מסיבת קריוקי ישראלית ביום העצמאות - מיאון דה מייק

מסיבת קריוקי ישראלית ביום העצמאות

מנגל, הסרט "הלהקה" ומסיבת קריוקי ישראלית. הכי יום העצמאות!

04/05/2016

חגיגות יום העצמאות הולכות יד ביד עם מנגל בפארק, סרטי קאלט ישראליים וכמובן – קריוקי סוער! אם אתם מתכננים מסיבת קריוקי ביום העצמאות, אל תפספסו את הכתבה הבאה, שתסביר לכם מה אתם צריכים כדי לערוך את המסיבה הכי שווה בעיר.

המקום

אתם יכולים לערוך מסיבת קריוקי בבית, אבל למה לכם להסתבך עם השכרות של ציוד הגברה, תלונות מהשכנים ולכלוך בבית שלכם, כשאתם יכולים לצאת למקום שמיועד בדיוק עבור המטרה הזאת? אנחנו ב"מיאון דה מייק" נשמח לארח אתכם לסשן קריוקי לוהט באחד החדרים שלנו, המעוצבים כולם בהשפעת ערים גדולות בעולם ויכולים להכיל עד 120 איש. בכל חדר מחכה לכם כבר הבמה יחד עם מיקרופונים ואפליקציה ייחודית, בעזרתה תוכלו לבחור שירים, להזמין אוכל ושתייה, לצלם תמונות ואפילו להשמיע מוזיקה לריקודים.

 

בואו להכיר את סניפי הקריוקי של מיאון דה מייק

 

אצלנו יש זיקוקים כל השנה... מיאון דה מייק
אצלנו יש זיקוקים כל השנה... מיאון דה מייק

הדקורציה

כדי ליצור אווירת מסיבה אמיתית, כדאי לנסות לקשט את החדר מעט, בקישוטים שמתאימים לחגיגה ישראלית. הצבעים השולטים בקישוטי מסיבת יום העצמאות שלכם הם, כמובן, כחול ולבן. תוכלו להביא איתכם בלונים, דגלים, מגני דוד, סרטי קרפ ועוד קישוטים. הגיעו למקום מוקדם יותר מהאורחים שלכם והכינו את החדר מראש, כדי ליצור אפקט "וואו" עם הכניסה לחדר.

 

לנסות לקשט את החדר בכחול לבן - מיאון דה מייק
לנסות לקשט את החדר בכחול לבן

האביזרים

אתם יודעים שאין מסיבת יום העצמאות בלי פטישים מתנפחים, נכון? בנוסף לפטישים ולאביזרים מתנפחים אחרים בצבעי הדגל, תוכלו להביא איתכם גם כובעי טמבל, שלל אביזרים זוהרים למיניהם (בחנויות שונות אפשר למצוא לקראת יום העצמאות אביזרים זוהרים המעוצבים במיוחד לכבוד החג), משקפי פלסטיק ושרשראות פרחים בכחול ולבן, ואם אתם ממש משקיענים, אפילו חולצות עם דגל ישראל. רק על ספריי הקצף הכמעט בלתי נמנע אנחנו ממליצים לכם לוותר הפעם...

 

כדאי ליצור אפקט "וואו" - מיאון דה מייק
כדאי ליצור אפקט "וואו"

השירים

עם כל הכבוד למוזיקה הלועזית, מסיבת יום העצמאות שלנו דורשת מוזיקה ישראלית (ומוזיקה ישראלית בלבד). את המוזיקה הלועזית תוכלו להשאיר לכל אירוע אחר. כדי שמסיבת הקריוקי הישראלית שלכם תרגיש ממש כמו מסיבה, כדאי להציע לחוגגים לבחור בשירים מקפיצים ומשמחים, ואל תרגישו מחויבים לשיר דווקא את "כל הארץ דגלים" או את "הדגל שלי". שירים לדוגמה? "כאן" של אורנה ומשה דץ, "בשמלה אדומה" בגירסה של הקספרים, "כולם רוקדים עכשיו" של היי פייב או "יומולדת" של ברי סחרוף.

 

 

האוכל והשתייה

 

אם אתם מאנשי ה"על האש" ביום העצמאות (ובינינו, מי לא?), תרצו ודאי ליהנות מאוכל טוב גם במסיבת הקריוקי שלכם. אבל במקום לעמוד ולנפנף עד ל"ג בעומר, תוכלו פשוט לבחור מתפריט האוכל העשיר שלנו ב"מיאון דה מייק". נקניקיות, המבורגרים, סטייקים ועוד הרבה מנות אחרות מחכות לכם בשלושת הסניפים שלנו. ואין לכם מה לדאוג גם לגבי השתייה, תוכלו לבחור מתוך שלל משקאות קרים, חמים או אלכוהוליים, שיבטיחו ערב שמח במיוחד.

 

תפריט האוכל של סניפי תל אביב ופתח תקווה | תפריט האוכל של סניף רחובות

 

חג שמח!

 

חג עצמאות שמח ממיאון דה מייק!
חג עצמאות שמח ממיאון דה מייק!

מחפשים מקום לחגוג בו עצמאות?

מחפשים מקום לחגוג בו עצמאות?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...