רעיונות לימי הולדת לילדים - מיאון דה מייק

רעיונות לימי הולדת לילדים

מחפשים רעיונות לימי הולדת לילדים שישאירו את כל האורחים עם הפה פעור? הגעתם למקום הנכון!

03/08/2016

ימי הולדת לילדים הם כבר לא מה שהיו פעם. אם פעם הילדים היו מסתפקים ברבע פיתה עם חומוס ותחרות השחלת נר לבקבוק, כיום ימי ההולדת של הילדים הם מסיבה לכל דבר, עם הפקות שלא היו מביישות גם זוג שמתחתן. אז אם אתם מחפשים רעיונות לימי הולדת שכל ילד היה רוצה לחגוג, אנחנו כאן כדי לעזור. 

 

קריוקי

 

אחד הלהיטים הגדולים של השנים האחרונות, אין כמעט יום הולדת לילדים שלא משלב גם קריוקי בדרך זו או אחרת. ואם כבר קריוקי, אז כדאי לעשות את זה כמו שצריך, בחדר קריוקי פרטי! דמיינו את זה – הילד שלכם בוחר את העיר האהובה עליו בעולם (ניו יורק? לונדון? פריז?), נכנס לחדר ב"מיאון דה מייק" שמעוצב למשעי בהשראת העיר הזאת ומוצא בחדר במה, מיקרופון ומערכת קריוקי משוכללת. מכאן, ההנאה כבר מובטחת. חתן השמחה והחברים יכולים לחגוג עם המוזיקה שהם אוהבים ועם אוכל ושתייה מתוך התפריט העשיר שלנו.

 

תפריט האוכל של סניפי תל אביב ופתח תקווה | תפריט האוכל של סניף רחובות

 

 

מסיבת יום הולדת עם קריוקי - מיאון דה מייק

 

יום הולדת נושא

 

כשאתם מחפשים רעיונות לימי הולדת לילד או לילדה, כדאי לשתף אותם ולשאול אותם מה הם הכי אוהבים. לפי התשובות שלהם, אתם יכולים לבנות עבורם יום הולדת לפי נושא – יום הולדת חיות, נסיכות, כבאים או פיראטים, הכל הולך! הרעיון פשוט – דואגים שכל שלב או מרכיב במסיבה יכללו את הנושא המרכזי – מהקישוטים דרך שולחן האוכל המעוצב (נסיכות, למשל, אוהבות לאכול מרשמלו ורוד או קאפקייקס מנצנצים!) והפעילויות ועד העוגה, כמובן. אם אתם מחפשים מקום שיוכל להעביר את החוויה באופן המיטבי, אצלנו ב"מיאון דה מייק" תוכלו לבחור את החדר המתאים לאווירה שאתם מחפשים – ילדים חובבי גלישה ישמחו לחגוג בחדר סידני האוסטרלי, יום הולדת חיות מושלם חוגגים בחדר זנזיבר ואווירת קרנבל מושלמת תמצאו בחדר ריו הברזילאי. 

 

קיראו עוד על מיאון דה מייק כמקום למסיבה משפחתית

 

יום הולדת צמות

 

סדנאות לקליעת צמות מיוחדות הולכות והופכות פופולריות, וזה היה עניין של זמן עד שהטרנד יגיע גם אל מסיבות יום ההולדת של הבנות. אם אתם קלעני צמות מוצלחים במיוחד, תוכלו לארגן בעצמכם פעילות שמלמדת את הבנות איך ליצור תסרוקות מהממות במיוחד, אבל גם אם נולדתם עם שתי ידיים שמאליות, תמיד תוכלו להזמין מפעילים שילמדו את הבנות בעצמם. במסיבת צמות הבנות יוכלו לנסות לקלוע צמות זו לזו, ואפשר בהחלט לשלב גם פעילות יצירה במהלך המסיבה. גם יום הולדת צמות תוכלו, כמובן, לחגוג אצלנו ב"מיאון דה מייק", כשאחרי שכל הבנות מסורקות ומרוצות, הן יכולות לפתוח את החלק השני של יום ההולדת, עם שירי קריוקי לבחירתן.

 

 

צמות במסיבת יום הולדת - מיאון דה מייק

 

יום הולדת משחקי חשיבה

 

נכון, נהוג לחשוב שהילדים של היום מתעניינים רק במסכים, אבל באופן מפתיע, אם רק מציעים להם אלטרנטיבה מספיק מעניינת, הם מצליחים לזנוח את המסך (לפחות לזמן קצר). ביום הולדת משחקי חשיבה הילדים יכולים להתנסות במגוון רחב של משחקי חשיבה שונים, שמצליחים לרתק אפילו את הילדים הכי שובבים. תוכלו פשוט לפזר לילדים שלל משחקי חשיבה למשחק חופשי או לחלק אותם לקבוצות שיתחרו ביניהן. בתום המשחקים יוכלו הילדים להשתחרר בקריוקי שמח עם שירים שכל הילדים אוהבים. 

 

יום הולדת עם משחקי חשיבה לילדים - מיאון דה מייק

 

קיראו עוד על מיאון דה מייק כמקום לימי הולדת לילדים

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת?

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...