יום הולדת למבוגרים - מיאון דה מייק

יום הולדת למבוגרים

מארגנים מסיבת יום הולדת למבוגרים ולא יודעים מאיפה להתחיל? בשביל זה אנחנו פה!

07/09/2016

לפעמים קל לשכוח את זה, אבל גם מבוגרים אוהבים לחגוג ימי הולדת. שלא כמו ילדים, שעבורם חשיבות יום ההולדת מתמצה בעיקר במתנות שהם מקבלים, מבוגרים שמים דגש רב יותר דווקא על הפעילות במסיבת יום ההולדת. אז אם אתם חוגגים בקרוב יום הולדת ומחפשים רעיונות שווים לפעילות מוצלחת, הגעתם בדיוק למקום הנכון.

 

חדר קריוקי פרטי

עולם המסיבות כבר יודע – גם מבוגרים אוהבים לשיר, הם פשוט צריכים קצת אלכוהול ליד המיקרופון שלהם. אם אתם רוצים לארגן יום הולדת למבוגרים שמשלב קריוקי, אין מקום טוב יותר מאשר חדר קריוקי פרטי, שמאפשר לכם להשתטות בחברת הקרובים אליכם, בלי להתבייש מאנשים זרים. אצלנו ב"מיאון דה מייק", הרשת הראשונה שהביאה לארץ את טרנד חדרי הקריוקי הפרטיים, תוכלו לארגן יום הולדת קריוקי שווה במיוחד – בוחרים באחד החדרים שלנו, שמעוצבים כולם בהשראת ערים גדולות בעולם, ומקבלים לחדר אייפד עם אפליקציה ייעודית, שמאפשרת לכם להזמין אוכל ושתייה כיד המלך, מוזיקה לקריוקי ואפילו מוזיקה לריקודים. כדי להעצים את חוויית הקריוקי, אתם מוזמנים לנסות לצרף לקריוקי שלכם גם מעגל מתופפים וללמוד לתופף לפי הקצב, או מפעיל קריוקי, שיידע איך לגרום לכם לשיר ביחד ולהוציא מכם את המיטב.

 

חדר קריוקי פרטי - מיאון דה מייק 

 

אם אתם רוצים להוסיף תוכן נוסף למסיבת יום ההולדת שלכם, תוכלו לבחור בפעילות נוספת, שאפשר לשלב יחד עם הקריוקי. כמה רעיונות:

סדנת אוכל

לא צריך מטבח מצויד כדי ליהנות מסדנת אוכל פשוטה. חברות רבות מארגנות סדנאות אוכל שונות, שמגיעות ישר אליכם עם כל הציוד הנדרש לסדנה. תוכלו לנסות סדנת שוקולד עם טראפלים מתוקים ופונדו שוקולד חם ועשיר, סדנת יין מדוגמת או סדנת סושי, בה תלמדו לגלגל ממש כמו היפנים. בינינו, זה הרי לא באמת משנה מה אתם לומדים להכין, מה שחשוב זה החברה הטובה, האווירה והגאווה במה שהכנתם בסוף הסדנה.

 

סדנת אוכל - מיאון דה מייק

סדנאות צחוק

אין כמו צחוק טוב כדי להפוך את האווירה למיוחדת באמת, אז אם כבר יום הולדת למבוגרים, למה לא להפוך אותו למצחיק במיוחד? בסדנאות צחוק תוכלו להשתתף באופן פעיל במשחקים חברתיים שונים, שישאירו אתכם בלי אוויר על הרצפה או ליהנות ממופע סטנד אפ אישי, שמבוסס על החבר'ה שלכם. אחרי שתשתחררו כמו שצריך בסדנת הצחוק, אולי אפילו לא תזדקקו להרבה אלכוהול, כדי לתפוס את המיקרופון ביד ולהתחיל לשיר. 

 

אולי יעניין אותך לקרוא על מיאון דה מייק כמקום ליום הולדת לבן זוג

 

סדנת צחוק - מיאון דה מייק

 

קריאה בקפה / קלפים /כף יד

אם אתם רוצים אווירה מעט יותר מיסטית במסיבת יום ההולדת שלכם, זה הזמן להוציא את כדור הבדולח ולערבב את הקלפים. בחרו לכם סדנה של קריאה בקפה, בקלפים או בכף יד ובואו לגלות מה צופן לכם העתיד. סדנאות אלה כוללות בדרך כלל הרצאה מקדימה, שתסביר לכם על מה מתבססת השיטה, ואחריה תוכלו לשאול שאלות, להתייעץ ולשמוע מה יש למומחה להגיד עליכם.

 

קריאה בקפה - מיאון דה מייק

 

בואו לקרוא עוד על מיאון דה מייק כמקום לימי הולדת

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת?

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...