פעילויות גיבוש לקבוצות - מיאון דה מייק

פעילויות גיבוש לקבוצות

מחפשים פעילויות גיבוש מעולות לצוות עובדים, למשפחה גדולה או אפילו לקבוצת חברים? הגעתם למקום הנכון!

07/10/2015

אין כמו פעילות גיבוש מאורגנת, כדי לגרום לקבוצת אנשים להתחבר בצורה הטובה ביותר ולהפוך לקבוצה תומכת ויעילה יותר. מנהלי צוותי עובדים ואפילו משפחות גדולות וקבוצות חברים יכולים להפיק תועלת רבה מפעילויות גיבוש לקבוצות. אבל איפה אפשר לערוך פעילויות גיבוש כאלה ואילו פעילויות בדיוק כדאי לנסות?

 

פנו כבר עכשיו לחגיגת פעילות גיבוש במי און דה מייק

 

קריוקי

 

מניסיון, גם הביישנים ביותר בחבורה תופסים את המיקרופון אחרי המשקה השני. וכשכולם מתחילים לזייף בצוותא, אז מתחילים באמת להתגבש וליהנות. אצלנו ב"מיאון דה מייק", הרשת הראשונה שהכניסה לארץ את טרנד הקריוקי הפרטי, תוכלו ליהנות מחדרי קריוקי פרטיים, כדי שאף אחד אחר לא יפריע לכם, כשאתם רוצים להיות ביחד.

 

בשני הסניפים שלנו, סניף הקריוקי בתל אביב הגדול בנמל וסניף רחובות הקטן יותר, תוכלו לבחור בחדר פרטי, שמעוצב בהשראת ערים גדולות בעולם ויכול להכיל בין 100-6 אנשים בסניף התל אביבי או בין 40-10 אנשים ברחובות. אחרי שהתמקמתם והתחלתם לזמר, תוכלו להזמין יחד שתייה אלכוהולית וגם מנות משובחות מהתפריט העשיר. אנחנו מציעים מבחר חבילות, שמתאימות לקבוצות שונות, מחבילה במחיר של 100 ₪ לאדם, שכוללת 2 משקאות לאדם ומנת אוכל על כל 4 חברים ועד חבילה משודרגת במחיר של 230 ₪ לאדם, עם שתייה ומנות נבחרות מהתפריט ללא הגבלה.

 

בואו לעשות ערב צוות משלכם

 

 

קריוקי. וכולם מאושרים... - מיאון דה מייק

 

סדנאות תיפוף

 

מתאים במיוחד לקבוצות חברים או למשפחות, מתופפים מקצועיים יגיעו אליכם עם כלי נגינה לכל המשתתפים ויעבירו לכם מעגל מתופפים ייחודי, בו כל אחד לוקח חלק משמעותי. מעגל מתופפים מוצלח דורש שיתוף פעולה והקשבה לשאר חברי הקבוצה, ואין ספק שזו פעילות נפלאה ומגבשת, המשמשת פתרון מופלא לרעיון לערב צוות. תוכלו לערוך את סדנת התיפוף בכל מקום, גם אצלנו ב"מיאון דה מייק", לחוויית קריוקי ותיפוף מושלמת.

 

מתופפים מקצועיים יגיעו אליכם עם כלי נגינה לכל המשתתפים ויעבירו לכם סט מתופפים ייחודי - מיאון דה מייק

 

סדנאות משחקים

 

חברות שונות מציעות סדנאות משחקים, שיחזירו אתכם לימים הקסומים של ילדותכם. ממשחקים היתוליים דרך משחקי חשיבה מתוחכמים ועד משחקי קופסה בגודל ענק. אין כמו משחקים והשתטות משותפת כדי לגרום לאווירה רגועה ונעימה ולתחושת "ביחד". גם את סדנאות המשחקים אתם מוזמנים לקיים אצלנו, בחדרים הפרטיים של "מיאון דה מייק" ולשלב אותן עם קריוקי סוער לסיום הערב.

 

בואו לעשות ערב חברה משלכם

 

 

סדנאות משחקים שיחזירו אתכם לימים הקסומים של ילדותכם - מיאון דה מייק

 

סדנאות טיפוליות

 

סדנאות גיבוש שנותנות מקום גם לקבוצה וגם ליחיד בתוך הקבוצה. תוכלו להתנסות בסדנאות יוגה, שילמדו אתכם לנשום נכון ולהקשיב לגוף שלכם; סדנאות מגע, בהן חברי הקבוצה מקשיבים זה לזה ומטפלים זה בזה; או סדנאות צחוק משחררות, שיכולות להיות קדימון נפלא לערב קריוקי מהנה.

 

סדנאות יוגה שילמדו אתכם לנשום נכון ולהקשיב לגוף שלכם - מיאון דה מייק

 

סדנאות יצירה

 

תחום סדנאות היצירה בארץ פורח בשנים האחרונות. הוא פונה אמנם בעיקר לנשים, אך ישנן סדנאות רבות שגם גברים יהנו מהן מאוד. תוכלו לבחור בסדנת עיצוב אלבומים, בה כל אחד מהמשתתפים יעצב דפים לאלבום התמונות האישי שלו, סדנת קישוט כלי קרמיקה, סדנה להכנת קישוטים מבצק סוכר, סדנת סריגה מחוטי טריקו ועוד סדנאות רבות אחרות, שניתן לקיימן בכל מקום, גם בחדרים הפרטיים שלנו, ב"מיאון דה מייק".

 

בואו לעשות ערב גיבוש משלכם

 

 

סדנאות יצירה. קרמיקה למשל - מיאון דה מייק

מחפשים מקום לערב גיבוש?

מחפשים מקום לערב גיבוש?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...