מסיבת חנוכה - מיאון דה מייק

מסיבת חנוכה

אם עוד לא מצאתם את המקום למסיבת חנוכה, הגעתם למקום הנכון! עוד מעט תבינו למה...

06/12/2017

אחד החגים האהובים עלינו, אם לא ה, זה כמובן חנוכה. ולא רק בגלל הסופגניות והלביבות. טוב נו, בעיקר בגלל האוכל המשמין ביותר שקיים המאפיין את החג, אבל גם בגלל שחג זה חוגגים בתקופת החורף אותה אנו אוהבים לנצל בעיקר בלהישאר בבית מתחת לפוך עם שוקו חם. אם שכחתם את המהות של החג ומדוע בכלל חוגגים אותו, נזכיר לכם שהוא קיים על מנת לציין את ניצחון החשמונאים במרד נגד היוונים ולכן זאת הזדמנות נהדרת להזכיר לכולנו לחגוג את הניצחונות הפרטיים שלנו. איך לעשות זאת אתם שואלים? התשובה ממש לפניכם...

 

 

לחגיגת חנוכה במי און דה מייק הקליקו כאן

 

מסיבת קריוקי

 

אומנם אנחנו משוחדים, אבל אין ספק שמסיבת קריוקי היא באמת הדרך הטובה ביותר לחגוג. חשבו על כך שתוכלו להזמין את מי שאתם רוצים, לאכול כמה סופגניות שתרצו, לשיר ולהשתולל בלי הפסקה. איזה עוד מקום יאפשר לכם לעשות זאת? אחרי שעניתם נכונה כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את החדר המתאים לכם מבחינת העיצוב והגודל ולהזמין את כל החברים לחגיגה.

 

 

מסיבת קריוקי בחנוכה - מי און דה מייק

 

 

בחירת השירים למסיבה

 

אם החלטתם לשמוע בעצתנו ולחגוג את החג באחד מסניפי מי און דה מייק, זה הזמן לבחור את השירים שיעשו לכם את המסיבה. ההמלצה שלנו – בחרו את השירים שירימו את האווירה. אם אתם עדיין מתלבטים, תנו לנו לעזור לכם. החלטנו לחלק את השירים לשניים - שירי ניצחון ושירי אור (בכל זאת, חנוכה..):

 

Queen - We Are The Champions

 


 

עמיר בניון - ניצחת איתי הכל

 


 

אור גדול – אמיר דדון

 


 

אליעד נחום – אור

 


 

 

ואיך אפשר בלי סופגניות?

 

אי אפשר לחגוג את חנוכה בלי אוכל וסופגניות. אז בעניין האוכל, אין לכם מה לדאוג. דאגנו לכם לתפריט גדוש במטעמים שכולם אוהבים וכמובן כמויות בלתי נגמרות של אלכוהול. אתם רק צריכים לדאוג לנהג התורן... ולסופגניות.

 

 

סופגניות לחנוכה - מי און דה מייק

 

מיאון דה מייק - רשת חדרי קריוקי

מחפשים מקום למסיבת חנוכה?

מחפשים מקום למסיבת חנוכה?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...