יום הולדת 50 - מיאון דה מייק

יום הולדת 50

חוגגים יום הולדת 50? קבלו מאיתנו רעיונות לחגיגת יום הולדת כמו שלא חגגתם מעולם

19/07/2017

לא משנה כמה תנסו, אי אפשר להתעלם מהעובדה שגיל 50 הוא גיל עם משמעות. אומנם אתם כבר לא בשנות העשרה והעשרים שלכם, אך אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם. מאחוריכם ככל הנראה רזומה של משפחה לתפארת, ילדים ואולי גם נכדים וכמובן קריירה ויכול להיות שהלכתם טיפה לאיבוד. לכן, בהגיעכם לגיל מיוחד זה, אין סיבה שלא תקדישו ערב שלם רק לעצמכם, לחגוג כמו שצריך וכמובן שאל תשכחו להזמין לחגיגה את כל הקרובים אליכם ביותר. לפניכם רעיונות כיצד לחגוג בצורה הטובה ביותר. 

 

רוצים לארגן יום הולדת הפתעה? קיראו למה לבחור במיאון דה מייק כמקום למסיבת הפתעה

 

מסעדה משעממת או מסיבת קריוקי מטורפת?

 

נכון שאתם לא בני 20 כבר, אבל מי אמר שרק לצעירים מותר לחגוג וליהנות? אתם יכולים כמובן להזמין מקום במסעדה האהובה עליכם ולהזמין לשם את כל המשפחה והחברים, אבל את זה אתם יכולים לעשות כל שנה. גיל 50 הוא לא סתם גיל ולכן מן הראוי למצוא מקום מיוחד ויוצא דופן. רשת מי און דה מייק מעמידה לרשותכם 4 סניפי קריוקי הפזורים ברחבי הארץ, כאשר כל אחד מהם מעוצב לפי עיר אחרת בעולם כמו אמסטרדם, ונציה, מיקונוס, קובה ועוד. כך שגם אם אין לכם מספיק תקציב לקחת את כולם לחו"ל, לפחות תחגגו בחדר מסוגנן לפי העיר בה אתם חולמים להיות. כמובן שבמי און דה מייק לא מסתפקים רק בקריוקי, ולכן לרשותכם תפריט עשיר ומגוון הכולל מנות טעימות המתאימות בדיוק לאירוע כזה. אנו מבטיחים לכם שאף אחד לא ישאר אדיש כשיגיע למקום ולכם תהיה חגיגה יוצאת דופן. 

 יום הולדת 50 בחדר קריוקי - מי און דה מייק

 

 

הגיע הזמן להעלות זכרונות

 

כמו שכבר אמרנו, מי שמגיע לגיל 50 כבר צבר ניסיון חיים ויש לו על מה להתגאות, בין אם מדובר במשפחה או קריירה. ביום יום אנו עסוקים בדברים אחרים ולא בעצמנו ויום ההולדת שלנו זה בדיוק הזמן המתאים להעלות זכרונות ולהיזכר בכל הרגעים הכי יפים שלנו. אם אתם מתכננים יום הולדת 50 לאחד ההורים, תוכלו להכין מצגת או אלבום תמונות ולשים בהם תמונות מתקופות שונות בחייהם וכך תתנו להם מתנה מרגשת שתישאר איתם לכל החיים. בכל אחד מחדרי מי און דה מייק קיימת מערכת מולטימדיה מתקדמת עם האפשרות להקרין סרטים, כך שגם פה סגרנו לכם פינה. 

 

 צופים באלבום תמונות משפחתי - מי און דה מייק

 

 

סנדאות והרצאות

 

אם הייתם מדברים עם בני נוער וצעירים על חגיגת יום הולדת, מה שהיה מעניין אותם זה בעיקר הרבה מוזיקה, אוכל, אלכוהול וחברים. על מנת לתת לחגיגה שלכם ערך מוסף תוכלו להזמין מתוך המגוון הרחב של הסדנאות וההרצאות המוצעות היום בשוק. תוכלו לבחור בין סדנאות אוכל ויין לבין סדנאות צחוק וסטנדאפ וכמובן להזמין הרצאה שמעניינת אתכם להעשרה ולהעצמת החוויה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחשוב מה מעניין אתכם ואת הקרובים שלכם ולהזמין את ההרצאה או הסדנה המתאימה ביותר. רק נציין שבמי און דה מייק יש חדרים גדולים המסוגלים להכיל כמות גדולה של אנשים וגם לשם תוכלו להזמין את האומן הנבחר.  

 

סדנאות שוקולד - מי און דה מייק

 

מיאון דה מייק - מקום לימי הולדת

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת 50?

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת 50?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...