חגיגת שבועות  - מיאון דה מייק

חגיגת שבועות

מחפשים מקום לחגוג את חג השבועות? בואו אלינו למיאון דה מייק לחגיגת החג בצורה הכי מיוחדת שיש

24/05/2017

חג השבועות אוטוטו מגיע וזה בדיוק הזמן לחפש מקום לחגוג. מלבד המקום יש עוד מספר דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון, והם יהיו אלה שיקבעו אם המסיבה היא הצלחה או כשלון. אז לפני שאתם מתחילים להתחרפן ולאבד את הראש, קבלו מאיתנו כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן מסיבת שבועות בלתי נשכחת.

 

לרשימת הסניפים של מיאון דה מייק

 

חשבו מחוץ לקופסא

 

אם נודה באמת, אנחנו לא צריכים חג בשביל לצאת לבלות ולחגוג. אך עצם העובדה שיש לנו חופש כך סתם באמצע השבוע, כשאנחנו משאירים את הדאגות מאחור ולא ממהרים לקום ללימודים או לעבודה, גורמת לנו לרצות לחגוג עד אור הבוקר. אם החלטתם לצאת מהבית ולהעביר ערב משוגע עם כל החברים, חשבו על פעילויות מגניבות שיכולות להעביר לכם את הזמן בכיף וישכיחו מכם את השגרה לכמה שעות טובות. אל תשכחו שבכל זאת מדובר בחג, אז היו מקוריים וחגגו בצורה מקורית ומגניבה כמו למשל במסיבת קריוקי.

 

כל החברים - מיאון דה מייק

 

"סלינו על כתפינו, הבאנו ביכורים"

 

אי אפשר לדבר על חגיגה טובה אם לא כלול בה קצת (או הרבה) אוכל. בחג השבועות, למי שלא יודע, נהוג לאכול מאכלי חלב. לא נלאה אתכם מה הסיבות לכך, אך כשחושבים על זה, מי לא אוהב מאכלי חלב? וכשיש זמן מיוחד לאכול מאכלים אלו, למה לא לנצל זאת עד הסוף? לכן, השאירו את המצפון מאחור (יש לכם סיבה מוצדקת לאכול הרבה קלוריות), ארגנו כמה חברים, וכל אחד יהיה אחראי על מאכל אחר. כך תוכלו ליהנות מחג טעים במיוחד. ואל תשכחו גם קצת יין, כי אחרי הכל, יין הולך מצוין עם גבינות. 

 

תפריט האוכל של סניפי תל אביב ופתח תקווה | תפריט האוכל של סניף רחובות | תפריט האוכל של סניף חיפה

 

גבינות - מיאון דה מייק

 

המקום

 

רגע לפני שמתחילים לחשוב על האוכל, החברים ושאר הדברים שיהיו במסיבה שלכם, אל תשכחו לבחור מקום. רשת מועדוני הקריוקי של מיאון דה מייק היא בדיוק המקום המושלם לחגיגות. למה אתם שואלים? אז מלבד העובדה שיש לנו סניפים במספר מקומות בארץ (כך שתוכלו לבחור את המקום הקרוב אליכם ביותר), יש לנו רשימת חדרים מפה ועד מקסיקו שבהם תוכלו לא רק לשיר ולהשתולל, אלא גם לאכול, לשתות ולעשות את כל הפעילויות הכי מצחיקות לחגיגה עד השעות הקטנות של הלילה. 

 

חדר קריוקי - מיאון דה מייק

 

מסיבת קריוקי במיאון דה מייק

מחפשים מקום לחגוג את שבועות?

מחפשים מקום לחגוג את שבועות?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...