חגיגת פסח מההגדות - מיאון דה מייק

חגיגת פסח מההגדות

בפסח הזה – יוצאים מעבדות לכוכבות במסיבת קריוקי במי און דה מייק!

28/03/2018

חג הפסח, הנודע גם בשמו – חג החירות, יחול בעוד מספר ימים וכל המשפחה תתכנס סביב שולחן גדול, גדוש במאכלים מיוחדים שימתינו בסבלנות עד לסיום קריאת ההגדה. ההגדה של פסח מספרת על סיפור יציאת בני ישראל ממצרים לאחר שנים רבות של עבדות. סיפור ההגדה מסופר לרוב על ידי אב המשפחה שמצווה לספר לבנים שלו על מה שנעשה במצרים ולהדגיש את החופש בו אנו נמצאים בימים אלו. נכון שרבים מאיתנו ירימו גבה, הרי באיזה חופש באמת אנו נמצאים אם יש לנו מחויבויות כמו משפחה, ילדים, לימודים, עבודה?! אך עצם העובדה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו להקים משפחה וללכת ללמוד, זה כבר חופש! ואיך כדאי לחגוג את החופש הזה? כמובן – מסיבת קריוקי במי און דה מייק!

 

 

למידע נוסף על חבילת פסח במי און דה מייק

 

 

4 כוסות (פלוס עוד 4 לפחות...)

 

בליל הסדר אנו מחוייבים לשתות 4 כוסות של יין. לכל כוס יש משמעות אחרת ופירוש אחר. אל תדאגו, לא נלאה אתכם בהסברים. במסיבת קריוקי במי און דה מייק תוכלו לשתות כמה כוסות שרק תרצו מהמבחר המטורף של המשקאות האלכוהוליים שלנו. אל תשכחו לדאוג שכולם ישתו והזמינו בסוף מונית הביתה, הרי מצווה זו מצווה ואי אפשר לוותר על השתייה בחג הזה.

 

 

יין ואלכוהול - מי און דה מייק

 

 

שולחן עורך

 

בואו נודה בזה, לרובנו אין באמת כוח לחכות עד שאבא או סבא יסיימו לקרוא את ההגדה. ליל הסדר בשבילנו הוא בדרך כלל תירוץ לארוחה שמתלווה אליו. זה החלק העיקרי של הערב. במי און דה מייק לא תצטרכו לחכות ערב שלם בשביל אוכל. כל הסניפים שלנו מציעים תפריט אוכל עשיר וטעים במיוחד לכבוד פסח.

 

חדרי קריוקי פרטיים של מיאון דה מייק מבטיחים הנאה רצופה שעוד לא ידעתם כמוה. 

 

סעודת פסח - מי און דה מייק

 

 

אחד מי יודע

 

יש כאלו שיגידו שאחד החלקים האהובים בהגדה, מלבד החלק של האוכל כמובן, הוא השירים שלה, כמו "אחד מי יודע", "דיינו" ועוד... אנחנו אומרים שבשביל לשיר וליהנות לא צריך לחכות להגדה של פסח. במי און דה מייק תוכלו לבחור את השירים האהובים עליכם ולשיר אותם בקולי קולות, עם זיופים, לבד או עם חברים. אצלנו תקבלו אייפד עם אפליקציה שתוכננה על ידינו, באמצעותה תוכלו לבחור שירים, לבנות פלייליסט שילווה אתכם בכל הערב.

 

 

מסיבת קריוקי - מי און דה מייק

 

 

מחפשים מקום לחגוג את החופש?

מחפשים מקום לחגוג את החופש?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...