5 השירים הכי גרועים לערב קריוקי - מיאון דה מייק

5 השירים הכי גרועים לערב קריוקי

גם אם אתם אוהבים את השירים האלה, לעולם אל תתפתו לשיר אותם בערב קריוקי!

27/01/2016

ערב קריוקי מוצלח במיוחד תלוי הרבה באנרגיות של האנשים בחדר, במקום עצמו, אבל גם בבחירת השירים. גם אם החברה משובחת במיוחד, עם חבר'ה שלא מתביישים לקחת את המיקרופון, לעלות על הבמה ולהתחיל לזוז וגם אם בחרתם ב"מיאון דה מייק", המקום הכי חם בעיר לקריוקי, עם במה בכל חדר, חדרים מעוצבים למשעי בהשפעת ערים מהעולם והרבה אוכל טוב ואלכוהול מצוין, אם אתם בוחרים את השירים הלא נכונים, תהיו בטוחים שרמת האנרגיות בחדר יורדת מיידית. אז כדי שערב הקריוקי הבא שלכם יהיה הצלחה מסחררת, הכנו לכם רשימה של חמשת השירים שאסור, פשוט אסור, לשיר בקריוקי.

 

לא רוצים להיות הכי גרועים? קבלו טיפים כיצד להיות מסמר הערב

 

Total Eclipse of the Heart של בוני טיילר

 

אנחנו יודעים, רוב ערבי הקריוקי דווקא כוללים את השיר הזה, בדרך כלל בביצוע מלא פאתוס, אבל אנחנו כאן כדי להגיד – די! שיר של למעלה מ-5 דקות צריך להיות ממש מצוין כדי להצדיק ביצוע קריוקי, והשיר הזה הוא ארוך מדי, מלודרמטי מדי ודביק מדי, כדי שיצדיק ביצוע קריוקי. בקיצור, תתפלאו, אבל אין חוק שמחייב כל ערב קריוקי לכלול את בוני טיילר. 

 

 

Bohemian Rhapsody של קווין

 

יש כל כך הרבה סיבות שאמורות למנוע מכם לשיר את השיר הזה בערב קריוקי, שלא ברור איך יש עדיין כאלה שמנסים. להלן רשימה חלקית – הוא ארוך מדי, הוא דרמטי מדי ואתם לא פרדי מקיורי, שהוא כנראה האדם היחיד בעולם שיכול היה לשיר את השיר הזה כמו שצריך. אם בכל זאת תנסו, תמצאו את עצמכם מהר מאוד מנסים לשיר את כל הקולות בבת אחת. ככה זה גם יישמע – גלילאו! (גלילאו!) גלילאו! (גלילאו!). די, תניחו לשיר הזה ולרוחו של מרקיורי. 

 

 

Summer Nights ג'ון טרוולטה ואוליביה ניוטון ג'ון

 

עוד קלישאת קריוקי, שעדיף לכם להימנע ממנה. אולי אתם חושבים שיהיה נחמד לשיר את השיר הזה עם בן או בת הזוג, אבל תאמינו לנו, זה לא. מלכתחילה מדובר בדואט מוגזם ומתקתק במיוחד, אז עכשיו אנחנו גם צריכים לשמוע אותו בגירסה של דנה מהנהלת חשבונות וירון ממכירות? עד כאן! הכלל הזה תופס, דרך אגב, לכל אחד מהשירים בפסקול הסרט "גריז". 

 

 

It’s the End of the World As We Know It - R.E.M

 

נכון, מדובר בשיר מצוין ומלא אנרגיות, אבל תראו לנו אדם אחד שמצליח לשיר אותו כמו שצריך (לא רק את הפזמון!) ונעריץ אותו לנצח נצחים. המילים של השיר הזה עוברות כל כך מהר, שהכתוביות לא מספיקות לרוץ על המסך בקצב הנכון. כך שאם אתם לא יודעים את כל המילים בעל פה ויכולים לחתום על כך שלא תתבלבלו באמצע, פשוט ותרו מראש. 

 

 

כל שיר של היהודים

 

היינו חייבים לתת ייצוג גם למוזיקה מקומית, וכאן היהודים שולטים ובגדול. הקול הייחודי של סולני הלהקה, תום פטרובר ואורית שחף, גורם לכך שכל שיר שלהם יישמע פשוט רע כשמישהו אחר מבצע אותו. סייג אחד לכלל הזה – אם אתם זמרים לא רעים מלכתחילה ועישנתם מספיק סיגריות, כדי שהקול שלכם יישמע חרוך וצרוד, אבל אתם עדיין מצליחים לשיר בלי לזייף, יכול להיות שתקבלו מאיתנו אישור לאיזה "מחפש תשובה" או "קח אותי".

 

לא רוצים שהערב יהיה כישלון? קבלו את שירי הקריוקי לאירוע המושלם

 

ערוץ היוטיוב של "היהודים" - מיאון דה מייק

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...