אירוע חברה בלתי נשכח - מיאון דה מייק

אירוע חברה בלתי נשכח

אם נמאס לכם שוב פעם מאירועי חברה בנאליים במסעדה כזאת או אחרת, אתם בהחלט מוזמנים לערוך את האירוע שלכם באחד מסניפי מי און דה מייק, רשת הקריוקי המובילה בישראל

11/10/2017

אירוע חברה הוא הכרחי כמעט בכל חברה וארגון. במקומות עבודה רבים העובדים מתחילים להתמרמר במידה והם לא מקבלים תנאים טובים והטבות מפנקות מדי פעם. חלק מההטבות הללו כוללות שוברים בחגים, ארוחות על חשבון החברה, "האפי האוור" בימי חמישי וכמובן ערבי צוות ואירועי חברה. הטבות אלו ובעיקר אירועי החברה נועדו על מנת לשפר לעובדים את המצב רוח מדי פעם בפעם וכן להעלות את המוטיבציה שלהם לעבוד. לפני שאתם מתכננים את האירוע חברה הבא שלכם, הנה כמה דברים שעליכם לקחת בחשבון.

 

פנו כבר עכשיו לחגיגת אירוע חברה במי און דה מייק

זמן האירוע

 

כמובן שאתם יכולים לערוך אירוע חברה בכל זמן שתרצו אך עליכם להתחשב בכמה דברים. הדבר הראשון הוא כמובן היום בו מתקיים האירוע. כדאי ורצוי לערוך אירוע כזה ביום חמישי שכן ברוב החברות לא עובדים בימי שישי וכך העובדים יכולים להישאר לחגוג עד מאוחר בלילה בלי דאגות ובלי לקום עם האנגאובר לעבודה. הדבר השני הוא כמובן לא לבחור את ימי שישי ושבת שכן ישנם עובדים שומרי שבת ומסורת שיעדיפו להימנע מלהגיע לאירועים המתקיימים בסוף השבוע שכן עליהם להתכונן לשבת. כמו כן, בחודשים יולי אוגוסט ובזמן החגים עובדים רבים יוצאים לחופשה, בין אם מדובר בטיסה לחו"ל ובין על מנת לשמור על ילדיהם ולכן הם יהיו פחות זמינים. המלצה שלנו – עשו סקר בין העובדים ובדקו מהו הזמן המתאים ביותר לקיום אירוע זה ורק לאחר מכן קבעו תאריך.

 

 

קבעו את זמן האירוע - מי און דה מייק

 

כמות החוגגים

 

כשמארגנים אירוע חברה, אחד הדברים החשובים הוא כמובן לתכנן את מספר העובדים שיגיעו לאירוע. יש חברות ענק כמו בנקים ותאגידים גדולים שאינם מאפשרים קיום אירועים עם כל עובדי החברה ולכן מקיימים מספר אירועים, כל מחלקה או כל צוות בתאריך אחר. כמובן שתוכלו לקיים אירועים עם מספר רב של משתתפים, אך רצוי לוודא את מספרם לפני שסוגרים מקום. אם במקרה לא ידעתם, במי און דה מייק יש חדרים המתאימים למספר מצומצם של אנשים, כך שהם מתאימים בעיקר לאירועי צוות, ויש חדרים היכולים להכיל מספר רב של אנשים והם מתאימים לאירועים גדולים יותר.

 

 

כמות החוגגים - מי און דה מייק

 

 

תוכן האירוע

 

כמו שכבר אמרנו קודם לכן, העובדים אוהבים שחושבים עליהם, לכן, נסו להיות יצירתיים. אם אתם רוצים להעניק לעובדים שלכם קצת יותר ולערוך לכבודם אירוע שישאיר אותם עם מצב רוח מרומם לזמן רב מאוד, בואו לאחד מסניפי מי און דה מייק לחגיגת קריוקי בערב שכולו שלכם. בכל אחד מהסניפים שלנו תקבלו בר אלכוהול משובח, תפריט אוכל עשיר ומגוון וכמובן חדר קריוקי פרטי רק שלכם בו תוכלו לחגוג כמה שאתם רק רוצים. בנוסף לכך, תוכלו להקרין מצגות וסרטונים על גבי המסכים המוצבים בחדרים שלנו. במי און דה מייק אנו נדאג לכם לאירוע חברה בלתי נשכח.

 

 

אירוע חברה - מי און דה מייק

מחפשים מקום לאירוע חברה?

מחפשים מקום לאירוע חברה?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...