יוצאים מהסוכה, באים לבלות - מיאון דה מייק

יוצאים מהסוכה, באים לבלות

אין חג של חבר'ה יותר מסוכות. במשך שבעה ימים מארחים ומתארחים, אוכלים ומבלים עם המשפחה ועם חברים

26/10/2016

לפעמים מגיע שלב בו מתחיל להימאס קצת מהסוכה. כמה אפשר לשבת מתחת לשרשראות מנייר עיתון ולאכול על שולחן מתקפל מתנדנד? אם גם לכם נמאס מהסוכה וגם אתם מחפשים חלופה אחרת, מקום שיכיל את כל המשפחה והחברים, בלי לוותר על אווירת החבר'ה והאושפיזין של החג, אבל גם בלי שתצטרכו לעמוד לבשל חצי יום ולשטוף כלים בחצי היום השני, קבלו המלצה שתוציא אתכם מהסוכה בלי להוציא מכם את רוח החג.

 

לאן יוצאים?

 קריוקי בסוכות - מיאון דה מייק

 

תחשבו חבר'ה, תחשבו אוכל טוב ותחשבו מוזיקה. חוץ מסוכה, מה קיבלתם? קריוקי כמובן! אתם יכולים להביא את הקריוקי אליכם לסוכה, אבל כל הרעיון הוא להתאוורר קצת, אז למה שלא תביאו את הסוכה לקריוקי? אצלנו ב"מיאון דה מייק" תוכלו לבחור חדר פרטי שמתאים גם למשפחות הכי גדולות (החדרים שלנו מתאימים ל-6-120 אורחים), כולל האושפיזין.

 

בכל חדר מחכה לכם כבר במה, שעליה תוכלו לעלות כדי לבצע בשני קולות את "שלומית בונה סוכה". בכל אחד מהחדרים תמצאו מערכת סאונד מתקדמת ואייפד עם אפליקציה ייעודית, שדרכה תוכלו להזמין אוכל, לבחור שירים, לצלם תמונות ואפילו לנגן מוזיקה לריקודים.

 

בואו להכיר את סניפי מיאון דה מייק למסיבת קריוקי

 

להיות בקריוקי, להרגיש בסוכה

 קריוקי בסוכות - מיאון דה מייק

 

רוצים לשבת אצלנו בקריוקי, אבל בכל זאת להרגיש סוכה? אמנם סכך יהיה קצת קשה לארגן, אבל עם קצת שרשראות מנייר עיתון ופנסי נייר, גם החדר הניו יורקי יקבל אווירה של סוכה. ובמקום לראות את הכוכבים דרך הסכך, אנחנו ממליצים לחפש את הכוכבים על הבמה, מול המיקרופון.

 

מה בתפריט?

 אוכל בסוכה - מיאון דה מייק

 

כל אחד משלושת הסניפים שלנו (תל אביב, רחובות ופתח תקווה) מציע תפריט עשיר, עם שלל מנות ראשונות, מנות עיקריות, סלטים ואפילו מנות ילדים, כדי שאף אחד לא יישאר רעב בסוכה. תפריט השתייה המגוון מבטיח שאף אחד לא יילך לישון צמא (או פיכח) ושמסיבת הסוכות שלכם תהיה שמחה במיוחד. העלות תלויה בחבילה שתבחרו – החל מחבילת אושפיזין של מנה אחת לבחירה מהתפריט לכל 3 אורחים ו-2 משקאות לאורח ועד חבילה לאלה מכם שנשארים לישון בסוכה, של מנות מתפריט קבוע ושתייה ללא הגבלה.

 

תפריט האוכל של סניפי תל אביב ופתח תקווה | תפריט האוכל של סניף רחובות

שירים לבחירתכם

 

וכמובן שאין קריוקי מוצלח בלי רשימת שירים מוצלחת. אתם מוזמנים לשיר להנאתכם את "פטיש מסמר" ואת "שלומית בונה סוכה", אבל כדי להיכנס לאווירת חג אמיתית, אנחנו ממליצים לתבל גם בשירים שפחות מזוהים עם החג, אבל בכל זאת מכניסים לאווירה. לכו למשל על Our House של מדנס, כי אבא שמתלבש לקראת החג, אמא עייפה וילדים שמשחקים זה הכי סוכות, או "זה היה ביתי" של מני בגר, כי מה היא סוכה אם לא בית (עם גינה ולול)? ואם אתם בכל זאת מתעקשים על ביצוע לחג של "שלומית בונה סוכה", לכו לפחות על גרסת הרוקנרול הרועשת של משינה.

חג שמח!

 

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...