6 סוגים של זמרי קריוקי - מיאון דה מייק

6 סוגים של זמרי קריוקי

כמו בכל דבר בחיים, גם זמרי קריוקי נחלקים לכמה סוגים עיקריים. אז איזה מין זמרי קריוקי אתם?

15/06/2016

בכל ערב קריוקי תמצאו אותם, עם או בלי המיקרופון ביד, הם אלה שגורמים לערב להתרומם או ליפול. הזמרים. בין אם אתם במועדון קריוקי בחברת זרים מוחלטים או במסיבת קריוקי מאורגנת אצלנו באחד החדרים הפרטיים והמעוצבים ב"מיאון דה מייק", לא תמיד תרגישו בנוח לתפוס את המיקרופון ולעמוד לשיר מול כולם. אנשים שונים מגיבים לסיטואציה הזו בדרכים שונות, מזהים את עצמכם?

בנות במסיבת רווקות

תודו שאין הרבה דברים משעשעים יותר מבנות במסיבת רווקות. החברה שלהן תיכנס בקרוב לחיי נישואין ארוכים ומשעממים, ומה כבר נשאר להן לעשות חוץ מלשלוח אותה לדרכה לצלילי איזה דואט היסטרי מ"גריז"? בנות במסיבת רווקות עלולות למצוא את עצמן שרות כמעט כל שיר, כל עוד הוא מדבר בצורה זו או אחרת על אהבה. הן מצחקקות, רוקדות, מצווחות תוך כדי השיר וסיכוי רב שגם מקיאות בשלב זה או אחר של הערב.

 

למידע נוסף על מיאון דה מייק כמקום למסיבות רווקות

 

בנות במסיבת רווקות - מיאון דה מייק

זה שחי על תהילת העבר

פעם, לפני הרבה שנים, הוא הופיע במחזמר במסיבת סוף השנה בבית הספר ומאז נח על זרי הדפנה. כל "מופע" שלו יתחיל בהשתקת הקהל ואיזכור קצר לקריירת השירה שלו, שנגדעה באיבה. הוא יבחר לרוב בשירים מלאי פאתוס, שיכולים להדגים את היכולות הווקליות שלו, רק חבל שלא תמיד היכולות הווקאליות שלו נותרו כמו אז, לפני 20 שנה במופע סיום התיכון.

 

קריוקי של תהילת עבר - מיאון דה מייק

 

הזוג


אין כמעט מסיבת קריוקי שמצליחה לעבור חלק בלי הופעה אחת לפחות של "הזוג". הם חמודים, הם דביקים ובדואט השלישי שהם מבצעים יחד, לכל הקהל כבר נמאס, חוץ מלהם. בין אם הם שרים את "זה הכל בשבילך", "זה כל הקסם" או Don't Go Breaking My Heart, הם תמיד יעשו את זה עם מבט מצועף בעיניים, ידיים שלובות ונשיקה בסוף השיר.

 

קריוקי של זוג דביק - מיאון דה מייק

השתוי

קריוקי ואלכוהול הולכים יחד יד ביד, זה כבר ידוע. אבל יש כאלה שלוקחים את העניין של האלכוהול צעד אחד רחוק מדי. כזה הוא "השתוי". אם בתחילת הערב כמויות האלכוהול ששתה גורמות לו בעיקר להיות מצחיק ולשיר כאילו אין מחר, לקראת סוף הערב, ההופעות שלו הופכות מבולבלות והזויות יותר ויותר, וכן, גם אצלו סיכוי לא קטן שההופעה תסתיים בהקאה. אל תשכחו לשבת רחוק מהבמה!

 

קריוקי שיכורים - מיאון דה מייק

החבורה

הם עולים יחד לבמה ומבצעים את Bohemian Rhapsody של קווין או California Dreamin של המאמאס והפאפאס, אבל במקום שההופעה תהיה הרמונית, כמו שהייתם מקווים, היא בדרך כלל מסתיימת בצרמוניה ובהשתטחות על הבמה מרוב צחוק. בלבול התפקידים, מי שר איזו שורה ושילוב הקולות הם פשוט קצת יותר מדי עבור זמרי קריוקי חובבים.

 

החבורות ששרות קריוקי - מיאון דה מייק

זאת ששרה מהמם, אבל בוחרת שירי דיכאון

כמעט בכל חבורה יש אחת עם קול של מלאכים. כזאת שכשהיא עולה על הבמה, לא ברור איך היא מצאה את עצמה עורכת דין ולא זמרת בינלאומית. הבעיה עם הזמרות בחסד האלה היא שהן יודעות שהן שרות טוב. וכדי להראות לכולן כמה טוב הן שרות, הן בוחרות שירים שיאפשרו להן להציג את המנעד הקולי המדהים שלהן. שירים כמו My Heart Will Go On של סלין דיון או Everybody Hurts של REM יכולים פשוט לגמור את הערב, גם אם הביצוע הוא לא פחות ממושלם.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על כיצד להיות מסמר הערב במסיבת קריוקי

 

הסופרסטארית ששרה מהמם - מיאון דה מייק

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...