סניף חיפה החדש של מיאון דה מייק - מיאון דה מייק

סניף חיפה החדש של מיאון דה מייק

הסניף הרביעי של מיאון דה מייק מגיע גם לאיזור הצפון, בואו להתרשם ממגוון החדרים החדשים שלנו שיקחו אתכם למקומות חדשים

14/12/2016

אחד מהטרנדים החמים של השנים האחרונות הם מסיבות קריוקי, אנחנו במיאון דה מייק החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה ולעשות את זה כמו מקצוענים! החל מחדרי הקריוקי המושקעים שלנו, אשר כל אחד מהם בעיצוב אחר בסגנון הערים הגדולות בעולם.

 

אם אתם גרים באזור חיפה ומחפשים מקום לחגיגת יום הולדת, הרמת כוסית, ערב צוות או כל דבר אחר, בואו להכיר את הסניף החדש שלנו ברחוב קדושי יאסי 2.

 

ברוכים הבאים! סניף מיאון דה מייק חיפה

 

תרגישו בנוח... סניף מיאון דה מייק חיפה

 

הסניף בחיפה זהו הסניף הרביעי של מיאון דה מייק, שלושת האחרים נמצאים בתל אביב, פתח תקווה ורחובות. הסניף מכיל 13 חדרים שיקחו אתכם למקומות היפים ביותר בעולם וביניהם: ונציה, קהיר, מונטה קרלו ועוד... 

 

החדרים שלנו בגדלים שונים במטרה שהם יוכלו להתאים לכל סוג של אירוע בעל כמות מוזמנים כזאת או אחרת, אירועים עסקיים, מסיבות משפחתיות וכל דבר שאתם מעלים על דעתכם.

 

לרשימת החדרים המלאה של סניף חיפה

 

חדר קריוקי קהיר - מיאון דה מייק

 

חדר קריוקי הוליווד - מיאון דה מייק

 

אז מה בתפריט?

מכיוון שאנחנו מודעים לכמה שזה קשה לשיר קריוקי על קיבה ריקה, דאגנו להכין לכם תפריט מעולה לערב כזה, החל ממנות ראשונות וטאפסים ועד למנות עיקריות סטייקים, המבורגרים, סלטים וכל העולה על רוחכם. התפריט שלנו כמובן כולל תפריט אלכוהול משובח של כל סוגי המשקאות החריפים וכמובן שגם שתייה קלה.

 

תפריט האוכל והשתייה של מיאון דה מייק חיפה

 

בר עשיר ומפנק בחיפה - מיאון דה מייק

 

אוכל במיאון דה מייק

 

איך הערב מתנהל?

החדרים שלנו מאובזרים במערכות המולטימדיה והתאורה מהמתקדמות ביותר שיש היום. מיד שתיכנסו לאחד מהחדרים שלנו יחכה לכם IPad Air שאיתו תנהלו את הערב שלכם, באמצעות האייפד תוכלו לבחור שירים, להכין פלייליסט שירוץ באופן קבוע, וגם לקבל רעיונות לשירים אחרים במצב ששום שיר לא יעלה לכם לראש.

 

סניף הקריוקי שלנו בחיפה - מיאון דה מייק

 

סיבה למסיבה בחיפה - מיאון דה מייק

רוצים לחגוג בסניף חיפה?

רוצים לחגוג בסניף חיפה?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...