מסיבת שחרור - ערב בלתי נשכח - מיאון דה מייק

מסיבת שחרור - ערב בלתי נשכח

בואו למי און דה מייק והכינו את עצמכם ואת כל החברים למסיבת שחרור מטורפת! חגיגת שירים ואלכוהול לתוך השעות הקטנות של הלילה במיוחד בשבילכם.

01/02/2017

כמה זמן חיכיתם והנה הוא הגיע- השחרור! שלוש שנים הקדשתם למען המדינה. געגועים עזים לאוכל של אמא, למסיבות ולחברים, סופי שבוע שלמים של שמירות בבסיס נידח בדרום הארץ, שלוש שנים שזה עתה הגיעו לסיומו. אז אחרי שסבלתם כל כך הרבה, לא תחגגו את השחרור??

 

איזו דרך טובה יותר לחגוג את היום המיוחד הזה מאשר במסיבת קריוקי בחדר פרטי עם כל החברים והמשפחה?! בכל אחד מסניפי me on the mic  תוכלו לבחור את אחד החדרים, לפי המיקום, הגודל והסגנון שלו, ולהנות מערב בלתי נשכח.

 

מבצעים לחיילים במי און דה מייק

 

אז מה אנחנו מציעים לכם?

חדרים פרטיים במספר סניפים

 

לא משנה אם אתם רוצים לחגוג את היום שלכם בתל אביב, חיפה, רחובות או פתח תקווה, אנחנו נמצאים בכל אחת מהערים האלו. אנחנו נמצאים במקומות מרכזיים כך שכל אחד שמגיע לחגוג אתכם יוכל למצוא את המקום בקלות.

 

בואו להכיר את סניפי מיאון דה מייק למסיבת קריוקי

 

חדר קריוקי פרטי - מיאון דה מייק

 

תפריט אוכל מפנק במיוחד

איך אפשר לחשוב על חגיגה בלי שיהיה בה אוכל? בדיוק בגלל זה יצרנו תפריט אוכל עשיר ברק דברים טובים. כך שכל אחד מהחברים שלכם יוכל לבחור את האוכל האהוב עליו ביותר. וכל זה במחיר מצוין.

 

תפריט האוכל של סניפי תל אביב ופתח תקווה | תפריט האוכל של סניף רחובות | תפריט האוכל של סניף חיפה

 

תפריט אוכל - מיאון דה מייק

בר אלכוהול משובח

כמה סופי שבוע הייתם בבסיס במקום להנות מבירה קרה באיזה בר שכונתי, או מכוס וודקה רדבול במסיבה מגניבה? עכשיו זה הזמן שלכם להנות ולחגוג עד אור הבוקר! וודקה, טקילה, וויסקי, בירה ואפילו יין, אתם רק תבחרו מה בא לכם לשתות ואנו נדאג שיהיה לכם אלכוהול בשפע כל הערב. יש נהגים בקהל? גם שתיה קלה לא חסר.

 

אלכוהול - מיאון דה מייק

בחירת שירים אישית

בשביל שתוכלו להנות מהיום הזה כמה שיותר, פיתחנו אפליקציה מגניבה שדרכה תוכלו לבחור את השירים שינוגנו במסיבה. תוכלו גם להרכיב את הפלייליסט מראש וגם לתת לכל אחד מהחוגגים אתכם לשיר את השיר האהוב עליו.

 

בחירה אישית - מיאון דה מייק

 

 

 

רוצים לחגוג מסיבת שחרור?

רוצים לחגוג מסיבת שחרור?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...