מבקשים סליחה בדרך מקורית - מיאון דה מייק

מבקשים סליחה בדרך מקורית

אם אתם רוצים לנקות את המצפון ולבקש סליחה לקראת השנה החדשה, בואו לעשות זאת בדרך מקורית, באחד מסניפי מי און דה מייק

27/09/2017

תחילת השנה זה תמיד זמן טוב להיזכר בכל הרגעים והחוויות שעברנו בשנה הקודמת, אך זאת גם הזדמנות בשבילנו לעשות חשבון נפש עם עצמנו ולהסיק מסקנות לקראת השנה החדשה. חגי תשרי כוללים מלבד ראש השנה וסוכות גם את יום כיפור, וגם אם אתם לא מאלה שצמים ומתענים, זה הזמן המתאים ביותר לבקש סליחה מכל מי שפגעתם, אמרתם משהו לא במקום, גם אם אתם בטוחים שזה נשכח. מי און דה מייק מציעים לכם דרך מקורית לבקש סליחה ולהתחיל את השנה החדשה עם דף חלק. אנחנו מדברים כמובן על מסיבת קריוקי. מה צריך בשביל מסיבה כזו אתם שואלים? הנה כמה הצעות:

 

מסיבת קריוקי - מי און דה מייק

 

 

מיקום מנצח

 

כל אירוע קטן מוצלח מתחיל כמובן במיקום שלו. במידה ותבחרו במיקום שקשה להגיע אליו, שאינו מסוגל להכיל כמות מספיקה של אנשים, מלוכלך ולא מעוצב כמו שצריך, האירוע יוגדר ככישלון. אם אתם מחפשים מקום מגניב לערוך בו את האירוע שלכם, כדאי שתדעו שסניפי מי און דה מייק ערוכים לכבודכם, ויכולים להכיל אירועים בגדלים שונים. כך שאם תבחרו לערוך אירוע קטן או עם מספר רב של משתתפים, במי און תתקבלו בברכה. אצלנו החדרים גם מעוצבים בסגנונות שונים ומיוחדים, כך שאם תרצו לבקש סליחה מול מגדל האייפל, במסיבת חוף בקנקון או ברחובות התוססים של ברזיל, תוכלו לעשות זאת.

 

חדרי קריוקי פרטיים של מיאון דה מייק מבטיחים הנאה רצופה שעוד לא ידעתם כמוה. 

 

חדר קריוקי - מי און דה מייק

 

 

אוכל

 

אי אפשר לארגן אף מסיבה בלי שיוגש בה אוכל. בכל אירוע, בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, ערב גיבוש או אפילו אירוע השקה, הדבר המשותף לכולם הוא כמובן אוכל. ואם אתם יודעים שאתם הולכים להוציא המון אנרגיה, כדאי שתהיה כמות מספיקה. בסניפי מי און דה מייק חושבים על הכל והרכיבו תפריט אוכל מגוון, עם המנות הכי טעימות, שיתאימו לכל אירוע שתרצו לחגוג. במיוחד אם אנחנו לפני יום כיפור, אז מגיע לכם קצת להתפרע ולהתחיל למלא את הקיבה.

 

 

אוכל במסיבה - מי און דה מייק

 

 

השירים

 

אתם יכולים כמובן לכתוב פוסטים מרגשים בפייסבוק, או לשלוח הודעות ומיילים לכל רשימת החברים שלכם ולבקש סליחה. אך למה שלא תעשו זאת בצורה מקורית ותקדישו להם שיר סליחה? במי און דה מייק יש לכם את האפשרות לבחור איזה שיר שרק תרצו, להרכיב פלייליסט שירים מיוחד לאירוע, ולבקש סליחה באופן אישי ומיוחד. 

 

מיאון דה מייק קריוקי

מחפשים מקום לבקש סליחה?

מחפשים מקום לבקש סליחה?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...