שורפים את הבמה בחנוכה 2018 במי און דה מייק - מיאון דה מייק

שורפים את הבמה בחנוכה 2018 במי און דה מייק

21/11/2018

חנוכה בפתח ואנחנו במי און דה מייק כבר מצחצחים את הגרונות ועושים פוליש לחנוכיות. לא רק הסופגניות והלביבות יקבלו אצלנו השנה מקום של כבוד (כמידי שנה), אלא גם החשמונאים, שבמרד נגד היוונים זכו לניצחון גדול וזו הזדמנות נהדרת להזכיר לפצוח בקולי קולות.

 

מסיבת קריוקי בנר ראשון, שמיני או כל אחד שביניהם

 

חופשת החנוכה בבתי הספר, היא סיבה מספיק טובה עוד לפני הכל, כדי להביא את החברים או את התא המשפחתי הקרוב למסיבת קריוקי שהיא כולה חגיגה. הזדמנות מעולה לצרוח בקולי קולות, לאכול כמה סופגניות ולביבות, לשיר ולהשתולל עד לא ידע (אופס, חג לא נכון...).

 

אז באיזה עוד מקום יתנו יד לדבר כזה? אצלנו במי און דה מייק כמובן, והיתרון היותר גדול - הוא שיש לנו פינוקים והפתעות במיוחד בשביל מאורע שכזה.

 

חגיגת חנוכה 2018 במיאון דה מייק

 

מסיבת קריוקי בחנוכה - מי און דה מייק

 

 

בחירת השירים למסיבה

 

מרגע שנכנסתם בשערי אחד מסניפי מי און דה מייק שלנו, זה הזמן לבחור את השירים שיעשו לכם את החנוכה. ההמלצה שלנו – כמובן שקשור לאור ולחג, אבל בעיקר כי כדאי ומומלץ לבחור את השירים שירימו את האווירה.

 

אחינועם ניני - מזמור לילה

 


 

אמיר דדון - אור גדול

 


 

אליעד נחום – אור

 


 

 

ואיך אפשר בלי סופגניות?

 

אי אפשר לחגוג את חנוכה בלי אוכל וסופגניות. אז בעניין האוכל, אין לכם מה לדאוג. דאגנו לכם לתפריט גדוש במטעמים שכולם אוהבים וכמובן כמויות בלתי נגמרות של אלכוהול. אתם רק צריכים לדאוג לנהג התורן... ולחור נוסף בחגורה.

 

 

סופגניות לחנוכה - מי און דה מייק

 

מיאון דה מייק - רשת חדרי קריוקי

מחפשים מקום לחגוג בו את חנוכה?

מחפשים מקום לחגוג בו את חנוכה?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...