מסיבת פורים בקריוקי - מיאון דה מייק

מסיבת פורים בקריוקי

הכי כיף פורים או הכי כיף קריוקי? עכשיו כבר לא צריך לבחור! חוגגים את פורים הכי שמח שאפשר ב"מיאון דה מייק"

16/03/2016

פורים הוא ללא ספק אחד החגים הכי כיפים בלוח החגים היהודי. תחפושות, ממתקים, מסכות, רעשנים וכל השאר הופכים את החג הזה לקרנבל אמיתי, שאין שני לו. תוסיפו לזה גם קצת אלכוהול, מיקרופונים ובמה וקיבלתם את המסיבה הכי חמה בעיר. אז מה צריך לעשות כדי לשלב פורים וקריוקי ולצאת מזה בחיים?

 

התחפושות

 

אנחנו לא באמת צריכים לעזור לכם בגזרה הזאת, נכון? לכו על זמרים, אבל לכו עד הסוף. כדי לעשות את זה מצחיק, בנים מוזמנים להתחפש לזמרות ובנות לזמרים. אם תחפשו בגוגל "בחור מתחפש למיילי סיירוס", תבינו בדיוק על מה אנחנו מדברים. אל תפחדו להעלות מהאוב זמרים וזמרות משנות ה-60', אבל בעדינות עם אלוויס, ראינו כבר הרבה יותר מדי תחפושות כאלה. זוגות יכולים להתחפש לזוגות מפורסמים (היא ג'ון, הוא יוקו; היא סוני, כולל השפם, הוא שר; היא כריס בראון, הוא ריהאנה עם פנס בעין) ואם אתם מגיעים בקבוצות, תוכלו להתחפש ללהקה האהובה עליכם.

 

לכו על תחפושות זמרים, אבל לכו עד הסוף - מיאון דה מייק
לכו על זמרים, אבל לכו עד הסוף

 

האוכל והשתייה

 

מישהו אמר עד-דלא-ידע? אנחנו מבקשים מראש סליחה מכל המתנזרים, אבל אין מסיבת פורים אמיתית בלי קצת אלכוהול. ב"מיאון דה מייק", למשל, תוכלו לבחור באחת מחבילות האירוח שלנו, מחבילה הכוללת 2 משקאות ומנה לבחירה מהתפריט על כל 3 אורחים ועד חבילה לחוגגים הכבדים מביניכם, הכוללת משקאות ללא הגבלה ומנות אוכל ללא הגבלה מתפריט קבוע. אנחנו ממליצים למלא את הבטן בנשנושים ולהרים כוסיות עד-דלא-תדעו.

 

תפריט האוכל של סניפי תל אביב ופתח תקווה | תפריט האוכל של סניף רחובות

 

מנות אוכל ללא הגבלה מתפריט קבוע - מיאון דה מייק
מנות אוכל ללא הגבלה מתפריט קבוע. התמונה להמחשה בלבד

 

המוזיקה

 

אם עברתם את גיל 10, תשכחו מ"אני פורים" ו"ליצן קטן שלי". כדי לחגוג כמו שצריך בפורים, חפשו שירים שמתאימים לאווירת הקרנבל הכללית. בתור התחלה, אם קיבלתם את עצתנו לגבי התחפושות, זה הזמן להתאים את כישרון השירה לתחפושת. בריטני ספירס מוזמנת לעלות לבמה לשיר את Toxic והבקסטריט בויז יכולים לעלות לביצוע מקפיץ של Everybody. עוד שירים שמתאימים באווירה הכללית לפורים – "בשמלה אדומה" בגירסה של הקספרים, Walk Like an Egyptian, Barbie Girl, חתול מפלצת... הבנתם את הכיוון, נכון?

 

אם עברתם את גיל 10, תשכחו מ"אני פורים" ו"ליצן קטן שלי" - מיאון דה מייק
אם עברתם את גיל 10, תשכחו מ"אני פורים" ו"ליצן קטן שלי"

 

האביזרים

 

אין מסיבה טובה בלי אביזרים ובטח שאין מסיבת פורים טובה בלי אביזרים. אם אתם רוצים שימשיכו לדבר על המסיבה שלכם עד פורים הבא, כדאי שתתכוננו מראש ותגיעו למסיבת הקריוקי שלכם מצוידים בכל מה שצריך. מה למשל? מסכות למעטים שיעזו להגיע לא מחופשים. כדאי לחפש מסכות של זמרים וזמרות, בהתאם לנושא הכללי. רעשנים גם הם כמובן אביזרי חובה במסיבת פורים, כמו גם אביזרים רעשניים אחרים, כמו נשפני קרנבל או מאראקס. תוכלו להביא איתכם גם אביזרי תחפושות אחרים, כמו שרשראות פרחים, משקפי פלסטיק גדולים או כובעי פלסטיק, שאפשר להוסיף לתחפושות הקיימות כדי לשדרג אותן. דמיינו איימי ויינהאוס עם חצאית הוואי או מייקל ג'קסון עם קשת זוהרת בשיער. ולסיום, האביזרים הכי חשובים, שאין מסיבת קריוקי בלעדיהם, אבל אותם אנחנו כבר נדאג לספק לכם – במה ומיקרופונים.

 

אין מסיבה טובה בלי אביזרים ובטח שאין מסיבת פורים טובה בלי אביזרים - מיאון דה מייק
אין מסיבה טובה בלי אביזרים ובטח שאין מסיבת פורים טובה בלי אביזרים

מחפשים מקום לחגוג בו מסיבת פורים?

מחפשים מקום לחגוג בו מסיבת פורים?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...