קריוקי למסיבת יום הולדת לילדים - מיאון דה מייק

קריוקי למסיבת יום הולדת לילדים

נמאס לילד ממסיבת יום הולדת עם "החבילה עוברת"? כך תוכלו לחגוג לו יום הולדת שהחברים לא ישכחו לעולם

02/03/2016

מסיבות יום הולדת לילדים הן כבר לא מה שהיו פעם. אם פעם היינו מסתפקים במשחקי חברה דוגמת השחלת נרות בבקבוק או מירוץ תפוחי אדמה על כף, היום חוגגים הילדים במסיבות מושקעות סביב נושא מרכזי, ממסיבות נסיכות ואבירים ועד מסיבות ספא זוהרות. אבל אם הילד שלכם כוכב אמיתי ואתם רוצים לחגוג לו במסיבה מהסרטים, לא תמצאו רעיון מוצלח יותר ממסיבת קריוקי. אז איך עושים את זה, מה אתם צריכים לדעת ואיך תצליחו להפוך את יום ההולדת של הילד למסיבת השנה של הכיתה.

 

בואו להכיר את מיאון דה מייק כמקום לימי הולדת לילדים

 

 

הרעיון הכללי

הדבר החשוב ביותר שעליכם לזכור כשאתם מתכננים מסיבת יום הולדת לילדים הוא שילדים ניחנים לרוב בתזזיתיות וחוסר סבלנות. אם תנסו לארגן לילדים מסיבת קריוקי בדומה למסיבת קריוקי למבוגרים, תגלו שאחרי השיר השני הם מתחילים להתרוצץ בחדר בחוסר קשב. כדי שמסיבת יום ההולדת שלכם תצליח, כדאי להכין מראש פעילויות שונות, המשלבות קריוקי. תוכלו, למשל, לחלק את הילדים כמה קבוצות ולערוך בין הקבוצות תחרות בסגנון "כוכב נולד" או "דה ווייס", תוכלו לערוך תחרות לזיהוי שירים לפי הצלילים הראשונים ואפשר גם לשלב מסיבת ריקודים בתוך מסיבת הקריוקי שלכם.

 

כדי שמסיבת יום ההולדת שלכם תצליח, כדאי להכין מראש פעילויות שונות, המשלבות קריוקי - מיאון דה מייק
כדי שמסיבת יום ההולדת שלכם תצליח, כדאי להכין מראש פעילויות שונות, המשלבות קריוקי

המקום

הורים רבים בוחרים שלא לערוך את מסיבות יום ההולדת של הילדים בבית, ובצדק. הבלאגן שמשאיר אחריו גדוד של 40 ילדים עלול לדרוש סידור וניקיון של יום שלם אחר כך. למסיבת קריוקי מושלמת אנחנו ממליצים להגיע אלינו, ל"מיאון דה מייק", כאן יוכל הילד לבחור מבין שלל החדרים הנוצצים שלנו, שכל אחד מהם מעוצב בהשראת עיר גדולה אחרת בעולם. בכל חדר תמצאו במה, כדי שהילדים ירגישו כמו כוכבים אמיתיים, וכמובן שאין כמו מערכות סאונד ותאורה מתקדמות, כדי להפוך את המסיבה לחוויה המושלמת.

 

בואו להכיר את הסניפים של מיאון דה מייק

  

בכל חדר תמצאו במה, כדי שהילדים ירגישו כמו כוכבים אמיתיים - מיאון דה מייק
בכל חדר תמצאו במה, כדי שהילדים ירגישו כמו כוכבים אמיתיים

האוכל

נכון, עבור הילדים בייגלה ובמבה נחשבים כחלק מאבות המזון, אבל אנחנו יודעים שאתם רוצים עבורם גם יותר מזה. אצלנו ב"מיאון דה מייק" לא תצטרכו להכין מראש רבעי פיתות עם חומוס או קוטג', אלא תוכלו לבחור עבור הילדים מנות מהתפריט העשיר שלנו, מנשנושים קלים ועד מנות עיקריות.

 

תפריט האוכל של סניפי תל אביב ופתח תקווה | תפריט האוכל של סניף רחובות

 

מנשנושים קלים ועד מנות עיקריות, אצלנו במיאון
מנשנושים קלים ועד מנות עיקריות, אצלנו במיאון

השירים

תשכחו מ"יום הולדת יש רק פעם בשנה" ו"היום יום הולדת". הילדים של היום מוצאים את דרכם בקלות בנבכי היוטיוב, ותתפלאו לגלות כמה שירים הם מכירים. כדאי להתייעץ עם חתן השמחה לגבי השירים שהוא היה רוצה לשמוע במסיבה ולהכין תפריט מוזיקלי מראש. בכל הנוגע לילדים קטנים יותר, רצוי לבדוק את מילות השירים ולוודא שהן תואמות לגיל הילדים.

 

רצוי לבדוק את מילות השירים ולוודא שהן תואמות לגיל הילדים - מיאון דה מייק
רצוי לבדוק את מילות השירים ולוודא שהן תואמות לגיל הילדים

הפרטים הקטנים

להשלמת האווירה הכללית, כדאי להוסיף עוד כמה פרטים קטנים, שישדרגו עבור הילדים את החוויה. בלונים צבעוניים הם, כמובן, פריט חובה לימי הולדת, ואליהם תוכלו להוסיף גם מוצרי מסיבות כמו משקפי פלסטיק צבעוניים וגדולים, גיטרות וסקסופונים מתנפחים ושלל זוהרים למיניהם. תוכלו להכין פינת צילום היתולית, עם אביזרי תחפושות ואביזרים משלימים על מקלות, ובסוף המסיבה תוכלו לחלק לכל האורחים מיקרופונים מתנפחים כמזכרת. 

 

בלונים צבעוניים הם, כמובן, פריט חובה לימי הולדת - מיאון דה מייק
בלונים צבעוניים הם, כמובן, פריט חובה לימי הולדת

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...