אז איפה אתם חוגגים את תחילת השנה החדשה? - מיאון דה מייק

אז איפה אתם חוגגים את תחילת השנה החדשה?

הספירה לאחור לקראת השנה החדשה החלה וזה הזמן לחפש את המקום לחגיגות

20/12/2017

מיליוני אנשים ברחבי העולם מחכים לערב השנה החדשה, הידוע בכינויו – הסילבסטר וגם בישראל לא מפספסים סיבה למסיבה ומתקיימות חגיגות, למרות שמדובר בעיקרון בחג נוצרי. אם אתם מחפשים את ה-מקום לחגוג את תחילת השנה החדשה, למי און דה מייק יש הצעה שלא תוכלו לסרב לה. 

 

לחבילת הסילבסטר של מי און דה מייק 

 

חוגגים את השנה החדשה - מי און דה מייק

 

 

מציאת מקום לחגיגה

 

אם גם לכם נמאס לחגוג שוב באיזה בר או מועדון צפוף, כשכל שניה מישהו יכול לדרוך עליכם, לשפוך עליכם בירה ותחזרו בסוף הערב מסריחים מריח של סיגריות על כל השיער והבגדים, תדעו שיש חלופה! החלופה היא כמובן לחגוג את הערב במסיבה מטורפת באחד מסניפי מי און דה מייק. והנה מה שתקבלו אם תחליטו לחגוג אצלנו:

 

חדר קריוקי פרטי

 

מה יותר טוב מחדר קריוקי פרטי רק לכם ולכל החברים שלכם? במקום לחגוג עם עוד אלפי אנשים שאתם לא מכירים, תחגגו רק עם האנשים הקרובים אליכם ביותר. לא משנה אם אתם בוחרים לערוך חגיגה מצומצמת של 6 אנשים או מסיבה ענקית של 120 חוגגים, במי און דה מייק יש מקום לכולם עם מבחר ענק של חדרים בגדלים שונים וכמובן בעיצוב שונה ומיוחד, לפי מדינה אחרת בעולם. בא לכם לחגוג את הסילבסטר כאילו הייתם עכשיו באמסטרדם? אולי להרגיש כאילו אתם על החוף בקופנגן? או אולי במסיבה אתנית בסגנון מרוקו? אתם רק צריכים לבחור את נושא המסיבה, אנחנו כבר נדאג להתאים לכם את החדר הטוב ביותר עבורכם. עוד נספר לכם שחבילת הסילבסטר שלנו מאפשרת לכם להישאר בחדר עד 3 בלילה! שווה בהחלט!

 

אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על מיאון דה מייק כמקום להרמת כוסית

 

חדר קריוקי פרטי - מי און דה מייק

 

 

אוכל ואלכוהול

 

אנחנו תמיד אומרים שאין חגיגה אמיתית בלי אוכל ואלכוהול. כשמדובר על אירוע יוצא דופן כמו חגיגת תחילת השנה האזרחית, רצוי שיהיה הרבה! בחבילת הסילבסטר שהכנו בשבילכם תוכלו ליהנות משתייה קלה חופשית, אלכוהול פרימיום ללא הגבלה, מנה לכל שני אורחים ועוד הטבות ופינוקים, כך שאין סיכוי שתחזרו רעבים או אפילו מפוכחים... 

 

אז למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר והבטיחו את מקומכם לסילבסטר... פנו אלינו

 

מחפשים מקום לחגוג את השנה החדשה?

מחפשים מקום לחגוג את השנה החדשה?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...