טיפים לעריכת מסיבת רווקים - מיאון דה מייק

טיפים לעריכת מסיבת רווקים

מי אמר שחייבים לטוס לבוקרשט או לאמסטרדם בשביל מסיבת רווקים? מי און דה מייק עם שלל המלצות במיוחד בשביל הגברים שממש אוטוטו משנים סטטוס והופכים לנשואים.

02/08/2017

מסיבת רווקים היא אחד האירועים המשמעותיים כמעט עבור כל גבר. אם האישה מחכה כל חייה ליום החתונה, הגבר מחכה למסיבת הרווקים. מסיבות כאלו יכולות להיות פרועות מאוד או מתונות יותר. הכי חשוב בארגון מסיבה כזו היא לשאול את החתן לעתיד את מי להזמין. לרוב הוא ירצה להיות רק עם החברים הקרובים אליו ביותר ולכן לא בטוח שכל מכר מהתיכון או מהצבא יהיה רצוי במסיבה. בנוסף, כדאי מאוד שאחד החברים יהיה "המבוגר האחראי" וידאג שהחתן לא עושה יותר מדי שטויות. לפניכם עוד כמה טיפים שיעזרו לכם בארגון המסיבה הטובה ביותר.

 

מסיבת רווקים במיאון דה מייק

 

בחירת המיקום

 

הדבר החשוב ביותר כשמארגנים מסיבת רווקים הוא לבחור את מקום המסיבה. אם החלטתם להישאר בארץ, אין סיבה שתתפשרו על המקום. מקומות טובים לחגיגה לא חסר, אך מקומות המעוצבים ברמה גבוהה היכולים לאכלס כמות גדולה של אנשים שרק רוצים להשתולל אין הרבה. לכן, אנו מציעים לכם לחגוג את היום החשוב שלכם באחד מסניפי מי און דה מייק שבחלקם יש חדרים היכולים להכיל בין 6 ל-120 אנשים. תוכלו לבחור בין סניף תל אביב, חיפה, רחובות או פתח תקווה.

 

רשימת הסניפים של מיאון דה מייק

 

בחירת מקום למסיבת רווקים - מי און דה מייק

 

 

יין (אלכוהול) ישמח לבב אנוש 

 

כשחושבים על זה, כל מסיבה מתחילה ונגמרת באלכוהול, במיוחד כשמדובר בגברים. ולכן, במסיבות רווקים רגילות, כל אחד מהמשתתפים במסיבה משלם סכום כסף כדי שאחד מהחברים ילך לקנות את השתיה. עד כאן נשמע פשוט נכון? הבעיה מתחילה כשכל אחד רוצה לשתות משהו אחר, ואף אחד לא מתנדב ללכת לקנות ואחר כך גם לסחוב את הבקבוקים למסיבה. בקיצור, כאב ראש אחד גדול. אז למה שלא תחסכו לעצמכם את כל הבלאגן ותגיעו למקום מסודר שיש בו כמעט כל אלכוהול שתרצו? אנו מדברים כמובן על מי און דה מייק. סידרנו לכם תפריט אלכוהול מפה ועד בורגס, עם שלל משקאות חריפים מכל הסוגים.

 

רגע, אבל אחרי כל האלכוהול הזה, מה עם קצת אוכל? אל דאגה, ארגנו לכם תפריט עם כל המאכלים שגברים אוהבים: המבורגר, שניצל וצ'יפס, נקניקיות ועוד ועוד. 

 

אלכוהול במסיבת רווקים - מי און דה מייק

 

 

זה הזמן שלכם להתפרע

 

מסיבת רווקים לא חייבת להכיל חשפנית. תתפלאו, אבל גברים רבים בכלל לא מתלהבים מהעניין. יש עוד כ"כ הרבה דברים שאפשר לעשות במסיבות כאלו. אין כמעט גבר שלא אוהב משחקי מחשב. לכן, טורניר של משחקי פיפא, מכוניות וחבריהם יכולים להיות אחלה פתרון לגברים שמחפשים להנות מבלי להסתבך יותר מדי עם האישה לעתיד. זכרו שגם ללא חשפנית אתם יכולים להתפרע ולהשתולל. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיות יצירתיים. 

 

מחפשים לערוך מסיבת רווקים בהפתעה? קיראו למה מיאון דה מייק הוא מקום מושלם למסיבת הפתעה

 

משחקי וידאו - מי און דה מייק

מחפשים מקום למסיבת רווקים?

מחפשים מקום למסיבת רווקים?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...