רעיונות לגיבוש צוות - מיאון דה מייק

רעיונות לגיבוש צוות

רוצים שגם הצוות שלכם יהיה מגובש ויעיל יותר? אספנו עבורכם רעיונות לגיבוש צוות, שיעשו את העבודה

02/11/2016

מחקרים הוכיחו כבר לא פעם – צוות מגובש הוא צוות יעיל ומוצלח יותר (וכמובן גם שמח וכיפי יותר!).  אם אתם רוצים שגם הצוות שלכם יעבוד טוב יותר, אתם חייבים לזכור להשקיע גם בגיבוש הקבוצתי. נכון, לא תמיד הצוות ישמח להשתתף בפעילויות גיבוש, אבל אם הרעיונות לגיבוש הצוות שלכם יהיו מוצלחים, תהיו בטוחים שהם לפחות ינסו.

 

פנו כבר עכשיו לחגיגת גיבוש צוות במי און דה מייק

 

כשאתם מארגנים פעילות לגיבוש צוות, אתם צריכים לקחת בחשבון את ההרכב האנושי של הצוות ולהתאים את הפעילות לצוות הספציפי (או במילים אחרות, אל תיקחו קבוצה של מרימי משקולות לטיפול מניקור-פדיקור). אז ישבנו וחשבנו והרכבנו עבורכם רעיונות לגיבוש צוות, שיעשו לצוות שלכם שמח על הלב. 

קיראו עוד על מיאון דה מייק כמקום לערב צוות

קריוקי פרטי

חדר קריוקי פרטי - מיאון דה מייק

 

כמעט כל אדם (גם אם הוא יגיד לכם אחרת) יהנה מערב קריוקי סוער אחרי משקה או שניים. ערב קריוקי הוא פעילות מגבשת לכל חברה – יש אוכל טוב, שתייה לאווירה קלילה יותר וכמובן – הרבה צחוקים על חשבון כולם. ב"מיאון דה מייק" תוכלו לבחור מבין שלל החדרים הפרטיים שלנו, שכל אחד מהם מעוצב בהשפעת עיר אחרת בעולם ובכולם מחכה לכם במה ומערכת מולטימדיה מתקדמת. שלושת הסניפים שלנו, בתל אביב, רחובות ופתח תקווה, מציעים גם תפריטים שווים במיוחד, עם שלל מנות והרבה שתייה טובה, שמבטיחה אווירה שמחה במיוחד. קריוקי יכול למלא לכם בכיף ערב שלם של פעילות, אבל אם תרצו, תוכלו לשלב במקום גם פעילויות נוספות, לגיבוש מקסימלי.

קרב ליפסינק

אם אתם כבר בערב צוות, למה שלא תנצלו אותו לפעילות מגבשת ומצחיקה במיוחד? חלקו מראש את הצוות שלכם לקבוצות של 3-4 חברים, כשכל קבוצה יוצרת להקה. חברי הקבוצה יחלקו ביניהם את התפקידים (מתופף, גיטריסט, זמר), יאספו אביזרים ויתאמנו מראש על שיר שקשור לעבודה. בערב הגיבוש הקבוצתי יופיעו הלהקות על בימת "מיאון דה מייק" ויתחרו ביניהן על המקום הראשון לליפסינק המוצלח ביותר.

טריוויית המשרד

 

טריוויה - מיאון דה מייק

 

כתבו מראש כ-20-30 שאלות שקשורות למקום העבודה שלכם (כמו למשל - כמה חלונות בכל המשרד? בן כמה העובד הכי צעיר שלנו?) ועירכו פעילות טריוויה במהלך ערב הגיבוש. תוכלו לשלב את פעילות הטריוויה גם עם ערב קריוקי, כשאתם שואלים שאלה או שתיים בין שיר לשיר. בסוף הערב חשבו את הנקודות והכריזו על המנצח.

 

אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על מיאון דה מייק כמקום לערב חברה

דואט

הכינו רשימה של זוגות חפצים מוכרים (מלח ופלפל, פטיש ומסמר, מטאטא ויעה) ורשמו כל חפץ על פתק נפרד. הדביקו פתק אחד על גב של כל עובד ובקשו מהם להסתובב בחדר ולנסות לגלות מה החפץ שכתוב על גבם ומי בן הזוג שלהם. החוק – מותר לשאול רק שאלות של "כן" ו"לא". אחרי שגילו מי הם ומי בן הזוג שלהם, עליהם לבחור דואט כלשהו ולבצע אותו יחד בקריוקי. זוהי פעילות מצחיקה ומגבשת, שגם מסייעת לביישנים הכי גדולים לעלות על הבמה ולתפוס את המיקרופון.

 

דואט - מיאון דה מייק

 

משחק האמת והשקר

בקשו מכל אחד מהמשתתפים לספר על עצמו משפט אחד אמיתי ומשפט אחד שהוא שקר. על שאר חברי הצוות לנסות לנחש מהו המשפט האמיתי ומהו השקר. אם הצליחו לנחש נכון, המשתתף שסיפר את שני המשפטים חייב לעלות על הבמה ולבצע שיר שייבחר על ידי שאר המשתתפים. 

 

קיראו עוד על ערבי גיבוש לעובדים במיאון דה מייק

מחפשים מקום לחגוג יום גיבוש?

מחפשים מקום לחגוג יום גיבוש?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...