חוגגים את החגים עם העובדים במיאון דה מייק - מיאון דה מייק

חוגגים את החגים עם העובדים במיאון דה מייק

ספטמבר מגיע ואיתו כ-ל החגים... חודש מופלא לשכירים, פחות לעצמאיים. אנחנו במיאון שמחים לקבל את כולם - אז אם אתם מחפשים מקום להרמת כוסית, גיבוש או סתם לציין את החג, יש לנו כמה אופציות בעבורכם

22/08/2018

כשחושבים על הרמת כוסית, בדרך כלל חושבים על אירוע פורמלי, אבל ממש לא כולם צריכים להגיע עם חליפות ולשבת מדושני עונג סביב השולחן עם כוסות יין מהודרות ומלצרים שישרתו 24/7 ויציעו מנות גורמה. שלא תבינו לא נכון - זה נשמע מצויין. אבל מה אם נגיד לכם שיש אופציות אחרות, שיאפשרו לכם לערוך אירוע בחג יוצאת דופן מהרגיל, עם אווירה שונה, שכולם נהנים ולא עוזבים וכמובן - מתקרחנים.

בואו נספר לכם על האופציה של לחגוג את החגים עם כל החברה והעובדים בכל אחד מסניפי מי און דה מייק בארץ, כאשר חלק מהחדרים אף יכולים להכיל מספר רב של משתתפים - מושלמים בדיוק לאירועים עסקיים כמו הרמת כוסית. 

 

פנו כבר עכשיו לחגיגת החגים עם העובדים במי און דה מייק

 

יש לנו הצעה מצויינת בעבורכם לקראת ראש השנה

אוהבים איטלקי ולהרגיש בגונדולה? 

חדר ונציה הנמצא בסניף חיפה מזמין אתכם לארח בין 70-120 אורחים. עם עיצוב בסגנון אירופאי קלאסי והרגשה כאילו אתם נמצאים בכיכר סן-מרקו בונציה, החדר הזה הוא הגדול ביותר של לרשת מי און דה מייק כיום להציע. ונציה הוא חדר מושלם לעריכת אירוע לחג באווירה שונה. 

הגלריה מאובזרת במיטב ציוד ההגברה והמולטימדיה, ומתגאה כמו כן במערכת קריוקי יחידה מסוגה בעולם שפותחה באופן בלעדי, ומעניקה לאירוע העסקי שלכם אפשרות שילוב של הטרנד הלוהט היום בישראל כחלק מחוויית האירוע הבלתי נשכחת.

לחדר ונציה בחיפה

 

חדר ונציה - מי און דה מייק

בונג'ורנו פתח תקווה! 

חדר טוסקה הנמצא בסניף פתח תקווה מכיל בין 50-120 אורחים. גלריית אירועים מסוגננת ומעוצבת שעתידה לספק את כל צרכי הפקת האירועים שלכם – טוסקה. טוסקה היא גלריית אירועים, שכפי ששמה מרמז, תוכננה להתחקות אחר הסגנון החם, הסולידי והמאתגר של חבל טוסקנה האיטלקי. הגלריה עוצבה על ידי אדריכל צמרת מן הנחשבים והנחשקים בישראל.

 

לחדר טוסקה בפתח תקווה 

 

חדר טוסקה - מי און דה מייק

משתוללים על הקריוקי כל הלילה 

אירועי הרמת כוסית או חגיגת חג יכולים כמובן לצאת משליטה... עד רבה אם זה קורה אצלנו במיאון דה מייק, עם הקריוקי, השתייה החריפה והאיבוד שליטה על מיתרי הקול והמיקרופון. אנו מזמינים אתכם ואת העובדים שלכם להגיע אלינו וליהנות מערב שלם של הנאה צרופה. מלבד מקום שתוכנן עד הפרט האחרון, תקבלו גם שירות ומערכות קריוקי ומולטימדיה מתקדמות ומשוכללות, שלא רק יגרמו לכם להרגיש טוב, אלא גם יגרמו לכך שהאורחים שלכם לא ירצו לעזוב.

 

 

אירוע עסקי בקריוקי - מי און דה מייק

 

לעריכת אירועי הרמת כוסית במי און דה מייק

מחפשים מקום לחגוג בו את החג עם העובדים?

מחפשים מקום לחגוג בו את החג עם העובדים?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...