוח בין 50 ל-100 איש, וכל הבונוסים שיש למי און דה מייק להציע, זה החדר האינטימי המושלם לחווית אירוע בלתי נשכחת.

 

לעמוד חדר פריז

 

חדר פריז בסניף תל אביב לאירועי בר ובת מצווה - מיאון דה מייק

 

רחובות

נסעתם לחגוג בר או בת מצווה ברחובות והגעתם לניו יורק! התפוח הגדול!

חדר הדגל לאירועים של הסניף הראשון של מי און דה מייק, אינטימי ומחבק קהל של עד 30 אורחים.

כבר בכניסה תרגישו שאתם נמצאים ברחוב ניו-יורקי טיפוסי - קירות לבנים אדומות הפוגשים את הסמל הנצחי של הטיימ׳ס סקוור - אדישים לא תישארו... החל מהבמה, הבנויה מבקבוקי זכוכית צבעוניים, ועד השנדליר המיוחד, שעוצבו בהשראת העיר המובילה בעולם; הייחודיות של ניו-יורק נשקפת מכל פרט שנבחר בקפידה.

אז הילד רץ חו"ל? קיבל! מהרגע שבו נכנסים לתוך החדר משתלטת תחושת העוצמה הניו יורקית. בקיצור, בואו ותרגישו את ה׳וואוו׳!

לעמוד חדר ניו יורק

חדר ניו יורק בסניף רחובות לאירועי בר ובת מצווה - מיאון דה מייק

פתח תקווה

הגלריה מעוצבת בהשראת חבל טוסקנה האיטלקי, והמעצב הצליח להביא לידי ביטוי באמצעות עיצוב כפרי מוקפד ופסטורלי ופרטי הריהוט שנבחרו בקפידה ממקומות שונים בעולם, את האווירה הסולידית, האלגנטית והחמה שכל כך מאפיינים את היופי המפורסם של טוסקנה ושל הבתים בה. מבנה הגלריה מחולק לחלל אירועים מרכזי וגדול היוצא למרפסת קסומה, ירוקה ומטופחת, המשקיפה על האזור כולו ומשלימה את התחושה הכפרית והשלווה הקיימים במקום.

 

הגלריה הצפונית מיועדת לקיום אירועי בר /בת מצווה עד 250 מוזמנים.

מרגע כניסתכם לחלל הגלריה, תחשפו לעיצוב המסוגנן והנעים שקיבל את השראתו מחבל טוסקנה באיטליה. פרטי הריהוט והדקורציה האקלקטיים, נאספו מכל רחבי העולם בכדי לייצר לאורחי המקום תחושה ייחודית, חמה ונעימה. הגלריה מחולקת לחלל מרכזי גדול ומרווח, המשלב סגנונות ישיבה שונים, פרטי ריהוט עץ מרהיבים ותחושה כפרית אמיתית. בחלל המרכזי ממוקם בר משקאות מרשים ומודולארי. את המתחם עוטפים חלונות פנוראמיים גדולים, המשקיפים למרפסת קסומה וגדולה, עמוסה בפרחים, צמחים ועשבי תבלין.

הגלריה מאובזרת במערכות סאונד ותאורה מהמתקדמות בעולם.

 

לעמוד חדר טוסקה הצפונית | לאתר טוסקה הצפונית

 

 

חדר טוסקה הצפונית בסניף פתח תקווה לאירועי בר ובת מצווה - מיאון דה מייק

 

הגלריה המערבית היא החמה והאינטימית של הסניף!

הגלריה הראשונה והוותיקה של סניף פ"ת, מיועדת לקיום אירועי בר ובת מצווה עד 150 מוזמנים. הגלריה מחולקת לחלל אירועים מרכזי וגדול המעוצב בפרטי ריהוט עץ כפרי המקנים לאורחים תחושה ביתית, נעימה וחמה. בחלל ישנו בר משקאות מאובזר ומערכות תאורה והקרנה מתקדמות. בנוסף עוטפת את הגלריה מרפסת מרהיבה, מרווחת ושופעת צמחייה, בה ניתן לשבת בנוחות, ליהנות מהאווירה ולשכוח לרגע היכן אתם נמצאים.

 

לעמוד חדר טוסקה המערבית | לאתר טוסקה המערבית

 

חדר טוסקה המערבית בסניף פתח תקווה לאירועי בר ובת מצווה - מיאון דה מייק

חיפה

גלריית ונציה תעניק מענה אופטימלי ומדויק לאירוע המשמח. בכל זאת, לא כל יום מגיעים למצוות.

 

החלל בגלריית ונציה, נבנה במיוחד כדי להעניק מענה ייחודי וייעודי לאירועי בוטיק אינטימיים עד 100 אורחים דוגמת בר ובת מצווה. הצוות של הגלריה עובר הכשרה ארוכה וקפדנית בכדי להעניק יחס אישי ואנושי לאירועים קטנים או אירוע גדול, שדרת הניהול בגלריית ונציה מרובת ניסיון בעולם האירועים ומתמחה בהתאמת האירוע לצרכים האישיים של כל אורח ואורח.

 

בגלריית ונציה תוכלו למצוא יתרון מובהק וייחודי לעומת אולמות אירועים בחיפה אחרים לאירועי בר מצווה ובת מצווה – פיצול החלל. ניתן בכל שלב אף לפצל בין הילדים למבוגרים ולהעניק להם חלל ייעודי למסיבה, קריוקי ואווירה מותאמת לגיל ולאנרגיות ובכך לתת מענה לכלל הקהלים באירוע.


תוסיפו ליתרון זה את העובדה שמדובר בחדר מבית היוצר של ME ON THE MIC  - רשת חדרי הקריוקי הראשונה והמובילה בישראל, ולכן הגלריה מאובזרת במיטב ציוד ההגברה והמולטימדיה, ומתגאה במערכת קריוקי יחידה מסוגה בעולם שפותחה באופן בלעדי ללקוחות המקום - ותקבלו אפשרות גם לשילוב של הטרנד הלוהט היום בישראל כחלק מחוויית האירוע הבלתי נשכחת שלכם. 

 

לעמוד חדר ונציה | לעמוד אירועי בר ובת מצווה בגלריית ונציה

 

חדר ונציה בסניף חיפה לאירועי בר ובת מצווה - מיאון דה מייק

 

לאלו הרוצים לחגוג בחיפה וליהנות מכל העולמות של חדר ונציה, אך יש להם אירוע קטן יותר, יכולים לבדוק את חדר ניו אורלינס - המותאם לעד 70 אורחים.

 

כאן לא תוכל לבצע חלוקה של החללים, אבל לאורך האירוע כולו תוכלו ליהנות מחוויה קולינארית ומיוחדת שאנחנו מכינים במקום לקראת כל אירוע. תפריטים ייחודיים הורכבו והותאמו עבור כל סוגי אירועי הבר ובת מצווה, וניתן לבחור מתוכם את התפריט המתאים לכם ביותר, שבמידת הצורך יבנה מחדש בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

 

גם גלריה זו מאובזרת בציוד טכנולוגי חדיש ומתקדם, הכולל מסכים היקפיים, מקרנים וכן מערכת קריוקי ייחודית ומתקדמת שתוכל להוסיף תוכן מקורי לאירועים שלכם במידת הצורך. הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם מהרגע הראשון, וידאג להתאים לכם ולבנות לכם את האירוע בהתאם לרצון ולצרכים שלכם.

 

לעמוד חדר ניו אורלינס

 

חדר ניו אורלינס בסניף חיפה לאירועי בר ובת מצווה - מיאון דה מייק

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...