ולנטיינס דיי במיאון דה מייק - מיאון דה מייק

ולנטיינס דיי במיאון דה מייק

ולנטיינס דיי קרב ובא, וזה הזמן להתחיל לחשוב על ציון היום המיוחד במקום המושלם. מיאון דה מייק מזמינים אתכם להפוך לכוכבים אמיתיים באחד מחדרי הקריוקי הפרטיים והיוקרתיים שלנו

19/01/2017

החדר יחכה לכם מאובזר במערכות קריוקי ומולטימדיה ברמה הגבוהה ביותר, ויציע מאגר אינסופי של להיטים. אתם רק צריכים לבחור את השירים, ותרגישו במהרה את תחושת הבמה והזרקורים.

 

להפוך לכוכבים 

 

בעזרת מערכת קריוקי איכותית ומערכת השמע הטובה ביותר, גם אתם יכולים להפוך לכוכבים. זה הזמן שלכם לעלות על הבמה ופשוט ליהנות. החדרים עצמם עוצבו בהשראת ערים נבחרות מן העולם ובהן ניו יורק, לונדון, אמסטרדם, פריז, טוקיו וכן הלאה. ברגע שתיכנסו לאחד החדרים תוכלו להתנתק למספר שעות מכל מה שאתם מכירים, להשתחרר, לשיר, לחוות ובעיקר – ליהנות.

 

זה הזמן שלכם להיות במרכז העניינים, ובמיאון דה מייק שום דבר מלבדכם אינו חשוב. במקום עומד לרשותכם תפריט מגוון וטעים ובר משקאות מפנק שילוו את המוזיקה האהובה עליכם.

 

תפריט האוכל של סניפי תל אביב ופתח תקווה | תפריט האוכל של סניף רחובות | תפריט האוכל של סניף חיפה

 

תהיו הכוכבים בולנטיינס דיי - מיאון דה מייק

 

מה אתם מתכננים לעשות בולנטיינס דיי?

 

כל אחד יודע כמה חשוב לחגוג יחד כזוג את הימים המיוחדים של השנה. ולנטיינס דיי הוא אחד מהם, והוא ההזדמנות שלכם להצהיר על האהבה שלכם ולחוות חוויה משותפת שיתכן שעוד לא התנסיתם בה. אין צורך לחשוב יותר מה לעשות, איזה תפריט לבחור ולתהות אם במקום הבילוי שתבחרו המוזיקה תהיה לטעמכם או לא. במקום אחד אתם יכולים ליהנות מכל העולמות.

חבילה זוגית לחגיגת אהבה מושלמת

בולנטיינס דיי מחכה לכם, הזוגות האוהבים, חבילה זוגית במחיר מיוחד. בעלות של 300 ₪ בלבד תוכלו לחגוג את יום האהבה הקסום שלכם במיאון דה מייק. המקום יחכה לכם כשהוא מקושט במיוחד ליום האהבה, עם מנה מהתפריט, עם יין ועם בירות ללא כל הגבלה. בנוסף, תקבלו קינוח רומנטי מיוחד, וכל זה תקף לולנטיינס דיי הקרוב, שיחול ביום שלישי, 14.2. גם בגזרת השירים, יחכה לכם iPadAir 2 עם אפליקציה שתוכננה במיוחד עבור המקום ואתם תוכלו לבחור את השירים האהובים עליכם, להרכיב פלייליסט מועדף ובמהלך החגיגה עצמה תוכלו להצטלם, לרקוד ולשלוט ברמת הווליום כפי שאתם אוהבים.

 

חבילת הולנטיינס של מיאון דה מייק

 

מבצע ולנטיינס - Duet

 

זוג בשביל כולם, וכולם בשביל עשרה? אם אתם זוג ששר יפה או יודע לתת שואו, אנו מזמינים אתכם בולנטיינס הקרוב להביא מתנה דווקא לחבר'ה!

 

העלו לעמוד פייסבוק שלנו וידאו שלכם שרים דואט מרגש - אם נאהב אותו לפחות כמוכם, תוכלו לזכות בחדר ל-10 חברים במתנה!

 

מבצע דואט של מיאון דה מייק | תקנון Just Duet 2017

 

לעמוד הפייסבוק של מיאון דה מייק

Duet, מבצע הולנטיינס שלנו! - מיאון דה מייק

 

היכן מחכה לכם כל הטוב הזה?

 

המועדונים של מיאון דה מייק מחכים לכם בתל אביב, בחיפה, ברחובות ובפתח תקווה. את ולנטיינס דיי הקרוב תוכלו לחגוג באווירה אפופת אבק כוכבים בכל מקום שתבחרו, כשלפינוק אין סוף. החוויה המחכה לכם בכל אחד מהסניפים היא ברמה הגבוהה ביותר, כשכל שעליכם לעשות הוא להביא את עצמכם לקדמת הבמה וליהנות מכל רגע.

 

בואו להכיר את סניפי מיאון דה מייק למסיבת קריוקי

 

אל תגידו שאתם אוהבים, תשירו את זה! - מיאון דה מייק

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...