יום הולדת לבן זוג - מיאון דה מייק

יום הולדת לבן זוג

מחפשת רעיונות ליום ההולדת לבן הזוג? מי און דה מייק עם הצעה מעניינת במיוחד...

08/11/2017

כל שנה אותו דבר – יום ההולדת של בן זוגך הגיע ואין לך מושג מה לעשות ומה לקנות לו. מה לא עשית? ביום הולדת הקודם קנית לו פלייסטיישן, כשהייתה לכם חצי שנה לקחת אותו למסעדה, בשנה חגגתם ביחד בצימר, ביום האהבה קנית לו בושם ובגדים. ועכשיו כשיום ההולדת הבא שלו מתקרב בצעדי ענק, את שוב מתחילה לנסות לשבור את הראש, לפתוח קבוצת תמיכה עם כל החברות בוואטסאפ ועדיין אין לך שום רעיון שיתעלה על עצמו. בכלל, עוד חודשיים יום ההולדת שלך מגיע, ואת לא רוצה להתבאס, לכן את צריכה להתכונן מראש ולהיות זאת שמפתיעה. אז אם את עדיין לא יודעת מה לעשות, אנחנו כאן בדיוק בשבילך, עם רעיונות ליום הולדת מיוחדת במינה.

 

עוד על מיאון דה מייק כמקום ליום הולדת לבני ובנות זוג

רומנטיקה במיטבה

 

אין מה לעשות, רוב הגברים (שאנו מכירים לפחות) פחות מתחברים למסאג', ארוחות רומנטיות ודברים כאלו, בשבילם חגיגה אמיתית זה שתייה לתוך הלילה עם כל החבר'ה. אחד המקומות בהם תוכלו לחגוג קודם כל רק את והוא ולאחר מכן להביא את כל העולם ואשתו, הוא כמובן באחד מחדרי הקריוקי של מי און דה מייק. כך תוכלו להתחיל את ערב היום הולדת רק שניכם, בארוחה רומנטית, כוס יין ומתנות, ואחר כך להתחיל את החגיגה, כמו שהוא אוהב. 

 

ארוחה רומנטית - מי און דה מייק

 

משחקי חברה, או בעצם משחקי מחשב

 

עוד נושא שאין לנו, הנשים, איך להתמודד איתו, הוא העובדה שגברים, לא משנה באיזה גיל, אוהבים משחקי מחשב. גם אם הם אומרים שהם לא זוכרים מתי הייתה הפעם האחרונה שהם עשו זאת, ברגע שזה יהיה מולם, הם לא יכולים להימנע מלשחק. לכן תוכלי לעשות סקר קצר על המשחקים האהובים על הבן זוג שלך ועל חבריו, ולהביא את המשחקים למסיבה. כך גם תשאירי זמן פנוי לך ולחברות שלך לעשות את מה שאתן הכי אוהבות לעשות - לקשקש ולרכל... משחקים שיכולים להיות רלוונטיים פה : פיפא, מכוניות, מכות ועוד. 

 

אולי יעניין אתכם לקרוא: מיאון דה מייק כמקום למסיבת הפתעה

 

משחקי מחשב - מי און דה מייק 

 

אוכל, אלכוהול ועוד קצת אלכוהול

 

כבר אמרנו שגברים מאוד אוהבים אלכוהול, במיוחד אם הם לא עברו את גיל 30. אתם יודעים מה? גם אחרי גיל 30 גברים לא יתנגדו לכמה כוסות. לשם כך חשוב לדאוג לערוך את המסיבה במקום שיש בו אלכוהול, והרבה ממנו. הבעיה מתחילה כאשר כמויות האלכוהול לא מפסיקות לזרום, ואת כל הזמן בלחץ וחושבת לעצמך – אם הוא ישתה עכשיו כמות מטורפת, אני אצטרך לשלם חשבון של כמה מאות שקלים... בעייתי מאוד! אז רגע לפני שאת יורדת מהרעיון של המסיבה ולוקחת את בן זוגך שוב לצימר או לספא, תדעי שתוכלי לרכוש את אחת החבילות של מי און דה מייק הכוללת גם אוכל וגם אלכוהול במחירים אטרקטיביים ומוצדקים לגמרי. ואחרי שסגרנו גם את העניין הזה, הגיע הזמן לשתות ולהתחיל בחגיגות... 

 יום הולדת לבן זוג - מי און דה מייק

 

מיאון דה מייק - מקום ליום הולדת

מחפשת מקום ליום הולדת לבן זוג?

מחפשת מקום ליום הולדת לבן זוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...