מסיבה משפחתית - מיאון דה מייק

מסיבה משפחתית

יש יום הולדת לסבתא? נולד אחיין חדש במשפחה? האחות הגדולה סיימה תואר? זה הזמן למסיבה משפחתית! קבלו מאיתנו הצעות לארגון המסיבה הטובה ביותר לכל המשפחה

22/11/2017

תמיד אומרים ש"משפחה לא בוחרים". מה שכן אפשר לבחור הוא את האופן שבו תחגגו את האירועים המשפחתיים שלכם. ואירועים כאלה לא חסר, גם אם יש לכם משפחה מצומצמת עם שני ילדים וכלב. חשבו על כל הרגעים שעברתם בחיים, כמעט בכולם המשפחה הייתה מעורבת. בין אם מדובר בסיום תיכון, גיוס לצבא, קבלת התואר, הולדת הנכד הראשון ועוד ועוד. גם אם אין לכם אירוע מיוחד כרגע, תמיד תוכלו לערוך מסיבה משפחתית, סתם כי בא לכם. אז אם עוד אין לכם רעיון למסיבה הבאה, אנחנו כאן לעזרתכם.

 

עוד על מיאון דה מייק כמקום למסיבה משפחתית

 

את מי להזמין?

 

הדבר החשוב ביותר כשמארגנים מסיבה משפחתית היא להחליט את מי מזמינים למסיבה. אם זאת מסיבה מצומצמת אליה מזמינים רק את האנשים הקרובים ביותר, או שאולי זאת מסיבה לכל המשפחה המורחבת. שני הדברים שעליכם לקחת בחשבון הם: הקרבה לאנשים במשפחה וכן סוג האירוע. באירועים משמעותיים יותר כמו יום הולדת או בר מצווה, מספר המוזמנים יהיה רב יותר מאשר חגיגת סיום תואר או קבלת דרגה בצבא. 

 

רשימת מוזמנים - מי און דה מייק

 

בחירת המקום למסיבה

 

לאחר שהחלטתם כמה מוזמנים יהיו במסיבה, עליכם להחליט על המקום בו ייערך האירוע. באירועים גדולים כמו חתונה ראוי לקחת אולם או גן אירועים המכיל מספר רב מספיק של משתתפים ובאירועים קטנים יותר כדאי לקחת מקום קטן, אינטימי ומשפחתי יותר. בין אם החלטתם לערוך אירוע עם מספר מוזמנים מעט או גבוה, תוכלו להגיע לאחד מחדרי מי און דה מייק ולמצוא את המקום המתאים לכם ביותר. יש לנו חדרים מכל הסוגים, לכמויות משתתפים בסדרי גודל שונים. לדוגמא: חדר ונציה בחיפה וחדר טוסקה בפתח תקווה יכולים להכיל עד 120 אורחים, כך שגם אירועים כמו בר מצווה ובת מצווה תוכלו לערוך שם. שאר החדרים שלנו קטנים יותר ומכילים מספר מועט יותר של חוגגים. 

 

מקום למסיבה משפחתית - מי און דה מייק 

 

תוכן המסיבה

 

לגבי תוכן המסיבה, יש לנו כמה אפשרויות בשבילכם: תוכלו להחליט שאתם חוגגים בלי הפסקה, שותים, אוכלים ושרים במהלך כל הערב (שזאת אפשרות מצוינת יש לציין) ותוכלו לצקת למסיבה שלכם קצת יותר תוכן, הכל תלוי באירוע אותו אתם חוגגים. תוכלו להקרין מצגות ובהן להציג תמונות וסרטונים של בן המשפחה שחוגגים לכבודו. הצעה נוספת היא להזמין פעילות שתהיה מקובלת על כל המוזמנים. פעילות כזו יכולה להיות: סדנה, הרצאה, אומן אורח ועוד. כל דבר שעולה על דעתכם. זה המקום להיות יצירתיים.  

 

מסיבה משפחתית - מי און דה מייק

 

מיאון דה מייק - מקום לאירוע קטן

מחפשים מקום למסיבה משפחתית?

מחפשים מקום למסיבה משפחתית?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...