מצעד שירי הרגטון הטובים ביותר לקריוקי - מיאון דה מייק

מצעד שירי הרגטון הטובים ביותר לקריוקי

החלטנו לעשות כבוד לאומני הרגטון שמגיעים להופיע בארץ אחד אחרי השני עם מצעד שירי הרגטון הטובים ביותר

04/04/2018

ז'אנר הרגטון קיים במוסיקה כבר מספר שנים לא מבוטלות, אך בשנה האחרונה הוא כבש אותנו בסערה עם הלהיט הממכר – Despacito (דספסיטו). שיר זה גרם לאומנים רבים מהעבר כמו ריקי מרטין ואנריקה אגליסיאס לחזור לחיינו ולהוציא עוד ועוד להיטים וכן להבאת אומני רגטון להופיע בארץ. לכבוד הגעתו של אחד האומנים האהובים עלינו – אנריקה אגליסיאס, החלטנו להקדיש את הפוסט בבלוג השבוע לז'אנר החם ביותר היום. אז קבלו את מצעד שירי הרגטון האהובים עלינו שיתאימו לכל מסיבת קריוקי במי און דה מייק.

 

מקום 6

 

Chino y Nacho - Andas En Mi Cabeza ft. Daddy Yankee

 


 

לא הרבה מכירים את השיר הזה שהוא שיתוף פעולה בין הצמד צ'ינו ונאצ'ו לדדי יאנקי. זהו אחד השירים הממכרים ביותר שיש. הוא קליט וכיפי ותוכלו לשמוע אותו בכל מסיבת סלסה ורגטון שתגיעו אליה. ולמרות שהמצעד שלנו היה אמור להכיל רק 5 שירים, לא יכולנו להתאפק והכנסנו גם אותו לרשימה.

 

חדרי קריוקי פרטיים של מיאון דה מייק מבטיחים הנאה רצופה שעוד לא ידעתם כמוה. 

מקום 5

 

(CNCO - Reggaetón Lento (Bailemos

 

 


 

שיר שיצא בסוף 2016 ושייך ללהקת הבנים – סינקו (5 בספרדית). הקליפ של השיר הגיע למיליוני צפיות ביוטיוב בזמן קצר מאוד ולאחרונה להקת הבנים חידשו את השיר באמצעות שיתוף פעולה עפ להקת הבנות- Little Mix.

 

 

מקום 4

 

 

Camila Cabello - Havana ft. Young Thug

 

 


 

קמילה קבלו הגיעה אלינו הישר מקובה. היא התפרסמה בתחילה בלהקת הבנות – Fifth Harmony שהוקמה ב-2012 בתוכנית המצליחה - The X Factor. קמילה עזבה את הלהקה ב-2016 על מנת לפתח קריירת סולו, ומה נגיד לכם, נראה לנו שהיא הצליחה! הזמרת המוכשרת לא מפסיקה להוציא להיטים ולשתף פעולה עם אומנים כמו שון מנדס ופיטבול. הוואנה, אחד השירים הטובים ביותר שלה, זכה להצלחה מסחררת והגיע למקומות ראשונים במצעדים שונים בעולם ולכן הוא נמצא גם במצעד שלנו.

 

מקום 3

 

Ricky Martin - Vente Pa' Ca (Official Video) ft. Maluma

 

 


 

שיר זה הוא שיתוף פעולה בין כוכב העבר שחוזר לחיינו – ריקי מרטין לבין שובר הלבבות הלטיני – מאלומה. שיר זה היה קרש הקפיצה של מאלומה, שפעל במהירות והיום הוא אחד הכוכבים הלוהטים ביותר. הוא הופיע בארץ לפני מספר חודשים ומכירת הכרטיסים להופעה הבאה נמצאת בעיצומה. גם ריקי מרטין זכה להכרה מחודשת ולאחר השיר הוא ממשיך לייצר עוד שירים מעולים.

 

מקום 2

 

Enrique Iglesias - SUBEME LA RADIO (Official Video) ft. Descemer Bueno, Zion & Lennox

 

 


 

אנריקה, אחד האומנים הלטינים האוהבים עלינו. אנו זוכרים אותו עם הלהיטים הראשונים שלו שכבשו את הלב של כולנו. מכירת הכרטיסים להופעה השנייה שלו בארץ בעיצומה ואנו ללא ספק נהיה שם. שיר זה הוא אחד מהלהיטים האחרונים שלו, אחרי bailando ו- duele el Corazon. שיר זה זכה גם לביצוע של אחד משלנו – רותם כהן.

 

 

מקום 1

 

Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee

 

 


 

מצעד שירי רגטון בלי ה-להיט של השנה, לא יהיה באמת מצעד. Despacito של לואיס פונסי ביחד עם דדי יאנקי נגע בכולנו בשניה הראשונה והגיע למספר מטורף של צפיות תוך ימים ספורים בלבד והפך לשיר המסיבות והחתונות מספר אחד. הלהיט הענק גרם לנו להתאהב בלואיס פונסי שמיד אחרי הוציא להיט נוסף עם דמי לובאטו. שיר זה זכה לביצוע של ג'סטין ביבר, שספג גם הרבה ביקורות שליליות. מוזמנים להצטרך למסיבה ולשיר אותו בערב הקריוקי הבא שלכם.

 

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...