רעיונות מקוריים למסיבת רווקות - מיאון דה מייק

רעיונות מקוריים למסיבת רווקות

החברה הטובה הודיעה שהיא מתחתנת, ועכשיו צריך לארגן מסיבת רווקות!
איפה לערוך את המסיבה ואיך להפוך אותה לשווה במיוחד

11/11/2015

כשאחת החברות הטובות מתחתנת, זו בהחלט סיבה למסיבה. ואין כמו מסיבת בנות מעולה, כדי להרים את מצב הרוח ולחמם את האווירה לקראת החתונה. כדי שתוכלו ליהנות ממסיבה מושלמת, קבלו מאיתנו רעיונות מקוריים למסיבת רווקות.

 

כדי שתוכלו ליהנות ממסיבה מושלמת, קבלו מאיתנו רעיונות מקוריים למסיבת רווקות - מיאון דה מייק
כדי שתוכלו ליהנות ממסיבה מושלמת, קבלו מאיתנו רעיונות מקוריים למסיבת רווקות

 

איפה לערוך את המסיבה?

 

כולנו הרי יודעים ש-Girls just wanna have fun, נכון? אז אם כבר כיף, אז עד הסוף. ומה יותר כיף מחבורת בנות ששרה יחד שירי בנות? ה-מקום, בה"א הידיעה, לערוך בו מסיבת רווקות כיפית במיוחד, הוא מועדון קריוקי. האווירה תמיד שמחה, האלכוהול זורם כמו מים וכולן רוקדות ושרות. אבל כדי שלא תתביישו לשיר ליד אנשים זרים ותוכלו ליהנות מפרטיות במסיבת הרווקות שלכן, כדאי לבחור בחדר קריוקי פרטי.

 

אצלנו ב"מיאון דה מייק" תוכלו לבחור מבין מגוון חדרים פרטיים, בסניף תל אביב ובסניף רחובות, המעוצבים בהשראת ערים גדולות בעולם. אחרי שאתן מגיעות ובוחרות את החדר, תקבלו מאיתנו אייפד עם אפליקציה מיוחדת, שמאפשרת לכן ליהנות מהערב בלי לצאת מהחדר.

 

בעזרת האפליקציה תוכלו להזמין אוכל ושתייה מהתפריט העשיר, לבחור שירים לקריוקי, לצלם תמונות ואפילו לנגן מוזיקה לריקודים, אם נמאס לכן לשיר בעצמכן. כל הכיף הזה יעלה לכן החל מ-100 ₪ בלבד למשתתפת, לחבילה שמאפשרת לכן לבחור 2 משקאות לאחת ובנוסף מנה אחת מתפריט האוכל לכל 4 חוגגות. אם אתן רוצות מסיבת רווקות משודרגת, תוכלו לבחור בחבילת הפרימיום שלנו, שתקנה לכן מבחר מנות מהתפריט וכן שתייה ללא הגבלה.

 

בואו לקרוא עוד על מיאון דה מייק כמקום למסיבת רווקות

 

ה-מקום, בה"א הידיעה, לערוך בו מסיבת רווקות כיפית במיוחד, הוא מועדון קריוקי - מיאון דה מייק
ה-מקום, בה"א הידיעה, לערוך בו מסיבת רווקות כיפית במיוחד, הוא מועדון קריוקי

פעילויות מאורגנות

 

פרט לכיף הגדול שבקריוקי וריקודים, תוכלו להזמין הפעלה מאורגנת, שאפשר לערוך גם אצלנו, בחדר הפרטי שלכן ב"מיאון דה מייק". יש המון אפשרויות שתוכלו לבחור מביניהן, כמו למשל סדנאות איפור, סטנדאפ מותאם למסיבות רווקות, סקסולוגית, סדנת פנג שוואי, קריאה בקלפים או סדנה עם קואוצ'רית שתתן לכן טיפים לזוגיות מאושרת.

 

קריאה בקלפים, אחת מהפעילויות המומלצות במסיבת רווקות - מיאון דה מייק
קריאה בקלפים, אחת מהפעילויות המומלצות במסיבת רווקות

משחקים

 

ולא חייבים להזמין מפעיל חיצוני, אפשר גם להכין בעצמכן משחקים. מתי בפעם האחרונה, למשל, שיחקתן "חבילה עוברת"? באופן כללי, משחקי ילדות שמתורגמים לעולם המבוגרים יכולים להיות אטרקציה היסטרית במסיבת הרווקות שלכן. מה למשל? אמת או חובה (אתן בטוח יותר נועזות היום ממה שהייתן בגיל 10), משחק זיכרון עם תמונות מחיי הכלה שבדרך, משחק האמת והשקר, משחקי שתייה ועוד.

 

קבלו עוד רעיונות לאטרקציות במסיבת רווקות

 

משחקי שתייה! לחיים! - מיאון דה מייק
משחקי שתייה! לחיים!

 

הפתעה לכלה

 

כדי להפוך את מסיבת הרווקות לשווה במיוחד, כדאי לזכור שתשומת הלב צריכה להיות מופנית לכלה, כמובן. תוכלו להכין מראש הפתעה קטנה לכלה, שתזכיר לה שהיא אולי מתחתנת, אבל אין כמו חברות טובות. אפשר להכין מצגת "חיים שכאלה" ולשלב אנקדוטות מצחיקות מעברה, להכין לה שיר (זוכרות שאתן בחדר קריוקי פרטי?), שתשנו לו את המילים למילים שקשורות לסיפור האהבה שלה ושל החתן או להכין לה אלבום תמונות מעוצב, עם תמונות שלה עם כל החברות הטובות, מזכרת שתלווה אותה הלאה להמשך החיים.

 

אתן מוזמנות להתרשם ממיאון דה מייק כמקום לאירוע קטן

 

תוכלו להכין מראש הפתעה קטנה לכלה, שתזכיר לה שהיא אולי מתחתנת, אבל אין כמו חברות טובות - מיאון דה מייק
תוכלו להכין מראש הפתעה קטנה לכלה, שתזכיר לה שהיא אולי מתחתנת, אבל אין כמו חברות טובות

מחפשת מקום לחגוג מסיבת רווקות?

מחפשת מקום לחגוג מסיבת רווקות?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...