מסיבת תחילת שנה - מיאון דה מייק

מסיבת תחילת שנה

רוצים לערוך מסיבת פתיחת שנה כמו שצריך? בואו לאחד מסניפי מי און דה מייק ותתחילו לחגוג

06/09/2017

 

תחילת השנה החדשה היא הזדמנות מצוינת עבורנו להסתכל על השנה שעברה ולבחון האם היא הייתה כמו שציפינו ומה אפשר לשפר לקראת השנה הבאה עלינו לטובה. אז בין אם מדובר בראייה אחורה מבחינה עסקית, משפחתית או חברתית, אין ספק שזהו מאורע שצריך לחגוג. ומה המקום המתאים ביותר לחגוג את תחילתה של שנה חדשה? כמובן שבאחד מסניפי מי און דה מייק.

 

פרטים נוספים לחגיגות ראש השנה 2017 במיאון דה מייק

 

משאירים את העבר מאחור ומסתכלים קדימה

 

בכל שנה אנו צוברים חוויות, בין אם טובות יותר או פחות, ואת חלקם אנו אפילו מתעדים, בין אם בצילומי תמונות או בוידאו. רגע לפני שאתם פונים למגשי האוכל והשתייה, כדאי להיזכר ברגעים האלה מהשנה האחרונה. בחדרי מי און דה מייק תהיה לכם את האפשרות לעשות זאת באמצעות מערכת מולטימדיה מתקדמת שתאפשר לכם להקרין מצגת או סרטון לפני כל המשתתפים בחגיגה. גם כאשר מדובר באירוע תחילת שנה של ארגון או חברה, תוכלו להציג לפני העובדים נתונים, הצלחות, רוווחים וכמובן קטעים מערבי חברה קודמים ולהסיק מסקנות לקראת השנה החדשה. אנו לא ממליצים לדבר דווקא ביום זה על ההפסדים והכשלונות, כי אחרי הכל הגעתם לפה כדי לחגוג...

 

פנו כבר עכשיו לחגיגת מסיבת תחילת שנה במי און דה מייק

 

מצגת - מי און דה מייק

 

 

אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי בלי עוגה (ועוד קצת נשנושים)

 

אחד הדברים שאנשים מאוד אוהבים לעשות, הוא כמובן – לאכול. ואיך אפשר בכלל לדבר על אירוע פתיחת שנה בלי להגיש אוכל? אז אנחנו במי און דה מייק דאגנו גם לעניין הזה. תפריט האוכל שלנו נבחר לאחר בדיקה מעמיקה ורצון לתת לחוגגים את הטוב ביותר. הוא מורכב מהמנות הכי טעימות שהכי כיף לאכול באירוע מהסוג הזה וכמובן מרשימה מכובדת מאוד של משקאות אלכוהוליים.

 

 

אוכל וכיבוד - מי און דה מייק

 

 

ומה עם האווירה?

 

בכל מסיבה, מלבד האוכל המוגש בה, והאנשים שנמצאים בה, חשוב שתהיה אווירה מגניבה. במי און דה מייק חשבו כמובן על הכל ועצבו חדרים בסגנונות שונים, לפי ערים שונות בעולם (כמו ברצלונה, קנקון, הוואנה, ונציה, הוליווד ועוד) כדי שתוכלו להרגיש כאילו אתם בצד השני של העולם, גם אם אתם באמת בפתח תקווה או ברחובות. על מנת להוסיף עוד קצת כיף למסיבה שלכם, תוכלו לקשט את החדרים בבלונים ואביזרים שונים. אם תבחרו בחבילה המשודרגת שלנו, כל מה שיהיה עליכם לעשות הוא רק להגיע לסניף, ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

 

 

חגיגה - מי און דה מייק

 

 

וממש לפני סיום, קבלו המלצה לשלושה שירים שיתאימו בדיוק למסיבת תחילת שנה בקריוקי:

 

דני רובס – משהו חדש מתחיל

 


 

 

מירי מסיקה – שיר תקווה

 


 

 

יהודה פוליקר – התחלה חדשה

 


 

ושתהיה לכם שנה טובה ומתוקה!!!

 

מיאון דה מייק - מקום להרמת כוסית לראש השנה 

מחפשים מקום למסיבת תחילת שנה?

מחפשים מקום למסיבת תחילת שנה?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...