מסיבת סוף שנה בקריוקי - מיאון דה מייק

מסיבת סוף שנה בקריוקי

אם גם לכם נמאס מאותו אירוע משעמם למסיבת סוף השנה של הילד שלכם ובא לכם לגוון קצת, אז אצלנו במיאון דה מייק אנו מבטיחים לכם אירוע שלא ישכח, גם ילדיכם ואנחנו מאמינים שגם אתם תרצו לחזור אלינו שוב

31/05/2016

הפעם חוגגים את סוף השנה במסיבת קריוקי מטורפת!

 

מסיבות סוף השנה של תלמידי בתי הספר הולכות וקרבות, וועדי הורים ברחבי הארץ מורטים שיערות בתסכול. מה נעשה הפעם למסיבת סוף השנה? שוב נזמין קוסם? פיצה-סרט כבר עשינו שנה שעברה! אז אתם יכולים להירגע, יש לנו רעיון מעולה בשבילכם, ואנחנו מבטיחים שבסוף המסיבה, ההורים, הילדים ואפילו המורה יעמדו בתור כדי ללחוץ לכם את היד ולהגיד תודה. מה הרעיון? קריוקי, כמובן!

 

פנו כבר עכשיו לחגיגת מסיבת סוף שנה במי און דה מייק

 

חדר 
קריוקי - מיאון דה מייק

 

המקום

אולי האלמנט הכי חשוב להצלחת המסיבה שלכם. כדי לערוך מסיבת סוף שנה כיפית, צריך לדעת גם לבחור את המקום הנכון. אתם צריכים מקום שיכיל בנוחות את כל הילדים וההורים, אבל שלא יהיה גדול מדי, כדי שהאווירה תישאר אינטימית.

 

אצלנו בסניפי "מיאון דה מייק" תוכלו לבחור מבין חדרים בגדלים שונים, שהגדול שבהם מתאים ל-120 איש. כל החדרים שלנו נהנים מעיצוב מושלם בהשראת ערים גדולות בעולם (רק תדמיינו את מסיבת סוף השנה הפריזאית שאתם יכולים לארגן!) ובכולם גם במה, כי איך אפשר מסיבת סוף שנה בלי במה? והדובדבן שבקצפת כשאתם בוחרים לערוך את המסיבה אצלנו - בסוף המסיבה אתם אפילו לא צריכים להישאר לסדר ולנקות את החדר!

 

בואו להכיר את סניפי מיאון דה מייק למסיבת קריוקי

 

פעילויות - מיאון דה מייק

 

הפעילויות

אחרי שמצאתם מקום, כדאי לתכנן היטב את לוח הזמנים של הערב. מה הייתם רוצים לראות במסיבה וכמה זמן להקדיש לכל פעילות. אנחנו ממליצים לפתוח במופע קצר של הילדים, כדי שהם יוכלו ליהנות מהמשך המסיבה בלי הלחץ הנלווה להופעה שלהם. אחרי מופע הילדים, תוכלו להכין סרטון קצר או מצגת, עם תמונות וסרטונים מחיי הילדים בבית הספר.

 

הילדים יהנו לראות את עצמם על מסך גדול ואתם תיהנו לראות את התכשיט הקטן שלכם בפעילויות השונות שעבר במהלך השנה. עם תום החלק הרשמי של הערב, אפשר לעבור למסיבה עצמה – הקריוקי! כדי להבטיח את הצלחת המסיבה, רצוי להכין מראש פעילויות בשילוב מוזיקה וקריוקי.

 

אפשר לערוך תחרות "כוכב נולד" בין ההורים לילדים או תחרות זיהוי שירים, ולסיום הערב תוכלו לבחור באפליקציה הייעודית שלנו מוזיקה לריקודים ולתת לילדים ליהנות מריקודים חופשיים.

 

אתם מוזמנים לדעת עוד על מיאון דה מייק כמקום לאירועי ילדים

 

כיבוד - מיאון דה מייק

 

הכיבוד

כל מי שתכנן אי פעם מסיבת סוף שנה יודע שאין מסיבה בלי רשימת כיבוד ארוכה ומייגעת להורים. הפעם תוכלו להימנע מהרשימה ופשוט להזמין מתוך תפריט האוכל והשתייה העשיר שלנו. נקניקיות, שניצלונים וצ'יפס מחכים לילדים, וההורים יכולים ליהנות מסלטים שונים, פיש אנד צ'יפס ואפילו קרפצ'יו.

 

קישוטים - מיאון דה מייק 

 

הקישוטים והאביזרים

מכיוון שבמסיבה עסקינן, ולא סתם בעוד ערב חברה, כדאי לארגן את החדר ולקשט אותו במיוחד עבור המסיבה. אפשר לבקש מהמורה להכין עם הילדים כמה שלטים ותוכלו גם לנפח בלונים ולתלות, כדי להכניס את ההורים והילדים לאווירה.

 

הילדים יהנו מאוד לקבל גם אביזרים מתנפחים, דוגמת מיקרופונים או סקסופונים מתנפחים, איתם יוכלו לעלות לבמה ולדמיין שהם מופיעים מול עשרות אלפי אנשים בקיסריה או בפארק הירקון.

 

למידע נוסף על מיאון דה מייק כמקום לאירועים קטנים

מחפשים מקום לחגוג בו מסיבת סוף שנה?

מחפשים מקום לחגוג בו מסיבת סוף שנה?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...