רעיונות ליום הולדת 16 - מיאון דה מייק

רעיונות ליום הולדת 16

אם חשבתם שרק ב-MTV חוגגים "Sweet 16" שווה, עוד לא הייתם באחד מסניפי מי און דה מייק

16/08/2017

גיל 16, או בשמו האמריקאי sweet 16, נחשב ליום הולדת הכי שווה בארה"ב (אולי חוץ מגיל 21, שאז אפשר להתחיל לשתות אלכוהול...). כשאנו מגיעים לגיל 16 אנחנו כבר לא ילדים, אבל אנחנו עדיין לא נכללים במגרש של הגדולים, ולכן מותר לנו לעשות הרבה כיף, וגם קצת שטויות על הדרך. אם תמיד חלמתם על מסיבת יום הולדת 16 כמו שרואים בסרטים, לנו יש כמה רעיונות איך לארגן את המסיבה הכי טובה שיכולה להיות.

 

מסיבת קריוקי

 

אחת הדרכים לחגוג את היותכם בני 16 היא במסיבה עם כל החברים מהשכבה, או יותר נכון – במסיבת קריוקי. והמקום בו כדאי לכם לעשות את זה הוא כמובן באחד מסניפי מי און דה מייק. אם תחשבו על זה, בחדר קריוקי פרטי תוכלו להזמין כמה חברים שרק תרצו, לשיר ולהשתולל עד השעות של הלילה. וגם אם יש בית ספר למחרת, לא נורא אם תאחרו קצת לשיעור, אחרי הכל, זה לא שיש לכם בגרויות... אם אתם עדיין מתלבטים, רק נספר לכם שבכל אחד מהסניפים שלנו תמצאו תפריט אוכל משוגע עם כל המנות שאתם הכי אוהבים: שניצלים וצ'יפס, המבורגרים, פוקאצ'ות ועוד ועוד, כך שרעבים לא תצאו במסיבה הזאת.

 

עוד על מיאון דה מייק וימי הולדת לילדים

 

יום הולדת 16 בחדר קריוקי - מי און דה מייק

 

 

לבנות החוגגות

 

רוב הבנות שמגיעות לגיל 16 מתחילות להרגיש כמו נשים צעירות, ולא רק שהמראה משתנה, אלא גם סגנון הלבוש. במיוחד בשנים האחרונות, בעקבות כוכבות האינסטוש', היוטיוב והסנאפצ'ט, לבנות אכפת הרבה יותר מהמראה החיצוני וזה כולל את הבגדים שהן לובשות, הנעליים וכמובן האיפור. אם אתן מרגישות שאתן כבר בוגרות מספיק בשביל להתלבש כמו אישה צעירה אבל לא ממש יודעות איך לעשות זאת, תוכלו לערוך יום הולדת 16 לבנות בלבד, ולהזמין סטייליסטית שתעביר לכם ערב שלם עם טיפים ועצות בנושאים שהכי מעניינים אתכן.

 

חדרי קריוקי פרטיים של מיאון דה מייק מבטיחים הנאה רצופה שעוד לא ידעתם כמוה. 

 

בנות בסטייל - מי און דה מייק

 

 

ומה עם הבנים?

 

נכון שאם הייתם שואלים כמעט כל נער טיפוסי שמגיע לגיל 16 איך הוא רוצה לחגוג את יום ההולדת שלו, הוא לא ממש היה יודע איך לענות, כי בוא נודה באמת, גברים פחות עסוקים באירועים כאלה ובהכנות אליהם. אבל מכיוון שמדובר בגיל חשוב מאוד, הרי לא כל יום אתה מגיע לגיל 16, הנה כמה רעיונות גם בשבילך. נתחיל בזה שגברים מאוד אוהבים תחרויות, ובעיקר לנצח. תוכלו לחשוב על כל מיני תחרויות שאפשר לערוך במסיבה- תחרות אכילת המבורגרים, תחרות שירה (או זיופים), תחרות כושר ועוד ועוד. זה הזמן שלכם להרשים את כל הבנות מהשכבה, אז תהיו יצירתיים. דבר נוסף שאתם יכולים לעשות הוא טורניר משחקי וידאו עם כל המשחקים שאתם הכי אוהבים. 

 

 

גברים ונהנים - מי און דה מייק

 

מיאון דה מייק - מקום לימי הולדת

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת 16?

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת 16?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...