יום הולדת 18 - מיאון דה מייק

יום הולדת 18

גיל 18 מתקרב? קבלו מאיתנו טיפים לחגיגת יום הולדת רוויה באלכוהול ושלל פינוקים

07/06/2017

אחד האירועים המרגשים בחיינו הוא כמובן הגיענו לגיל 18. גיל זה מסמל עבורנו כל כך הרבה דברים ובמיוחד את המעבר מילדים לבוגרים. אנחנו מסיימים את התיכון ומתגייסים לצבא וההורים שלנו כבר לא ממש יכולים להגיד לנו מה לעשות. ואי אפשר כמובן להתעלם מהעובדה שבגיל זה מבחינה חוקית בישראל מותר להתחיל לשתות אלכוהול. אם אתם מחפשים דרכים מקוריות לחגוג את הגיל המיוחד הזה, קבלו מצוות מיאון דה מייק כמה טיפים.

 

בחירת מקום החגיגה

 

אחד הדברים החשובים ביותר בכל מסיבה הוא כמובן בחירת המקום. כשמדובר באירוע מיוחד כמו מעבר לחיים בוגרים יותר, ללא ספק אי אפשר להקל ראש בבחירת המקום לחגיגה. תוכלו כמובן לחגוג בבית, במסעדה, בבר או במועדון, אך מה אם נאמר לכם שיש דרך לשלב את כולם ביחד? מה אם נאמר לכם שבכל אחד מהסניפים של מיאון דה מייק תקבלו את המקום האולטימטיבי לחגיגה? אז אם שאלתם מה כל כך מיוחד במועדונים שלנו, אז רק נגיד לכם שאצלנו תקבלו מסיבת קריוקי לכם ולכל החברים שלכם עם כל הפינוקים שאפשר לבקש: בר אלכוהול משובח, תפריט אוכל מגוון, רשימת שירים שלא נגמרת ועוד ועוד. כל אלה יצרו עבורכם חוויה שלא תקבלו בשום מקום אחר.

 

לרשימת הסניפים של מיאון דה מייק 

 

בחירת המקום - מי און דה מייק

 

משחקי שתיה

 

אומנם אנחנו לא בעד שתייה מופרזת, אך אם כבר הגעתם לגיל 18 ומבחינה חוקית מותר לכם להתחיל לשתות אלכוהול, למה שלא תנצלו את זה? תוכלו להזמין את כל החברים ולארגן משחקי שתייה מגניבים, כמו שתמיד חלמתם לשחק בגיל 16 ולא יכולתם. והנה רעיונות למשחקים שתוכלו לשחק: ביר פונג – מסדרים כוסות בסוף השולחן וכל אחד בתורו מנסה לקלוע כדור לאחת הכוסות. מי שמפסיד- שותה כוס. אמת ושקר- כל אחד אומר שני משפטים על עצמו, אחד הוא אמיתי ואחד שקרי. אם אף אחד מהמשתתפים לא מצליח לגלות מהו המשפט האמיתי ומה השקרי הרווחת! אם לא- תצטרך לשתות. רק אל תשכחו להזמין רק את מי שהגיע כבר לגיל 18 וכמובן למנות נהג תורן או להזמין מונית הביתה.

 

משחקי שתייה - מי און דה מייק

 

בסימן גיוס

 

אי אפשר לדבר על גיל 18 בלי לחשוב על הגיוס המתקרב. לכן, במידה ואלו קרובים אחד לשני, תוכלו לשלב את מסיבת היום הולדת שלכם ביחד עם מסיבת הגיוס. כך תזכו לחגוג שני אירועים משמעותיים ביותר בחייכם עם כל הקרובים אליכם, וכמובן לקבל מתנות שוות ושימושיות לתקופת השירות הצבאי שלכם. 

 

שמעתם על חבילת החיילים שלנו?

 

מסיבת גיוס - מי און דה מייק

 

מיאון דה מייק - מקום לימי הולדת

מחפשים מקום ליום הולדת 18?

מחפשים מקום ליום הולדת 18?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...