קריוקי לראש השנה - מיאון דה מייק

קריוקי לראש השנה

רוב הסיכויים שאתם עדיין שקועים עמוק בתוך החום והעומס של אוגוסט, אבל לפני שתשימו לב, ראש השנה כבר יחכה לכם מעבר לפינה

24/08/2016

אם אתם מחפשים פעילות מתאימה להרמת כוסית לצוות מהמשרד או לעובדי החברה לכבוד החג, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לארגן ערב שיפתח לכולם את השנה בצורה הכי טובה שרק אפשר.

 

איפה חוגגים

 

אין כמו שילוב של מוזיקה וצחוק ליצירת אווירה מעולה, ומה משלב טוב יותר מוזיקה וצחוק מקריוקי מוצלח? אצלנו ב"מיאון דה מייק" מחכים לכם חדרי הקריוקי הפרטיים שלנו (אנחנו ממליצים בחום על חדר שמח במיוחד לפתוח איתו את השנה, כמו חדר ברלין בסניף התל-אביבי, חדר ריו בסניף ברחובות או חדר מיקונוס בסניף בפתח תקווה, לראש השנה באווירה של טברנה יוונית), בהם תוכלו ליהנות מערב מלא מוזיקה וצחוק. בכל חדר מחכים לכם במה, מערכת סאונד מעולה וכמובן אייפד עם אפליקציה מובנית, דרכו תוכלו לבחור שירים לקריוקי, להזמין אוכל ושתייה, לצלם תמונות ואפילו לבחור מוזיקה לריקודים.

 

בואו להכיר את סניפי מיאון דה מייק למסיבת קריוקי

 

איפה חוגגים? - מיאון דה מייק

פותחים את השנה בראש טוב ועם גרון כואב במיאון

 

ברכות לחג

 

אחד המנהגים הכי נפוצים של ראש השנה הוא, כמובן, משלוח כרטיס ברכה לחג. נכון שבמאה ה-21 עברנו כבר לאסמסים ואימיילים, אבל עדיין, אין כמו ברכה מקושטת עם ציור של שופר כדי לשמח לבב אנוש. אם אתם רוצים להפוך את החג של העובדים שלכם לכזה שייזכר לפחות עד ראש השנה הבא, הכינו מראש כרטיסי ברכה, כלי כתיבה וקישוטים ופתחו את הערב בהגרלה, בה כל עובד מגריל שם של עובד אחר. כל עובד יכין כרטיס ברכה מושקע לעובד הנבחר, ואת כל כרטיסי הברכה הכניסו לקופסה סגורה. לקראת סוף הערב, חלקו את כרטיסי הברכה לעובדים.

 

ברכות לחג - מיאון דה מייק
תתחילו לחמם את מיתרי הקול...

 

 

הרמת כוסית

 

בין שיר לשיר, כדאי לזכור גם את הסיבה הרשמית לשמה התכנסתם הערב – הרמת כוסית לקראת השנה החדשה. במהלך הרמת הכוסית, ראשי החברה מוזמנים לסכם את השנה החולפת, לברך את העובדים ולאחל להם שנה נפלאה. חברות רבות מנצלות את המעמד כדי לציין עובדים מצטיינים ולחלק את השי המסורתי לכבוד החג. רק אל תשכחו להגיש גם תפוחים בדבש!

 

אתם מוזמנים לדעת עוד על מיאון דה מייק כמקום להרמת כוסית

 

הרמת כוסית - מיאון דה מייק
לחיים!

 

 

מה אוכלים

 

אחרי שסיימתם לנשנש את התפוח בדבש, תנו לנו לדאוג לקיבה של העובדים שלכם. שלושת הסניפים שלנו מציעים שלל מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, שיבטיחו שכולם ייצאו שבעים ושמחים מהערב. מבחינת שתייה, תוכלו ליהנות ממבחר גדול של משקאות קרים, חמים וכמובן – משקאות אלכוהוליים, כי מי שלא ישתה בראש השנה, לא ישתה כל השנה!

 

תפריט האוכל של סניפי תל אביב ופתח תקווה | תפריט האוכל של סניף רחובות

 

דקורציה

 

מכיוון שהחדרים שלנו כבר מעוצבים למשעי בהשראת ערים גדולות בעולם, אין לכם יותר מדי עבודה בקישוט החדר והכנה לקראת המסיבה. אם תרצו, תוכלו לארגן מראש אביזרים נלווים, שיכניסו את העובדים לאווירת החג, כמו שרשרת רימונים, קישוטי יונים לכוסות או שרשרת דגלונים עם כיתוב "שנה טובה". להשלמת האווירה, אפשר להכין אביזרי צילום מצחיקים על מקל (שפמים, משקפיים, כובעים וכיתובים משעשעים) ולהניח בפינת צילום מיוחדת, כדי שהעובדים יוכלו להצטלם למזכרת.

 

 

שנה טובה!

 


להזמנת מקום לחגיגות ראש השנה במיאון דה מייק, פנו אלינו טלפונית, באמצעות הטופס בעמוד זה או בעמוד הצור קשר

 

דקורציה - מיאון דה מייק
חדרי קריוקי מעוצבים לפי ערי העולם בסניפי מיאון

 

 

 

 

מחפשים מקום לחגוג את ראש השנה?

מחפשים מקום לחגוג את ראש השנה?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...