חגיגת יום הולדת לבנות - מיאון דה מייק

חגיגת יום הולדת לבנות

אתן בטח כבר יודעות שיום הולדת לבנות מצריך ערב מיוחד ויחודי. כנסו לכתבה ותראו מה לנו במיאון דה מייק יש להציע לכם

16/11/2016

אז הגיע תאריך יום ההולדת של החברה הכי טובה שלכן ואתן מחפשות רעיונות ליום הולדת מהאגדות? נמאס לכן מכל הבילויים הסטנדרטים של ללכת למסעדה או לבר עם עוד כמה חברות? אנחנו במיאון דה מייק מציעים לכן חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת באחד מחדרי הקריוקי שלנו המפוזרים בכל אזור המרכז וחיפה.

 

תכנון יום הולדת לבנות בדרך כלל יהיה דבר קצת יותר מורכב מאשר לבנים. אז איך תוכלו לארגן יום הולדת שתענה על הציפיות של כולן? במיוחד בשבילכן אספנו כמה דברים שמייחדים את חדרי הקריוקי שלנו על מנת להבטיח לכן חוויה מושלמת.

 

אולי יעניין אתכן לקרוא עוד על מיאון דה מייק כמקום למסיבת הפתעה

 

פינגר פוד

 

מיאון דה מייק - אוכל

 

אולי תהיו מופתעות לשמוע אבל גם לאוכל אנחנו נדאג לכן, אצלנו תוכלו לבחור מבין מגוון מנות משובחות הכוללות גם נשנושים ושתייה. אצלנו ידאגו לפנק אתכם עם מנות שבנות אוהבות, כמו מטוגנים למינהם, עוגות ומגוון טאפאסים מעולים.

 

אביזרים נלווים

 

אביזרים נלווים - מיאון דה מייק

 

אתן תמיד יכולות לשדרג את הערב באמצעות קישוטים ואטרקציות נוספות. היום מה שהולך בד''כ הכי טוב זה עמדת צילום עם אביזרים ותלבושות שונות או שלטים מצחיקים. אבל אם לא בא לכן להרחיק לכת תמיד תוכלו לאבזר ולשדרג את החדר באמצעות בלונים ושלטי יום הולדת נחמדים.

 

אולי יעניין אתכן לקרוא עוד על מיאון דה מייק כמקום ליום הולדת לבן/בת זוג

 

זמן מיסטיקה

 

מיאון דה מייק - מיסטיקה

 

אם אתן סבורות שחברותיכן יאהבו ערב שהוא טיפה יותר מיסטי, כדאי לכן לקחת בחשבון את העניין הזה. אנחנו במיאון דה מייק נוכל לאפשר לכם לערוך בנוסף ערב של קריאה בקפה/בקלפים. הסדנה תכלול בתוכה הרצאה של המדריך/ה על מה השיטה מתבססת, ולאחר מכן התור שלכם הוא לשאול שאלות שיחשפו בפניכן את העתיד שלכן.

 

בשנים האחרונות אין כמעט יום הולדת או אירוע אחר שלא משלב גם קריוקי. אז אם כבר אתן אוהבות קריוקי ורוצות לעשות את זה ברמה גבוהה אז תצטרכו לעשות את זה בחדר מקצועי. אצלנו החדרים מעוצבים בסגנון של הערים הגדולות בעולם, מערכת הקריוקי משוכללת ומייצרת סאונד ואווירה שלא תוכלו להשיג בכל מקום. אז בואו לגוון אצלנו את הערב שלכם - הנאה מובטחת!

 

אנו מזמינים אתכן לקרוא עוד על מיאון דה מייק כמקום ליום הולדת

 

שתפו!

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת?

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...