רעיונות לערב גיבוש מחלקתי - מיאון דה מייק

רעיונות לערב גיבוש מחלקתי

לפני שאתם ממהרים להזמין מקום במסעדה, בואו לשמוע מאיתנו טיפים לארגון ערב גיבוש מחלקתי שישאיר את שאר עובדי החברה פעורי פה

21/06/2017

כמעט כל חברה שרוצה שעובדיה יהיו נאמנים לה ויעבדו טוב יותר, מארגנת עבור עובדיה ימי או ערבי גיבוש. כשמדובר בחברה גדולה, לרוב מתחלקים למחלקות ואז הפעילות מצומצמת יותר. אם נמאס לכם מכל הערבים הבאנליים עם המשחקי חברה משנת התרמפפ"ו, אנו מציעים לכם להגיע לאחד מסניפי מי און דה מייק לערב שכולו כיף אחד גדול. אז מה דרוש לערב גיבוש מחלקתי מוצלח?

 

פנו כבר עכשיו לחגיגת ערב גיבוש במי און דה מייק 

בחירת המקום

 

אחד הדברים החשובים ביותר בארגון ערב גיבוש מחלקתי הוא לבחור את המקום שבו הוא יתקיים. ערב במסעדה יכול להיות נחמד, אך ערב בחדרי קריוקי מגניבים יכול להיות חוויה אחרת לגמרי עבור כל המחלקה. אם אתם רוצים לקחת את העניין צעד אחד קדימה, תוכלו לארגן ערב בסימן נושא מסוים וכך לבחור את החדר המתאים לכם ביותר. אם תגיעו למשל לסניף שלנו בנמל תל אביב תוכלו לבחור לערוך ערב בסגנון קובני עם סיגרים ומוסיקת סלסה, ערב בסגון מרוקאי עם תרבושים וקוסקוס, ערב בסגנון מלכותי כמו במוסקבה עם המון וודקה ועוד ועוד. אצלנו הדמיון הוא בלתי נגמר, וכל ערב יהפוך לכזה שלא ישכח עוד שנים רבות.

 

אולי יעניין אותך לקרוא על ערב צוות במיאון דה מייק

 

חדרי קריוקי - מי און דה מייק

 

 

הקרנת סרטונים

 

בדרך כלל ערב מחלקתי נערך בתאריכים מיוחדים כמו תחילה או סוף שנה, אחרי הישג או רווח של החברה ולכן לרוב כל ערב מחלקה מתחיל בחלק רשמי יותר של נאומים המלווים לפעמים בסרטונים על הנעשה בחברה. לכן, כשאתם בוחרים מקום לערב כזה, זכרו לבחור במקום עם מסכים, תאורה והגברה מתקדמים על מנת שאלה ישמשו אתכם לכל הערב. כדאי גם להכין סרטון עם אירועים מצחיקים שקרו בחברה, ולאחר כמה דרינקים טובים, כל העובדים יתגלגלו מצחוק. אם תבחרו לערוך את הערב שלכם אצלנו, תוכלו להיות בטוחים שאנו עובדים עם המערכות המתקדמות ביותר ונדאג לכם להקרנה עם סאונד מעולה לכל סרטון שתבחרו להקרין.

 

הקרנת סרטים - מי און דה מייק

 

פעילויות גיבוש

 

בחדרי קריוקי לא חסר מה לעשות כדי לגרום לגיבוש העובדים. רוב האנשים בוחרים בתחרויות ירה. אך זכרו כי לפעמים העובדים לא מספיק מגובשים וחלקם גם יתביישו לפצוח בשירי קריוקי מול כולם, ולכן כדאי לחשוב על כמה רעיונות לפעילויות גיבוש לחימום. פעילויות לדוגמא – אפשר לכתוב עובדות מצחיקות על כל אחד מהמשתפפים, ועל העובדים יהיה לנחש במי מדובר. אופציה נוספת היא להזמין סדנאות מגניבות כמו סדנת צחוק, סדנת שוקולד וסדנה להכנת קוקטיילים. כמובן שאת כל הפעילויות האלו תוכלו לערוך אצלנו בחדרים.

 

עוד על ערבי גיבוש במיאון דה מייק

 סדנת קוקטיילים - מי און דה מייק

 

 

אוכל ושתיה

 

ואי אפשר לדבר על ערב גיבוש מחלקתי בלי אוכל, במיוחד כשמדובר על מסיבת קריוקי בה אנשים הולכים לזייף את נשמתם. התפריטים של מי און דה מייק מתאימים בדיוק לערבים מסוג זה וכוללים את כל הדברים שהכי כיף לאכול כשעושים כיף – פיש אנד צ'יפס, שניצלונים, אדממה, פיצות, מיני בורגרים ועוד שלל פינוקים והפתעות, וכמובן ערימות של אלכוהול. 

 

 

תפריט עשיר - מי און דה מייק

 

ערב חברה במיאון דה מייק

מחפשים מקום לערב גיבוש מחלקתי?

מחפשים מקום לערב גיבוש מחלקתי?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...