יום העצמאות 2017 במי און דה מייק - מיאון דה מייק

יום העצמאות 2017 במי און דה מייק

בואו לחגוג יום הולדת למדינה במסיבת קריוקי אל תוך הלילה

26/04/2017

אחרי שבפסח "יצאנו מעבדות לחירות", הגיע הזמן לחגיגה האמיתית - חגיגת יום העצמאות!
אם נמאס לכם ממסיבות המוניות, גדלתם קצת והופעות של כוכבי הילדים כבר לא מתאימות לכם, ובטח ובטח שאין לכם כוח לספריי שלג שימלא את הבגדים שלכם, אתם יותר ממוזמנים לחגוג את החג הנהדר הזה במסיבת קריוקי באחד מסניפי מי און דה מייק.

 

מה אנחנו מציעים לכם:

 

חבילת יום העצמאות שתעשה לכם את החג הכי כיף שיש. החבילה כוללת  חדר קריוקי רק שלכם, ללא הגבלה של זמן, כך שתוכלו לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה. בנוסף, תקבלו שתיה קלה חופשית וכמובן אלכוהול ללא הגבלה. וכדי שלא תישארו רעבים אז גם מנה לבחירה על כל 2 אורחים. כל התענוג הזה יעלה לכם רק 200 ש"ח בלבד לאדם!

 

חבילת עצמאות 2017 במיאון דה מייק

 

חוגגים עצמאות - מיאון דה מייק

 

מלבד החבילה, קבלו עוד כמה יתרונות לחגוג דווקא אצלנו:

 

אינספור חדרים פרטיים לבחירה – אז נכון שאנחנו חוגגים עצמאות למדינת ישראל, אבל למה לא להשתטות קצת ולחגוג את החג באווירה קצת אחרת? אצלנו תוכלו לבחור בין מגוון חדרי קריוקי מעוצבים לפי המקומות האקזוטיים ביותר בעולם כמו ניו יורק, מקסיקו, טוקיו, ריו דה ז'ינרו ועוד ועוד. אם תרצו בכל זאת מראה יותר ישראלי, תוכלו בהחלט לקשט את החדר עם המון דגלי ישראל ובלונים בכחול ולבן. אל תשכחו שאצלנו המסיבה שייכת אך ורק למוזמנים שלכם, כך ש אם מאסתם במסיבות רבות משתתפים כשכל אחד דוחף אחד את השני ואין מקום לעמוד וכמובן שלא לראות את ההופעות על הבמות, אצלנו המסיבה שלכם תכלול רק אתכם ואת החברים שלכם! החדרים שלנו מגיעים בגדלים שונים, כך שתוכלו לבחור עם כמה אנשים אתם רוצים לחגוג. חוץ מזה, אין יותר כיף מלעשות שטויות ולהשתטות בלי שאף אחד ישפוט אתכם. 

 

חדר קריוקי ליום העצמאות - מיאון דה מייק

 

 

אוכל, רבותי, אוכל – עצמאות או לא עצמאות, אם תהיו רעבים, החגיגה לא תהיה שווה כלום. אם תגיעו אלינו לא תצטרכו לדאוג. התפריט שלנו בנוי מכל המנות הכי אהובות: שניצל וצ'יפס, פיש אנד צ'יפס, מיני בורגרים, אדממה ועוד ועוד נשנושים. וכמובן אינספור סוגי אלכוהול למסיבה שלא נגמרת. כמובן שאם תבחרו בחבילת יום העצמאות שלנו, תוכלו ליהנות משתיה קלה ואלכוהול חופשי ללא הגבלה במהלך הערב וכן ממנה לבחירה מהתפריט על כל 2 אורחים.

 

 

אוכל ובירה - מיאון דה מייק

 

 

שליטה מלאה באירוע – מכירים את זה שתמיד בכל מסיבה יש את האחד שיארגן את הכל, ידאג לכסף, לאוכל, וגם יהיה זה שיסנג'רו אותו לצלם את כולם ולשלוח את התמונות בסוף המסיבה? אז אצלנו תוכלו להשתמש באפליקציה המיוחדת שלנו ובכך לשלוט על כל האירוע שלכם - הזמנת מלצר, בחירת השירים וכמובן צילום תמונות. 

 

 

צילום תמונות - מיאון דה מייק 

 

שירים, שירים ועוד קצת שירים

 

לכל חג ישראלי יש את השירים המזוהים איתו, שאותם שרים בסעודת החג. הנה כמה שירים במיוחד ליום העצמאות, שתוכלו לשלב במסיבת הקריוקי שלכם אצלנו:

 

כאן  נולדתי:

 


 

תמיד עולה המנגינה: 

 


 

יש לי יום יום חג:

 


 

 

אז למה אתם מחכים? בואו לעשות כבוד למדינה ולחגוג לה יום הולדת במסיבה מטורפת!

 

עוד על אירועים קטנים במיאון דה מייק

מחפשים מקום לחגוג את יום העצמאות?

מחפשים מקום לחגוג את יום העצמאות?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...