5 שירי חופש במיוחד לפסח - מיאון דה מייק

5 שירי חופש במיוחד לפסח

קבלו את השירים שיכניסו אתכם לאווירה שכולה חופש אחד גדול

29/03/2017

לפי הסיפור הידוע, בפסח יצאו בני ישראל מעבדות לחירות. לאחר עבודה קשה מאוד במצרים הם יצאו לחופשי. אז אומנם מאז אותו מאורע עברו כמה אלפי שנים (לא ממש ספרנו, אבל אנחנו בטוחים שאתם מבינים את הרעיון), אבל את העובדה שיש חופש אנחנו תמיד אוהבים לציין, גם אם לא מדובר בחופש ארוך מדי. ואין כמו לציין את החופש במסיבת קריוקי עם כל המשפחה והחברים.

 

במיוחד לכבוד פסח, ריכזנו בשבילכם כמה שירים, שלא רק שכיף לשיר אותם סתם כך, אלא הם מדברים על אווירת החופש והחירות העוטפת את החג הנהדר הזה. ובגלל שאתם חופשיים אתם יכולים להגיע ל me on the mic ולשיר אותם ועוד רבים אחרים בקולי קולות! 

 

בואו לחגוג את פסח במיאון דה מייק

 

"Freedom" של Anthony Hamilton & Elayna Boynton 

 

 


 

 

בחרנו לפתוח דווקא עם השיר הזה שהוא בעצם שיר הנושא של הסרט הנפלא  "ג'אנגו ללא מעצורים" מ-2012 המציג את היחס האלים שהיה נהוג בארה"ב כלפי השחורים. השיר מתאר את העול של העולם העצום שנמצא תחת הכתפיים הקטנות שלנו וכדי למצוא חופש אמיתי צריך להתאמץ ולהשקיע. הוא מסיים במסר אופטימי שאומר שאומנם החיים לא האירו לנו פנים, אך דברים טובים עומדים לקרות ועלינו רק להאמין לזה. כל הסיבות הללו הופכות את השיר למתאים לתקופה הזאת ולכן הוא נמצא ברשימה שלנו. 

 

"Freedom 90" של George Michael 

 

 


 

 

אין ספק שג'ורג' מייקל היה זמר גדול ותמיד יזכר בתור אחד כזה, וזאת סיבה מספיק טובה להכניס את השיר המעולה שלו "Freedom" למצעד שירי החופש שלנו. לשיר יש קצב טוב, מה שקצת מטעה וגורם לחשוב עליו כשיר אופטימי. אם תתעמקו קצת במילים תבינו שהשיר מתאר סיטואציה שבה לגבר נמאס מהשקרים, והוא למעשה נפרד מהחברה שלו בשיר ומנסה לגרום לה להבין שהם לא מתאימים והוא רוצה את החופש שלו.  

 

"Freedom" של Pharrell Williams

 

 


 

 

במילים פשוטות - פארל וויליאמס פשוט שיחק אותה! מלבד העובדה שהשיר עשה לו רק טוב מבחינת הקריירה המוזיקלית שלו, הוא פשוט שיר אופטימי המקדש את השמחה והכיף בחיים, וקורא לכולם להשתחרר מהמגבלות ופשוט לחיות. הצורה בה נאמרת המילה "Freedom" במהלך השיר מדגישה את החוזק שלה.  

 

התחלה חדשה – להקת בנזין 

 

 


 

 

נכון שהשיר מדבר על פרידה והתחלה חדשה, אבל אי אפשר להתעלם מהמשפט המוכר "זהו הזמן, זה היום, זה הרגע, החופש קורא לי מכל הכבישים" המסמל את החופש הכל כך נדרש, לאחר מערכת יחסים לא מאושרת, והגיע הזמן לחופש. השיר נכתב ב-1985 והפך לאחד השירים המוכרים ביותר של הלהקה, כך שעד היום הוא זוכה להשמעות רבות, גם במועדוני קריוקי. 

 

קטריקס ודורון ביטון – חופשייה

 

 


 

 

אתם בטח מתפלאים איך בחרנו להכניס דווקא את השיר הזה למצעד שירי החופש שלנו, בניגוד לשאר הקלאסיקות שהוצגו כאן. אך בחיפוש קצר ביוטיוב תגלו כי לשיר יש מספר לא רע בכלל של צפיות. חוץ מזה, מלבד העובדה שהשם שלו הוא חופשייה שזה בעצם מה שאנחנו רוצים, הוא גם קליל, עם קצב טוב ומאוד כיף להאזין לו, וגם לרקוד קצת תוך כדי. אם תשימו לב טוב טוב בפעם הבאה שאתם מוזמנים לחתונה אתם תשמעו גם אותו מככב על הרחבה. צמד הזמרים שרים על מישהי שלא אכפת לה מה כולם אומרים והיא חופשיה ועושה מה שהיא רוצה וזה בערך מה שכולנו רוצים לא?! 

 

אז למה אתם מחכים? קחו את כל החברים והגיעו ל-me on the mic לחגוג חג שלם של חופש, חירות והמון אנרגיות טובות. הכנו בשבילכם שלל פינוקי אוכל, אלכוהול וכמובן מוזיקה טובה שישדרגו כל חגיגה. 

 

חוגגים את פסח עם המשפחה במיאון דה מייק

 

מחפשים מקום לחגוג את פסח?

מחפשים מקום לחגוג את פסח?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...