איך להיות מסמר הערב במסיבת קריוקי - מיאון דה מייק

איך להיות מסמר הערב במסיבת קריוקי

טיפים שיעזרו לכם לעלות על הבמה ולהפוך למסמר הערב במסיבת הקריוקי הקרובה

13/01/2016

מתכננים לצאת בקרוב לערב קריוקי עם החבר'ה? הבנות מארגנות מסיבת רווקות בחדר קריוקי פרטי? ערב הגיבוש של החברה ידרוש ממך לקחת את המיקרופון ולהתחיל לשיר? הכנו עבורכם רשימה של טיפים, שאם רק תשננו אותם ותעקבו אחריהם בזמן אמת (בתקווה שלא תהיו שיכורים מדי בכדי לזכור אותם), אנחנו מבטיחים שתהפכו למסמר הערב, והופעת הקריוקי שלכם תהיה זו שכולם ידברו עליה למחרת בבוקר.

 

כוכב הערב קריוקי - מיאון דה מייק
בואו להיות כוכב הערב קריוקי!

איפה שרים?

אם פעם בילוי קריוקי היה מסתכם בישיבה ליד שולחנות והקשבה לזיופים של זרים במועדון קריוקי, היום אתם יכולים ליהנות מחוויה שונה לגמרי. אם אתם אלה שמחליטים על מקום הבילוי, אל תחשבו פעמיים – חדר קריוקי פרטי זה הכי, אחי!

 

ב"מיאון דה מייק", למשל, תוכלו לשכור חדר עם במה, שמעוצב בהשראת ערים גדולות בעולם (לרשת 3 סניפים, בתל אביב, בפתח תקווה וברחובות, ובכל אחד מהסניפים חדרים שונים בהשראת ערים שונות). ברגע האמת, כשתאחזו במיקרופון ותעלו על הבמה אל מול קהל מוכר ואוהד, תהיו בטוחים שתודו לנו על זה. מכיוון שבילוי קריוקי יכול להימשך כמה שעות, כדאי לבחור במקום שיש לו גם תפריט אוכל (ואלכוהול!) עשיר.

 

ב"מיאון דה מייק" תמצאו תפריט משובח, שכולל שלל מנות ראשונות, כריכים, מנות עיקריות והרבה הרבה אלכוהול. תוכלו לבחור בין מספר חבילות, שמתאימות לכל קבוצת חוגגים – מחבילת בסיס ב-100 ₪ לחוגג, הכוללת מנת אוכל לכל 4 אורחים ו-2 משקאות לכל אחד מהאורחים, ועד חבילת פרימיום, הכוללת מבחר מנות ללא הגבלה ושתייה ללא הגבלה. אז במה יש, אוכל ואלכוהול יש, איך ממשיכים?

 

בואו לעשות היכרות עם סניף הקריוקי שלנו בפתח תקווה

 

מקום לקריוקי בפתח תקווה - מיאון דה מייק
מקום לקריוקי בפתח תקווה, הסניף החדש של מיאון דה מייק!

בוחרים את השיר לפי הקהל

קריוקי הוא בילוי חברתי. אי אפשר לעלות על הבמה ופשוט לשיר את השיר שאתם הכי אוהבים. חייבים להתחשב באווירה ובקהל, כי מספיק שיר מפיל אחד, כדי להוריד דרמטית את האנרגיות בחדר. כשאתם בוחרים שיר, ביחרו שיר שכולם יהנו ממנו, לא רק אתם. מהז'אנר המתאים לחבורה איתה אתם מבלים, לא ארוך מדי, לא נעימה עם ארבע מילים וחצי. כלל מפתח – אם מישהו אחר היה שר את השיר הזה והייתם חושבים שהוא יכול היה לבחור שיר מוצלח יותר, זה כנראה לא השיר שלכם לערב הזה.

 

קריוקי הוא בילוי חברתי, חייבים להתחשב באווירה ובקהל - מיאון דה מייק
קריוקי הוא בילוי חברתי, חייבים להתחשב באווירה ובקהל

המגדר לא חשוב

אתם במאה ה-21, אל תפחדו לשיר שירים של המגדר השני. להפך, סיכוי גדול שבחירה של שיר כזה, תוסיף לכם דווקא לא מעט נקודות בונוס. גברים, מוזמנים להתחיל להתאמן על Bitch של מרדית' ברוקס או Girls Just Wanna Have Fun של סינדי לאופר. נשים, אנחנו כבר מכינים לכן את Satisfaction של הרולינג סטונס ואת Born To Be Wild של סטפנוולף.

 

אל תפחדו לשיר שירים של המגדר השני - מיאון דה מייק
אל תפחדו לשיר שירים של המגדר השני

השירה היא לא העיקר

אולי זה יישמע לכם קצת מוזר, אבל קריוקי מוצלח לא נקבע לפי יכולת השירה שלכם. ממש לא. לפעמים דווקא הזמרים הכי פחות מוצלחים, הם מופיעי הקריוקי הכי טובים שיש. המטרה שלכם היא לבדר את כולם. כלומר, אם יש סולו גיטרה בשיר, אל תתביישו לרדת על הברכיים ולהשתולל על הגיטרה הדמיונית שלכם (כולל ריסוקה על הבמה) ואם אתם גם ככה מזייפים, זייפו עד הסוף, כולל שירה בסולמות גבוהים מדי. בקיצור, אם אתם תיהנו, גם הקהל יהנה.

 

בואו להיות תותחים של ממש, עם החוקים הלא כתובים לערב קריוקי מוצלח

 

קריוקי מוצלח לא נקבע לפי יכולת השירה שלכם, תרגישו חופשיים! - מיאון דה מייק
קריוקי מוצלח לא נקבע לפי יכולת השירה שלכם, תרגישו חופשיים!

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...